Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
![]() ![]() |
Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?Jeg og gubben slanker oss sammen, mens jeg sliter med å ha mellom 9 og 12 kilo igjen, er han så godt som i mål! Er kjipt å se han dytte i seg både frukt, cola på lørdager, rug rundtsykker i helgene, pluss en og annen utskeielse i løpet av uka, å fortsatt går han nedover!! Han ligger mellom 50 og 100 karber, å han har egentlig ikke redusert noe på fettet etter at vi gikk over fra ketolyse til generell lavkarbo.... Jeg har levd vanvittig mye strengere enn han, å har ikke den samme nedgangen i det hele tatt... Jeg skal absolutt ikke klage på å ha gått ned 15 kilo, MEN, jeg er sikker på at 5 av de 15 kiloene var vannvekt, for jeg var utrolig hoven i kroppen før jeg begynte å slanke meg...
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
![]() ![]() |
Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?
Jeg spiser mindre fett på grunn av leveren min, å der har jeg egentlig ikke så mye valg
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?Som sagt, ketolyse etter boka er ikke under 15 g
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sliter max med motivasjonen ... | Almyrida | Ketolysekuren | 3 | 03-02-10 10:50 |
Sliter med viljen og motivasjonen | Mona S | Ketolysekuren | 2 | 01-05-09 08:04 |
Nybegynner: Kvinne 61 år. Andre eldre som sliter? | Grandmother | Spørsmål og svar | 9 | 19-04-09 15:13 |
Nå sliter jeg med motivasjonen | Hannehk | Ketolysekuren | 22 | 08-07-08 13:25 |
Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå | Lisekir | Lavkarbo generelt | 9 | 14-04-08 12:26 |