Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Veie seg-hvor ofte gjør dere det?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-04-05, 23:22   #26
ELLINOR
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Alder: 53
ELLINOR er ny på veien

uff a meg. jeg veier meg hver dag, det er veldig dumt, men det sitter fast i hodet mitt. jeg har kjøpt meg ny digital vekt som viser hver 100 gram, virker bra. Ikke var den dyr heller. den gamle vekta mi var også digital, men den var helt gal. Kunne gå på den 3 gang med sekunders mellomrom og vekta mi kunne variere på over 3 kilo.

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 07-04-05, 23:56   #27
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Jeg veier meg også hver dag. Hver morgen, før jeg dusjer og spiser. Og så skriver jeg dette ned i en liten bok. I denne boka skriver jeg også hvis jeg spiser noe spesielt, tar medisiner, forandrer kosttilskudd, trener eller gjør andre ting som kan ha innflytelse på vekten. Tidligere skrev jeg ned alt jeg spiste og drakk, og de strategiske målene, men ga meg med det etter at vekten hadde stabilisert seg der hvor jeg holder til fremdeles.

På denne måten ser jeg hvilke avvik som gir hvilke reaksjoner, og selv om det er litt manisk av og til, og jeg kan bli litt deppet over vektøkning som faller rett ned igjen to dager senere, så er det for meg en fin måte i lengden. Når jeg blar tilbake kan jeg se mønster i mat, trening og andre ting som påvirker vekten og formen, og finne ut hva som har virket eller ikke virket. Og jeg har lært at det ikke er noe å få panikk over hvis jeg har gått opp noen hundre gram - eller til og med en kilo - for det går av igjen etterpå.

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 09-04-05, 03:32   #28
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Jeg veier meg også hver dag. Hver morgen, før jeg dusjer og spiser. Og så skriver jeg dette ned i en liten bok. I denne boka skriver jeg også hvis jeg spiser noe spesielt, tar medisiner, forandrer kosttilskudd, trener eller gjør andre ting som kan ha innflytelse på vekten. Tidligere skrev jeg ned alt jeg spiste og drakk, og de strategiske målene, men ga meg med det etter at vekten hadde stabilisert seg der hvor jeg holder til fremdeles.

På denne måten ser jeg hvilke avvik som gir hvilke reaksjoner, og selv om det er litt manisk av og til, og jeg kan bli litt deppet over vektøkning som faller rett ned igjen to dager senere, så er det for meg en fin måte i lengden. Når jeg blar tilbake kan jeg se mønster i mat, trening og andre ting som påvirker vekten og formen, og finne ut hva som har virket eller ikke virket. Og jeg har lært at det ikke er noe å få panikk over hvis jeg har gått opp noen hundre gram - eller til og med en kilo - for det går av igjen etterpå.

Muskat

Det gjorde jeg også veldig lenge, og av samme grunn(er).

Nå er jeg så nær målet at jeg tar det med knusende ro. Veier meg når jeg kommer på det... Men i alle fall om lørdagen.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 13:55   #29
pysa
Ubekreftet Medlem

pysa sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 48
pysa er ny på veien

Jeg veier meg morgen og kveld jeg.... men ofisiell veieng på tanita vekten er hver onsdag på fedon kurset.
Prøver og la være å veie meg hjemme men klarer det ikke... Så moro å se at vekten går nedover

pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stressmestring Summer Artikler 17 05-04-07 00:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.