Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvem skal man høre på?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 25-01-11, 22:45   #26
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Hvem skal man høre på?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jassa, så begynner vi å kalle folk også???
Jeg er ingen bedreviter. Men syns faktisk din oppførsel er ufin!

Du går inn i denne tråden og begynner å kaste dritt mot Nellie. det er personangrep.

Denne tråden handler IKKE om deg!

Måtte forsvare meg når jeg ikke fikk det på den andre tråden,hun angrep meg først.Husk det!Kaster ikke dritt heller!Det var det hun som gjorde!Denne tråden handler da ikke om deg heller!Må tåle å bli kalt bedreviter når det er det du ønsker å framstå som.Ufin oppførsel var det vel du som nettopp hadde når du sa jeg spydde ut eder og galle!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
Gammel 25-01-11, 22:45   #27
Sothøna
Seniormedlem

Sothøna sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 58
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

ja ja....og sånn går no dagan

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra.
Gammel 25-01-11, 22:45   #28
Tidl. medlem
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Denne tråden handle IKKE om deg!

Uten å ta noen i forsvar, eller å prøve å forstå en annen diskusjon (som er stengt?!). Man kan jo ikke annet enn å legge merke til timingen for når denne tråden dukket opp. Ganske så sammenfallende med en annen diskusjon som gikk, så man kan jo begynne å lure på hensikten med denne tråden..

Gammel 25-01-11, 22:48   #29
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Måtte forsvare meg når jeg ikke fikk det på den andre tråden,hun angrep meg først.Husk det!Kaster ikke dritt heller!Det var det hun som gjorde!Denne tråden handler da ikke om deg heller!Må tåle å bli kalt bedreviter når det er det du ønsker å framstå som.Ufin oppførsel var det vel du som nettopp hadde når du sa jeg spydde ut eder og galle!

Nei denne tråden handler ikke om meg.

Jeg har som moderator sagt at du skal gi deg.

Jeg er ingen bedreviter. Hverken som moderator eller som bare Gerd.

Jeg har bare sagt at din oppførsel er ufin.
Og at du her i tråden går til personangrep mot Nellie.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 25-01-11, 22:50   #30
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pitten, her.

Uten å ta noen i forsvar, eller å prøve å forstå en annen diskusjon (som er stengt?!). Man kan jo ikke annet enn å legge merke til timingen for når denne tråden dukket opp. Ganske så sammenfallende med en annen diskusjon som gikk, så man kan jo begynne å lure på hensikten med denne tråden..

Siden du siterte meg, så svarer jeg:

Jeg startet ikke denne tråden. Så det må du spørre trådstarter om.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 25-01-11, 22:51   #31
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kari Marita, - det er på tide å slutte med argumenteringen her. Du har ignorert henstilling fra 3 moderatorer. Det er nok, - mer enn nok.

Admin.

Gammel 25-01-11, 22:52   #32
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå har du blitt irettsatt av ikke mindre enn tre moderatorer, Kari Marita. På tide å roe ned!
At du ikke selv ser hvordan du framstår får du ta på din egen regning, men nå er det faktisk nok.

Jeg syns jeg framstår helt bra jeg,at det ikke er lov å ha meninger her inne er vel ikke min feil.Men kommer jo ingen vei med dere likevell ,så kan like gjerne gi opp og diskutere med dere.Det er sikkert noen som syns dere framstår ukorekt i forhold til meg å.Men jeg trodde dette forumet var for alle på lavkarbo jeg,og at en kunne dele oppfatninger og meninger uten å nesten bli mobbet for det.Men,jeg tok vist feil.

Gammel 25-01-11, 22:54   #33
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Kari Marita, - det er på tide å slutte med argumenteringen her. Du har ignorert henstilling fra 3 moderatorer. Det er nok, - mer enn nok.

Admin.

Har forstått at jeg har fått munnkurv ja.Skal ikke si mere.

Gammel 25-01-11, 22:54   #34
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sitat:

Vi nye får ofte skylda for ting også ihvertfall hvis det ikke er etter den "riktige" oppskrifta på lavkarbo.

Og det er litt poenget her, søte deg. De som har vært inne i dette leeeenge (jeg er ikke veteranest her!) har "sett det meste før". Det er en del særs usunne varianter ute og går. Såkalt Kimkins er en, pmsf en annen. Det er lavfett, lavkarbo og lavkalori, som slett ikke er bra for noen (selv om det kan gi hurtig vekttap) og som kan gi mye rart av bivirkninger og tilogmed skader. Noen få fikser å bryte et platå på ei uke eller to på det der. De dør ikke på Robinsonøya heller. Hvor sunt det er kan diskuteres!

Og så er det slik at det ikke er bare de som skriver som leser her inne. Det er gjerne ti ganger så mange som leser som de som skriver. Og de som bare leser leser gjerne ikke alt så bra at de får med seg det som virkelig betyr noe i det hele og lange. De leser kanskje bare det du (eller jeg) skriver til noen andre, og så går de med det og prøver det ut. Derfor sier vi "les boka" og "les de fine introtrådene".

Hvis jeg skriver noe som er høl i hue (det skjer) kommer Nellie, Photo, Gerd eller en raus med veteraner og retter opp min tullete feil selv om jeg er reist på hyttetur. Et greit faktasjekksystem! Og jeg gir meg stort sett på det som rettes opp i. Men problemet er altså at mange ikke kjenner til hvordan det funker her inne og hvem de har med å gjøre. De nevnt over trumfer iallefall meg

Og NEI vi er ikke glade i lavkarbo (i ketose) med lavkalori og lavfett. Fordi det ikke er bra for de aller fleste!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB
Gammel 25-01-11, 22:55   #35
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

kan like gjerne gi opp og diskutere med dere.

Ja, takk. Det er en grunn til at vi, tross at forumet er brukerstyrt, har moderatorer og administratorer her. Uten oss hadde mange ting falt sammen, og vi jobber stadig for at forumet skal holde en viss standard, på flere måter.
Med det håper jeg du respekterer de beskjedene vi har gitt deg. Nå tre moderatorer, og en admin.

Takk.
Mod.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-01-11, 22:57   #36
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Pitten, her.

Du har skjønt det,TAKK.Tror nok di ønsket at jeg skulle argumentere mere ja,for så og bli framstilt som helt korka.Bra det er noen som har øynene åpne .

Gammel 25-01-11, 23:00   #37
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, takk. Det er en grunn til at vi, tross at forumet er brukerstyrt, har moderatorer og administratorer her. Uten oss hadde mange ting falt sammen, og vi jobber stadig for at forumet skal holde en viss standard, på flere måter.
Med det håper jeg du respekterer de beskjedene vi har gitt deg. Nå tre moderatorer, og en admin.

Takk.
Mod.

Respekterer dem jeg,men må bare si jeg ikke skjønner hva galt jeg har gjort

Gammel 25-01-11, 23:01   #38
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

So what?
Det var åpenbart i diskusjoner tidligere i dag (som jeg ville kalle å kuppe tråden til TS i det tilfellet, stakkars menneske) at folk ikke skjønte dette systemet.

Om tre-fire veteraner sier at noe er hakkande gale så er det nok det. Selv når jeg skriver noe hakkande gale får jeg klar melding. Og selv om jeg ikke "kjenner" vedkommende ser jeg på prikkene at jeg skal høre etter!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB
Gammel 25-01-11, 23:02   #39
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

So what?
Det var åpenbart i diskusjoner tidligere i dag (som jeg ville kalle å kuppe tråden til TS i det tilfellet, stakkars menneske) at folk ikke skjønte dette systemet.

Om tre-fire veteraner sier at noe er hakkande gale så er det nok det. Selv når jeg skriver noe hakkande gale får jeg klar melding. Og selv om jeg ikke "kjenner" vedkommende ser jeg på prikkene at jeg skal høre etter!

Jeg kuppet ingen tråd ,det var mange om diskusjonen på den tråden.

Gammel 25-01-11, 23:03   #40
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I rest my case.....
Og stenger denne tråden.

Admin.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Får høre at jeg har blitt for tynn martina Lavkarbo generelt 17 03-08-10 12:44
Vil høre mer om dere! kristweh Ketolysekuren 3 31-08-07 21:17
Omgivelser og hvem skal vite hva? Carisma Generell ernæringsdebatt 1 16-05-06 14:04
Eurodietten - hvem skal jeg henvende meg til? Chumpsy Spørsmål og svar 8 23-04-06 14:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.