Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor "seriøs" må man være?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-11, 12:11   #26
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor "seriøs" må man være?

Her syns jeg du har fått veldig mange fine råd Er mange flinke medhjelpere her inne

Jeg tenker som mange andre her skriver, at det er bedre å gjøre de forandringene du orker, enn å ikke gjøre noe i det hele tatt. Jeg gikk på ketolyse i 3 måneder, så gikk jeg over på generell lavkarbo, (under 45 karber om dagen). MEN, jeg er ikke så strickt, at jeg aldri har en dag hvor jeg spiser høykarbo, det er riktig nok ikke så ofte, men når jeg og forloveden min en sjelden gang har barnefri, ja da koser vi oss litt! Jeg syns faktisk det at å ha slike dager inni mellom, gjør at jeg ikke tenker så mye på mat, å da føler jeg at vekten går mye jevnere nedover. Dette er ikke å anbelafe alle, for jeg vet at mange da "faller helt av lasset".

Uansett vil jeg ønske deg riktig lykke til på lavkarbo!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 19:36   #27
christinal
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 86
christinal er ny på veien

Sv: Hvor "seriøs" må man være?

Det krever litt planlegging i starten, synes du det er vanskelig så lån eller kjøp deg Dr hexebergs oppskrifts bok med 100 oppskrifter og matplan for 4 uker.
Jeg spiser veldig sjelden frokost, men tar en kopp kaffe med en god skvett fløte i. Ha med litt å spise til tiden før lunsj, eller spis noen skiver ost rullet rundt skinke. Ha gjerne akurk og majones inni. De dagene jeg spiser frokost er det ofte dette jeg orker.

christinal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan det være kroppen min ikke "tåler" ketolysekuren lengre? Nupsida Ketolysekuren 16 31-03-11 09:25
Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå ada-emilie Generell diskusjon 62 23-03-10 21:31
"Slankesukker" kan være fetende (fruktose) arnakristin Artikler 15 12-10-08 18:31
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no