Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
![]() ![]() |
Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)
Tror ikke han gidder å rote inne på senteret, han skal bare en kjapp tur etter jobb, så blir bare Eurocash, kansje jeg får overtalt han til å sjekke på den derre med alt det rare kjøttet...det er kansje den "oransje" du mener?
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)Styr unna den "oransje butikken". De har ikke mye.
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
![]() ![]() |
Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)Vær også obs på at mesteparten av den "sukkerfrie" sjokoladen er søtet med maltitol som øker blodsukkeret på mange. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maltitol har allerede vært diskutert i tråden
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
ok, da skal jeg be han om å titte der. Ble superskuffet over utvalget på godtebutikken ja....
![]() |
![]() |
#31 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 40
![]() |
Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)De står i den borteste hyllene nærmest kassene. Hvis du står utenfor og ser inn i butikken på senteret, så blir det til høyre. Ved siden av de blomsterpottene/potteplantene. Og om de har lite igjen så bare spør. Jeg fikk en hel kasse sist til min mor
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Er det på Eurocash?
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
![]() ![]() |
Så det, men tenkte jeg skulle nevne det igjen siden jeg anbefalte en link med snop søtet med maltitol. Vet aldri hva folk leser/ikke leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)Rapport fra broderlandet: Han fant ikkeno sukkerfri sjokolade på Maxi, han spurte en som jobba der, som hjalp han med å lete. På Eurocash fant han både cloetta og en som heter Belgian.På den står det ikke noe om sukkeralkoholer, bare sukker, kan jeg da regne med at resten er alkoholer?
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Uansett hva de "lærde" sier, målte mitt blodsukker-apparat kjempestigning ( fra 5.1 til 8.1) etter en atkins-bar og litt svenske maltitol-godterier på 20 min. Etter 3 timer var blodsukkeret fremdeles 6.1. Det er ikke tvil i min sjel at det påvirker andres blodsukkernivå også, ikke bare min. Og ikke snakk om "atomkrigen" i magen som startet noen timer senere.... liker å være ærlig med meg selv og derfor regner jeg maltitol som karber. Det står ganske klart forskjellig steder på nettet, at maltitol påvirker blodsukkeret. Har ikke sett noen andre steder enn på dette forumet at det trekkes i tvil...sorry om jeg ødelegger gleden med maltitol. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#36 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 40
![]() |
Så rart. Det er på Maxi jeg alltid er...
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Sukkerfritt godis i Sverige (Charlottenberg)PÅ Eda-butikken, som vi kaller det, altså Eda kjøtt eller noe sånt (rett over grensa), der fant jeg både lys og mørk Cloetta. MEN, det er jo en del karbo da... 35 g pr 100 g i den mørke, noe mer i den lyse. Kommer sannsyligvis fra malititol. Men supert i kake/snop man lager selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sukkerfritt smågodt fra Sverige | Simpfan | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 12-04-11 20:35 |
Sukkerfritt godis fra Sverige! | Maylinn26 | Spørsmål og svar | 51 | 31-03-11 23:14 |
Helsekost-butikken i Charlottenberg (senteret) | <insert_scary_name_here> | Lavkarbo generelt | 1 | 21-02-11 08:40 |
Fiberhusk i Charlottenberg? | Serenio | Spørsmål og svar | 2 | 10-01-10 21:23 |
Sukkerfritt smågodt fra sverige | cilemora | Lavkarbo generelt | 3 | 18-02-08 06:25 |