Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Julebordsantrekk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-11-10, 11:12   #26
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Julebordsantrekk

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Klips-øredobber!

Er ikke det fryktelig vondt?! Dessuten inneholder nok klipsene også nikkel i bøtter og spann så da er jeg like langt. Får kjøpe noen jeg kan pelle av "hektene" på og bytte ut med et par jeg har som jeg tåler i noen timer kanskje...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:13   #27
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Har fått litt dilla på smykker med litt størrelse og farge på så jeg tenker jeg går for hudfarget strømpebukse med litt skimmer i og noe glitrende rundt halsen. Det er jo så mye morsomt på smykkefronten nå, til en billig penge! Skulle ønske jeg tålte øredobber.

Det hørtes veldig bra ut!! Du kommer til å bli kjempefin!! Hva med en litt stor ring? Dersom du ikke kan bruke øredobber..

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:17   #28
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Det hørtes veldig bra ut!! Du kommer til å bli kjempefin!! Hva med en litt stor ring? Dersom du ikke kan bruke øredobber..

Der er jeg såpass sær at jeg ikke vil bruke annet enn de tre jeg alt har som alle har hver sin spesielle betydning for meg. Satser på at det går bra med bling i ørene i noen timer tenker jeg.

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:08   #29
Snorkfrøken__
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Snorkfrøken__ er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hadde gått for svarte strømpebukser til svarte sko/støvletter og rød kjole

Helt enig

Gammel 20-11-10, 15:13   #30
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tipper hvertfall Elizabeth Hurley der ikke har på seg noe strømpebukse Kaaan se ut som at Renee også går bar Er det ikke det som er in da?

Tror vel strengt tatt ingen av disse damene har på seg strømpebukse. Det er ikke vanlig i USA, spesielt ikke på den røde løper'n. Meeen de har nok ikke bare smurt seg med en vanlig fuktighetskrem etter dusjen. Litt mer juksing og triksing hører med

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:40   #31
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Eller koksgrå strømpebukse som liksom er mer gjennomsiktig enn vanlige strømpebukser?? Og med søm bak??

Gammel 20-11-10, 15:51   #32
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Hudfarga strømpebukser? Nei takk, det er sånn som bestemor bruker :P

Har kun svarte slim-fit nylonstrømper :P

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:51   #33
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Tror vel strengt tatt ingen av disse damene har på seg strømpebukse. Det er ikke vanlig i USA, spesielt ikke på den røde løper'n. Meeen de har nok ikke bare smurt seg med en vanlig fuktighetskrem etter dusjen. Litt mer juksing og triksing hører med

Synes i såfall de har gjort en dårlig jobb

Gammel 20-11-10, 15:51   #34
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Dette var det eneste bildet jeg fant av det jeg tenkte på...

Gammel 20-11-10, 15:54   #35
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Hvor mange denier strømpebuksen er har mye å si for hvordan fargen blir på beina. Jo tynnere jo bedre er det!

Gammel 20-11-10, 15:54   #36
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Fofa er ny på veien

Haha..du får garantert oppmerksomhet om du stiller sånn på julebord

Gammel 20-11-10, 15:56   #37
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kjole utenpå da!

Men jeg elsker å kle meg på den måten når jeg skal på fest. Sambo VET nemlig hva jeg har på under kjolen og surrer rundt meg hele kvelden. De andre ser jo ikke om jeg har vanlig strømpebukse eller strømper på..

Gammel 20-11-10, 15:56   #38
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:51   #39
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Ikke for å være kjip, men den sømmen... DET er vel 80-talls? Mangler bare en liten sløyfe nederst.

På vinterstid syns jeg svarts strømper helt klart er penest. Spesilet sammen med støvletter. Hudfarge blir litt for mye "jeg later som det er sommer fortsatt". Syns jeg da. Forøvrig syns jeg ikke rødt er pent direkte på hud uansett, jeg bruker alltid svart til det for kontrastene bringer frem hverandre.
Selv ville jeg kanskje gått for noe sånt for å røffe det opp litt: http://www.jig.no/nettingstromper_tett/P_311

Gammel 20-11-10, 16:57   #40
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke for å være kjip, men den sømmen... DET er vel 80-talls? Mangler bare en liten sløyfe nederst.

På vinterstid syns jeg svarts strømper helt klart er penest. Spesilet sammen med støvletter. Hudfarge blir litt for mye "jeg later som det er sommer fortsatt". Syns jeg da. Forøvrig syns jeg ikke rødt er pent direkte på hud uansett, jeg bruker alltid svart til det for kontrastene bringer frem hverandre.
Selv ville jeg kanskje gått for noe sånt for å røffe det opp litt: http://www.jig.no/nettingstromper_tett/P_311

Søm er vel oppriktig talt mer 40-talls og kan se skikkelig flott ut om man kjører på med pencilskjørt og fin bluse til. Og pumps, såklart.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 17:29   #41
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Massevis av strømper HER! Skal jaggu bestille!

Menn liker stort sett ALLTID søm på damenes strømper.

Gammel 20-11-10, 17:45   #42
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Nettingstrømper KAN være knallstilig, men grensa mot BILLIG er ytterst smal...

Da er det mye mer sofistikert og lekkert med søm bak synes jeg.

Gammel 20-11-10, 17:59   #43
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Da er det mye mer sofistikert og lekkert med søm bak synes jeg.

Det blir litt for mye "secretary"-referanser for min del. Hva folk gjør hjemme er greit, men de trenger vel ikke dytte sine preferanser i trynet på oss andre liksom

Og ja, grensa med nettingstrømper er hårfin. Men bare en enkel ting som å velge den med minst hull kan gjøre den superstillig sammen med en enkel kjole og endel bling. Og av en eller annen grunn syns jeg man får smalere ankler i netting, og det er jo aldri feil.

Gammel 20-11-10, 18:02   #44
lifejack
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dette var det eneste bildet jeg fant av det jeg tenkte på...

Følger den kroppen med når man kjøper disse strømpene tro

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 18:03   #45
lifejack
Seniormedlem

Og av en eller annen grunn syns jeg man får smalere ankler i netting, og det er jo aldri feil.

Hm, DET må testes ut!!!

Gammel 20-11-10, 19:20   #46
LiMe
Medlem

LiMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
LiMe er på en erverdig vei

Tror hudfarget til rød kjole. Det blir ikke for sterk kontrast med svarte sko da? Hvis du velger støvlettene kan du jo vurdere svart strømpebukse, ellers så får du tre farger etter hverandre oppover. Mest mulig samme farge på et antrekk virker forlengende.

Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 19:58   #47
Snorkfrøken__
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Snorkfrøken__ er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Følger den kroppen med når man kjøper disse strømpene tro

hehe
Ja takk

Gammel 20-11-10, 20:13   #48
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Svarte strømper går ann hvis det er ikke så TETTE strømper.. Men vanlig svart strømpebukse til rød kjole blir for stor kontrast... Mener nu jeg da.. Det samme med sobrun, men hudfarget KAN fungere! hvis den er lys!

Gammel 20-11-10, 20:37   #49
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:39   #50
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Fofa er ny på veien

Legger en link her til masse lekre kjoler

http://minmote.no/index.php/2010/11/...te-festkjoler/

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.