Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Iset, arret ditt var fint synes jeg! Jeg var redd man kunne få slike arr som Dokka vår har bak i nakken etter en hjerne-cyste opereason.. Det er nemmlig en strek som stikker opp fra huden. På henne synes det ikke pga alt håret da.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#27 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Alder: 42
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Hei, denne tråden likte jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Men, hva skjer når dere har blitt gravide? Noen som har tatt keisersnitt og som blir gravide igjen, ender opp med at arret sprekker. Det kan ikke skje med disse arrene? I og med at de er så store og omfatter hele magen på en måte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Man blir anbefalt å vente med slike operasjoner til man har fått de barna man skal. Men det er sjelden noe problem for de som "bare" har arr nederst på magen. At keisersnitt- arr spreker , tilhører også sjeldenhetene.
![]() |
![]() |
#30 |
Juniormedlem
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Åhh det hørtes jo helt fantaststisk ut. Jeg skjemmes veldig over disse stygge strekkmerkene nemlig, og føler at magen er ødelagt på grunn av dem. Men som sagt må nok vente en stund til. Har heller ikke satt noen barn til verden enda så det er nok kanskje lurt av meg å vente |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Veldig lurt å vente til man er ferdig med barnefødsler! De fleste må betale bukplastikk selv nå. Koster ca 40 000,- og da er det jo dumt å risikere og måtte gjøre det 2 ganger også, da!
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Så flott du var blitt Iset!
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Oj, takk for alle komplimenter, dere er herlige.
![]() |
![]() |
#34 |
Seniormedlem
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Herrefred altså, bildene ble litt vel store. Sorry, jeg får ikke til å minske dem i Fotoknudsen. Jaja, dere får takle det. :knegg:
![]() |
![]() |
#35 |
Seniormedlem
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Jøss det var litt av en forskjell. Må ha vært herlig å bli kvitt all løshuden. Du så jo ellers så fin og slank ut |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#36 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Nydelig smekker lekker dame er du!
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Fy søren så flink du har vært og så utrolig flott midje du har!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#38 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Hmmm...førbildene dine ser ikke ut som løshud på magen faktisk. Hvordan kjentes den ut før operasjonen når du tok på det? Kunne du strekke den langt ut eller klemme den tynt mellomm fingrene uten motstand? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#39 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Såå fint. Fått den fine figuren. Så fint at du legger ut bilder, det er så gøy å se |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#40 |
Seniormedlem
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?
Det er selvsagt løshud, kirurgen sa jeg ikke hadde noe fett under. Ekstremt lite fett, sa han. Det var rett og slett BARE hud, så jo da er det jo løshud. Hva mener du det ser ut som? Overflødig hud er jo overflødig hud og jeg fikk jo innvilget operasjonen etter et halvt sekund inne hos kirurgen.
Endelig i mål: minus 77 kg! (Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19) Sist redigert av Iset : 24-03-10 kl 22:56. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
![]() |
![]() |
#41 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns det ser ut som løshud, hvertfall på andre bildet, når løfter det opp på den måten. Men jeg lurer på en ting: Når du var gravid, var huden like løs, eller strammet den seg fint over magen da? Bare nysgjerrig, altså ... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: God mat!
![]() |
![]() |
#42 |
Seniormedlem
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Jeg veide rundt 90 kg da jeg ble gravid så jeg hadde jo uansett mer fett på magen da. Gikk ned ca. 20 kg i svangerskapet, men magen vokste så huden lå vel egentlig stramt over magen ja. Den var ikke løs som på bildene. Rett etter fødselen hadde jeg ganske flat mage, men da hang huden. Så gikk jeg ned enda flere kilo og huden hang mer og mer.
![]() |
![]() |
#43 |
Seniormedlem
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Du er virkelig en flott dame, Iset! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#44 |
Seniormedlem
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Hehe takk.
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Utrolig imponerende, å så fin du har blitt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#46 |
Seniormedlem
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mente ikke at det IKKE var løshud. Det jeg mente var vel heller at det jeg trodde jeg skulle se var masse rynkete hud som bare hang og lang. Førbildene ser jo litt ut som min mage gjorde med masse fett på. Så jeg mente vel å si at det ser ut som FIN løshud |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#47 |
Seniormedlem
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Ah sånn ja, jeg ble litt usikker på hva du mente jeg hadde, hehe. Men jeg hadde som sagt ikke fett under huden, sa kirurgen, så det var ren løshud. Jeg har sett tilfeller som du beskriver også, det er visst mange forskjellige variasjoner, hehe. Kommer sikkert an på hvor mye man har, hvor mye man har gått ned osv. Heldigvis viste det ikke så voldsomt godt under klærne, selv om jeg fikk DEN bilringen når jeg satt. Men jeg kunne ikke trene særlig hardt fordi huden hoppet opp og ned og det gjorde vondt og var ubehagelig, og jeg måtte gå i bukser som var 1-2 størrelser større enn det jeg normalt brukte, siden jeg var mer "omfangsrik" i det området med all løshuden, og resultatet var jo at bukselårene hang og slang. Irriterende, godt det er borte nå!
![]() |
![]() |
#48 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?Utrolig flott resultat på ei flott dame!! Virkelig lekkert og du har ingenting å skjemmes over
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbodiett | Larsen77 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 15-12-09 09:49 |
Lavkarbodiett? | annama | Lavkarbo generelt | 16 | 13-07-09 11:22 |
Overflødig hud? | 82lene | Ketolysekuren | 2 | 04-05-09 19:16 |
Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved trening | Risten | Spørsmål og svar | 20 | 11-01-08 18:48 |
Lavkarbodiett og kolesterol? | søtekrølle | Spørsmål og svar | 4 | 14-12-07 20:18 |