Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo og MYE trening

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-05-11, 18:23   #26
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og MYE trening

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Tusen takk for svar.

Jeg er klar over at jeg bør begynne gradvis. Jeg kommer til å ha lange men ikke tunge treningsøkter i begynnelsen. Jeg er helt ekstremt sta og fullfører alltid det jeg begynner på, så uansett hvor demotivert jeg blir så skal jeg fortsette uansett.

Grunnen til at jeg vil trene såpass mye er fordi jeg vil komme fortere i form, bli STERKERE, atletisk.. Jeg må komme i toppform hvis jeg vil nå det ultimate målet mitt, og jeg har en lang lang vei å gå :-)

Edit: Så nettopp på The Biggest Loser hvor de snakket om trening og karbohydrater. De sa at man må ha karbs når man er i hard trening, om ikke vil man ikke gå ned like mye i vekt. Det høres jo veldig logisk ut. Jeg får bare prøve å se hvordan det går.. Jeg har veldig lite lyst å begynne på lavkalori.

Husk at på biggest looser så spiser de lavkalori. Konverter lavkarbo slik at det fungerer for deg

Gammel 11-05-11, 21:15   #27
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Edit: Så nettopp på The Biggest Loser hvor de snakket om trening og karbohydrater. De sa at man må ha karbs når man er i hard trening, om ikke vil man ikke gå ned like mye i vekt. Det høres jo veldig logisk ut.

Kordan logisk da?

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:08   #28
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Noen opplever at de trenger karbohydrater i forbindelse med trening, andre ikke.

Jeg er av den siste kategorien; trener mye og hardt, og trenger ikke fylle på med karber i det hele tatt (15 per dag, uansett). Klarer meg i timevis uten å trenge påfyll - type toppturer på ski i 6-7 timer uten annet påfyll enn vann.

Kan ikke påstå å vite dette sikkert, men tror nok man går ned i vekt uten å fylle på med karber Biggest looser er helt fastlåst i kaloritellingsmønsteret. Ser ikke logikken ..

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 18:54   #29
Sunroad78
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Det med karbo og hard trening er nok ganske individuelt trur eg. Eg klarar ikkje hard trening på lite karbo, då blir eg slapp, får lett haudeverk og svimlar lett, men har eg rundt 50+ den dagen eg trenar så kan eg halde på mykje lengre og med hard intensitet. Eg prøvar å ligge på rundt 30 gr kh pr dag dei dagane eg har treningsfri og så rundt 50+ dei dagane eg trenar (eg prøvar å trene 4-5 gongar i veka, ca 2,5 time fotball (trening+kamp) og ca 3 timar på spenst (cardio og styrke).

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kildehenvisning til ketose og trening (puls) og lavkarbo og trening? wollafruen Trening 6 23-03-11 08:35
Trening med lavkarbo mosafreia Trening 4 22-04-10 19:40
Trening på lavkarbo? andee Spørsmål og svar 4 28-09-09 08:33
Trening og lavkarbo... Tidligere bruker Trening 35 25-03-07 20:40
trening og lavkarbo eipa Trening 5 13-10-04 09:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.