Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Pepsi max-junkie!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-02-11, 14:44   #26
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pepsi max-junkie!

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Sletta du innlegget ditt? hehe ble plutselig borte

Hehe, jeg skulle bare endre litt på det, også klare jeg å slette det...

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:45   #27
Maylinn26
Seniormedlem

Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Neida, var bare ikke så mange som heter maylinn på gol

Jo har facebook jeg

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:49   #28
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jo har facebook jeg

hihi, oki. sikkert sperra for søk da? men samma det.

de rundstykkene som jeg bruker mye er disse:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39877

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:54   #29
Maylinn26
Seniormedlem

hihi, oki. sikkert sperra for søk da? men samma det.

de rundstykkene som jeg bruker mye er disse:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39877

Rart, tror ikke jeg er det men...

Takk for tipset

Gammel 23-02-11, 20:06   #30
marieve
Juniormedlem

marieve er på en erverdig vei

Godt å høre at jeg kan ta et glass pepsi-max... har økt vanninntaket til mellom 2 og 3 liter og drikker ikke noe annet enn vann om dagen... Hadde vært godt med noe annet innimellom. Kanskje på tide å begynne med kaffe og te eller noe sånt.

De rundstykkene må prøves en gang, de så gode ut!

marieve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: forsøker på ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 20:16   #31
Maylinn26
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av marieve, her.

Godt å høre at jeg kan ta et glass pepsi-max... har økt vanninntaket til mellom 2 og 3 liter og drikker ikke noe annet enn vann om dagen... Hadde vært godt med noe annet innimellom. Kanskje på tide å begynne med kaffe og te eller noe sånt.

De rundstykkene må prøves en gang, de så gode ut!

I løpet av de 2 siste dagene har jeg funnet så sinnsykt mye mer man kan spise.... Bare å google i vei! Å bruk ketolyse.no

Gammel 23-02-11, 20:28   #32
Fredrikke07
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 44
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Ligger jo rimelig mange gode oppskrifter under oppskrifter nede på siden her inne også!

Når jeg ikk er gravid, drikker jeg ganske mye pepsi max pr dag, og det har ikke hemmet min vektnedgang noen gang! Bør nok drikke mindre sånn helsemessig generelt sett etter graviditeten også.

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 20:44   #33
Maylinn26
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

Ligger jo rimelig mange gode oppskrifter under oppskrifter nede på siden her inne også!

Når jeg ikk er gravid, drikker jeg ganske mye pepsi max pr dag, og det har ikke hemmet min vektnedgang noen gang! Bør nok drikke mindre sånn helsemessig generelt sett etter graviditeten også.

Når jeg gikk gravid med sønnen min ga jeg meg selv en rasjon hver dag. Kun en halvliter Jeg klarer ikke å kutte den helt ut... Det er ikke aktuelt enda heller

Gammel 23-02-11, 20:46   #34
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Pepsi max junki!

Når det gjelder natreen, sukrin, splenda og stevia må du nesten finne ut hvem du liker best. Noen av dem er sukkeralkohol mens andre har karbo. (De med karbo er ofte så lette at en ts ikke veier ett gram engang, derfor blir det veldig lite karbo likevel)

Men jeg synes natreen har litt besk ettersmak. Sukrin har en litt kald ettersmak. Splenda er den jeg liker best, men jeg har ikke prøvd stevia.

Det beste når man baker er å blande søtninger synes jeg værtfall

Stevia inneholder 0 karbohydrater og 0 sukkeralkoholer. Dermed er Stevia det eneste søtningsmiddelet jeg aksepterer

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:09   #35
Maylinn26
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Stevia inneholder 0 karbohydrater og 0 sukkeralkoholer. Dermed er Stevia det eneste søtningsmiddelet jeg aksepterer

Natreen dråpene jeg bruker inneholder heller ingenting Å jeg lurer på hvor mye de få dråpene jeg bruker ville gitt av karbohydrater uansett..... For det er ikke mange gram

Gammel 23-02-11, 21:20   #36
Bestemamma
Seniormedlem

Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Natreen dråpene jeg bruker inneholder heller ingenting Å jeg lurer på hvor mye de få dråpene jeg bruker ville gitt av karbohydrater uansett..... For det er ikke mange gram

I tillegg er Stevia et naturlig søtstoff laget av en plante. Natreen får det til å rumle i magen min

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:25   #37
Maylinn26
Seniormedlem

I tillegg er Stevia et naturlig søtstoff laget av en plante. Natreen får det til å rumle i magen min

Hvor får man kjøpt stevia? Jeg er ganske fersk, så jeg lærer hver eneste dag Nei huff hvis det går ut over magen så er det bra at du har funnet noe annet

Gammel 24-02-11, 21:50   #38
Bestemamma
Seniormedlem

Hvor får man kjøpt stevia? Jeg er ganske fersk, så jeg lærer hver eneste dag Nei huff hvis det går ut over magen så er det bra at du har funnet noe annet

Her er min kilde til Stevia. Fins sikkert andre og kanskje billigere, men jeg har havnet her

Gammel 24-02-11, 22:17   #39
Maylinn26
Seniormedlem

Her er min kilde til Stevia. Fins sikkert andre og kanskje billigere, men jeg har havnet her

Ja dette skal nok bestilles ja. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten lavkarbo.no, dere her inne er super hjelpsomme! Takk

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny og grønn lavkarbo-junkie syrin Ketolysekuren 12 29-04-12 19:54
Pepsi Max Is? Benedictee Ketolysekuren 11 09-06-10 21:21
Pepsi Max Anitra Ketolysekuren 2 20-10-08 23:20
Pepsi max MissPhun Lavkarbo generelt 47 13-01-08 23:26
Pepsi Max Fleskepølsa Induksjonen 12 08-02-04 00:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.