Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?De siste 3 ukene har min vektnedgang vært -700g, -700g og -300g. Så dro jeg på fest (planlagt sprekk..), drakk masse, spiste masse chilinøtter, spiste stor hamburger med alt. Sov til neste dag og dro og kjøpte stor hamburger (det MÅ jeg ha dagen derpå) druknet i dressing og ost og alt godt. Ved neste veiing hadde jeg gått ned (!) 2,3 kg!! Så jeg tåler det veldig godt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Easylife frem til nå, nå er det lavkarbo som gjelder :)
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?
De fleste opplever at dette skjer første gang de skeier ut. Desverre skjønner kroppen kajpt tegninga, og de neste gangene er det 2kg på helle enn av...
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?Hoho, da gleder jeg meg vekta neste fredag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?Neida, skjer ingenting. Blir litt hard i magen det er det eneste. Unner meg noe godt hver helg jeg. Men det er ikke en hel pose potetgull skylt ned med 1,5 cola slik det kunne være før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?Vi har hatt en planlagt sprekk her i ettermiddag og kveld, den første og eneste på åtte uker. Spist masse spagetti med kjøttdeig til middag, og ordentlige vafler med rømme, bringebærsyltetøy og sukker til kvelds!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?Oh sh**, er det pga ketosen jeg er så kald på beina kanskje. Uvant egentlig, for nå i mange år har jeg "slitt" med at jeg alltid var så varm. Gikk alltid barbent inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?Kald av ketose? Jeg blir skikkelig varm jeg. Jeg har ikke brukt lue på over tre år |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?Omvendt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? | Nille | Generell diskusjon | 28 | 30-07-10 16:23 |
Sprekk | sara | Lavkarbo generelt | 4 | 15-04-09 11:03 |
Ketose - Hva skjer når man blir syk? | mammamia | Generell diskusjon | 3 | 18-03-08 14:58 |
Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil? | megselv | Ketolysekuren | 30 | 28-11-07 18:13 |