Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Krom

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Se resultatene: Du som har forsøkt krom på karbohydratredusert diett - dempet det søthungeren din?
Ja, definitivt! 5 20,83%
Ja, merkbart! 5 20,83%
Jeg tror det... 7 29,17%
Nei, merket ingen forskjell! 7 29,17%
Deltakere: 24. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-01-06, 22:05   #26
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Krom

Anna, du er mitt nye idol. jeg pynter meg ikke for deg, Dessverre er jeg ikke like munnrapp som deg og er alt for redd for å såre folk. Jeg skulle nok ha fortalt omverden om dietten men når ikke en gang kursdeltakere på Grethe Roede vet forskjell på karbo og protein, da syns jeg det er vanskelig. En gang fikk jeg servert brødskive med brunost og syltetøy da jeg ikke ville ha kake, av en kokk . Enkelte tror jeg foretrekker magre varianter enda jeg har sendt dem mailer om kostholdstips.
Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal maile alle mine nærmeste venner om Hva dietten går ut på og at jeg kommer til å bli sykelig tynn i ansiktet før kroppen har stabilisert seg. Må jo også få med at det er legen som har beordret meg til dietten og da er det jo flere som tar hensyn.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 22:39   #27
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Anna, du er mitt nye idol. jeg pynter meg ikke for deg, Dessverre er jeg ikke like munnrapp som deg og er alt for redd for å såre folk. Jeg skulle nok ha fortalt omverden om dietten men når ikke en gang kursdeltakere på Grethe Roede vet forskjell på karbo og protein, da syns jeg det er vanskelig. En gang fikk jeg servert brødskive med brunost og syltetøy da jeg ikke ville ha kake, av en kokk . Enkelte tror jeg foretrekker magre varianter enda jeg har sendt dem mailer om kostholdstips.
Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal maile alle mine nærmeste venner om Hva dietten går ut på og at jeg kommer til å bli sykelig tynn i ansiktet før kroppen har stabilisert seg. Må jo også få med at det er legen som har beordret meg til dietten og da er det jo flere som tar hensyn.

God ide å fortelle vennene dine HVORFOR du spiser som du gjør om de ikke forstår deg - da blir det mer forståelig, samt om legen har "beordret" deg til det blir det jo litt hellig, på en måte. Som at folk tar de mesidinene de har blit foreskrevet - det GJØR man jo bare, kan ikke krangle på det!
Skive med brunost og syltetøy, hahaha, unnskyld at jeg ler. Du kunne jo nesten ikke blitt servert noe VERRE. Makan så lite folk kan få med seg av og til, det er nesten litt tragisk oppi det komiske...

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 23:10   #28
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Fant bilde av deg og jeg må si du pynter opp om du vil eller ei.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 23:24   #29
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Fant bilde av deg og jeg må si du pynter opp om du vil eller ei.

Rødme, rødme... Utrolig søtt sagt av deg, snille Kristian....

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som tar krom? Elisabeth Kosttilskudd 7 13-01-05 11:58
Magnesium og Krom når? Labella Kosttilskudd 10 05-01-05 19:02
Krom virker stabiliserende på blodsukkret. Begod Kosttilskudd 3 19-03-04 22:32

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.