Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Gjest
|
Sv: blir dere frista?Ja, det er lett å la seg friste, og jeg blir selv lett fristet. Men, sånn vil det jo være - for resten av livet kanskje. Dette er jo en livsstil som man velger for enten å gå ned i vekt, eller for å få bedre helse. Lavkarbo er jo ikke en kur, for etterpå gå tilbake til tidligere kosthold. Da er det jo bortkastet. Man vil alltid treffe på fristelser i ulike settinger, hjem, jobb eller sosiale sammenkomster. |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: blir dere frista?
Men da har vi kanskje ulikt utgangspunkt? Jeg går ikke på lavkarbo for å gå ned i vekt. For meg er det viktig å kunne skeie ut innimellom, ellers blir livet veldig kjedelig. Så lenge jeg holder meg sunn og frisk så tenker jeg at det i det lange løp ikke teller så fryktelig mye. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Blir dere respektert? | Chantelle | Generell ernæringsdebatt | 33 | 16-06-08 12:23 |
Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg med | karoks | Ketolysekuren | 17 | 19-06-07 09:03 |
Blir dere lei av å lage mat? | Titti | Lavkarbo generelt | 18 | 15-12-06 01:13 |
Når maten blir servert hva gjør dere da | Synne2 | Lavkarbo generelt | 6 | 06-08-05 13:10 |