Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spiser dere sunt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-02-05, 16:12   #26
Danel
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Danel er på en erverdig vei

Høres greit ut det... takk

Danel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 18-02-05, 16:12   #27
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei Daniel
Ta å lån "Slank Med ketolysekuren " eller Slank med Atkins Eller en av Fedons Bøker. MYE har endres seg siden vi skulle spise mindre og mosjonere mer får å gå ned i vekt.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Danel

Hei nille. Nå må du ikke ta alt som kritikk, er bare litt nysjerrig. Har lest om resultatene deres, og synes det er ganske utrolig hvor mye mange har gått ned... Men det jeg lurer på er hvordan det går an å ta av, hvis du spiser masse mettede fettsyrer og sånt... dømmer dere ikke.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-02-05, 10:57   #28
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

ære være Nille...gode svar og stiller opp.

Jeg er nok enig me MHM om at du faktisk må orke å satse litt sjøl også, ikke bare forlange alt på et fat. Da blir det bare halvhjerta og du blir skuffa eller får det ikke til. Misforstå meg rett; her kan man spørre og grave og diskutere men en må sette seg inn i det en vil drive med. Særlig når det er så viktig som helsa og kostholdet ditt! men jeg lover deg; dette er veien å gå!

Det er også mulig å lese seg til mye her inne også, mye er jo besvart fra før. Anbefaler deg å starte en journal hvis du mener alvor, for da får du oversikt over eget kosthold, og tilbakemeldinger fra andre her. Lykke til..

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når spiser dere middag ?? Ruska Lavkarbo generelt 13 14-02-05 11:34
Ketose - hva spiser dere? timich Lavkarbo generelt 3 31-01-05 14:41
Hva spiser dere før og etter trening? Tidligere bruker Trening 1 11-12-04 15:00
Hvor ofte spiser dere? Kinsy Generell ernæringsdebatt 3 19-08-04 08:44
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.