Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerte
Ja
![]() |
![]() |
#27 |
Gjest
|
Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerteEndelig fikk jeg svar på hjertebanken min......Og så glad som jeg ble! |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
![]() |
Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerteJeg plages myye med hjertebank. Fryktelig ekkelt. Skal også prøve magnesium nå. Håper det hjelper. Føles som om hjertet skal hoppe ut og så slutte å slå. Hvis det ikke gir seg,vurderer jeg en tur til Hexeberg sin klinikk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du forsøkt Yoga? Det er veldig skånsomt på ledd, samtidig som det styrker kjernemuskulaturen nesten uten at man "merker det"
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
![]() |
Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerteVEDLIG glad for at jeg fant denne tråden akkurat nå! Sto opp nå nettopp fordi jeg ikke fikk sove pga hjertebank, fryktelig ubehagelig og litt skremmende. Og så blir man gjerne liggende å kjenne ekstra etter og tenke mer og mer "skumle" tanker... Så jeg sto opp og søkte på hjertebank og urolig hjerte og kom jo rett inn på forumet "mitt"!!
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For min del har det absolutt ingenting med magnesium å gjøre, har hatt hjertebanken selv om jeg tok magnesium. Nå de siste månedene har jeg ikke vært flink til å ta magnesium, men har ikke hatt hjertebank siden i høst og da tok jeg magnesium.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerteMot rask og uregelmessig puls (hjerteflimmer) skal magnesium taurat hjelpe. Sist redigert av Yrla : 10-07-11 kl 23:31. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Søvnproblemer/urolig i kroppen | Forlani | Ketolysekuren | 2 | 28-10-10 23:56 |
Urolig kropp/hjertebank på ketolyse | Sessaen | Ketolysekuren | 4 | 03-02-10 18:12 |
Urolig mage - kjennes ut som babyspark | nevergiveup | Spørsmål og svar | 8 | 29-01-10 18:57 |
Hjerte go pølser | TAM | Ketolysekuren | 3 | 29-01-09 15:15 |
Slå på TV3! NÅ. Oprah. Om hjerte og karsykdom. | mofe | Generell diskusjon | 0 | 09-02-06 14:26 |