Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jubeltråd!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-08-11, 22:32   #26
-Cilia-
Medlem

-Cilia- sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 36
-Cilia- er ny på veien

Sv: Jubeltråd!

Hurra for at jeg kom inn på medisinstudiet! Hardt arbeid ga resultater

Hurra for at bryllupet gikk som planlagt!

Hurra for at det snart er lønningsdag! (Man setter ekstra stor pris på det når man er student og bare har lønningsdag to-tre ganger i året )

Sist redigert av -Cilia- : 14-08-11 kl 22:31.
-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 11:00   #27
mizzim
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
mizzim er på en erverdig vei

jeg å har myye å juble for for tiden

hurra for at jeg ble gidt 30 april med verdens beste mann, bestevenn og sammboer.
hurra for at jeg har mistet 22,1 kg
hurra for at ketolyse funker ned 5,7 kg på 4 uker med det nå
hurra for at jeg bare er 0,4 kg fra bmi grensen for prøverør
hurra for at vi har fått time til sammtale i porsgrunn ang prøverør
hurra for at nav endelig funker å mest sansynlig skal sponse omskolering for meg, privat fotograf skole, får svar innen 14 dager, men nav dama mi var 90% sikker på at jeg skulle få det
hurra for alle de fantastiske "tante" ungene jeg har rundt forbi som jeg får lov å låne både titt å ofte

ja.. myye å rope hurra for

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:03   #28
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Hurra for verdens nydeligste hund som endelig er vår

Gammel 24-10-11, 15:49   #29
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

I dag jubles det for et langtidsblodsukker på 5,8, noe som ikke skal være mulig for en med diabetes type 1

Gammel 24-10-11, 16:27   #30
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Hurra for deg, og gratulerer

Gammel 01-11-11, 21:15   #31
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Hurra for plussgrader, deilig mildvær og fravær av snø i begynnelsen av november

Gammel 03-11-11, 09:51   #32
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Hurra for at älskling kommer hjem i dag!
Og hurra for at jeg straks er ferdig med datakortet

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 22:42   #33
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Hurra for kattepusen

Gammel 03-11-11, 22:54   #34
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Hurra for lavkarbo!! Jeg trenger ikke sulte meg mer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 14:24   #35
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Hurra for kattepusen

Og hurra for Tigern

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 12:32   #36
GretheH
Medlem

GretheH sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 48
GretheH er på en erverdig vei

Hurra for at jeg fikk tatt av et ledd i klokkelenka mi.
Hurra for at toppen min endelig passer, selv om fassongen var helt snål og armene 20 cm for lange. (damene i Mexico må være nærmere 2 meter lange)

Hmm det var mere men det har jeg glemt.

Gammel 08-11-11, 13:55   #37
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Hurra for at jeg har fått ny romaskin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:13   #38
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Hurra for at jeg kjøpte en kettlebell! Nå slenger jeg rundt på badet (og er i evig angst for flisene)!

Gammel 09-11-11, 08:41   #39
swirre
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
swirre er på en erverdig vei

Hurra for endelig under 90 kg!! only 14 kg to go!

swirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 09:51   #40
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Hurra for at jeg slipper å rotfylle

Gammel 09-11-11, 16:10   #41
Cassandra
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
Cassandra er på en erverdig vei

Jeg jubler for at jeg etter en lang og hard kamp endelig er normalvektig!!!!!!

Cassandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 17:58   #42
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cassandra, her.

Jeg jubler for at jeg etter en lang og hard kamp endelig er normalvektig!!!!!!

Må være en HERLIG følelse! Gratulerer såååå mye!

Selv er jeg superduperhappy fordi kroppen responderer, enn så lenge, knallbra på trening! Kjørte styrkeprogrammet mitt i dag UTEN å bli det minste sliten. Instruktøren mente jeg måtte være godt trent! Og ga meg et hardere program. Smilte stort og tok hele det også - fortsatt uten å være særlig sliten!

Lavkarbo altså

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 23:11   #43
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

I dag nådde jeg måvekten min så i dag er en virkelig jubeldag for meg 20 kg på 6,5 mnd. I tillegg fikk jeg vite at alle blodprøvene jeg tok forrige uke var perfekte. Til og med blodprosenten min er blitt normal, jeg som alltid har hatt lav blodprosent siden tenårene.
Kan ikke få lovprist lavkarbo nok

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 08:26   #44
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

for Bente!!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.