Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vaskÅja! Da må jeg se på det ja. Det sa ikke frisøren noe om da jeg kjøpte min |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
![]() |
![]() |
#27 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask
Håret mitt ble sånn da jeg prøvde ut en sjampo for skadet/tørt hår. Byttet tilbake uten at det ble bedre for da var visst håret blitt vant til å vaskes hver dag. Måtte rett og slett ha avvenning og vasket det så skjelden som jeg greide en periode. Ble normalt igjen tilslutt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#28 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vaskjeg mistet krøller og "tørt-krus-hår" Det rare er at jeg yns det lukter nikotin når det blir skittent, jeg vaksker håret skjeldent, det er 15 år siden jeg sluttet å røyke... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavcarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar | Iset | Livets lyse side | 102 | 26-09-11 19:17 |
Kan man varme opp lutefisk dagen etter? | Michellina | Spørsmål og svar | 3 | 25-12-10 12:16 |
Dagen etter dårlig mat-dagen | Amagetha | Lavkarbo generelt | 10 | 14-09-09 21:54 |
Kolesterolet mitt har steget etter jeg begynte på kuren | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 5 | 02-05-09 02:07 |