Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal 10 kg ned, på 8 ukerTS betyr tråd starter, altså deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
![]() |
Sv: Skal 10 kg ned, på 8 uker
Heheh, kjæresten hennes er kjæresten hennes og TS=trådstarter=deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
![]() |
Sv: Skal 10 kg ned, på 8 ukerHei. Jeg har gjort dette en gang tidligere,før jeg fikk barn,men skal du ned så mye må du desverre spise mye mindre i denne perioden,selv på lavkarbo. Max 2500 kcal ville jeg satset på...men det er min erfaring. Går selv gått ned 26 kilo på lavkarbo nå,og har ti kilo igjen. Jeg må ligge på 1500 kcal om dagen med masse fett for å gå ned en kilo i uka nå som jeg har kommet så langt ned,men det orker jeg ikke alltid,så da tar jeg heller tiden til hjelp....det kommer en sommer om et år også |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skal vi tørre å lage en bildetråd for oss som skal ned rundt 15 kg | Hildemor på slanking | Ketolysekuren | 68 | 17-04-12 07:28 |
Tips og råd om min diett! Skal ned 15 kg på 8 uker. | Ivers1 | Generell diskusjon | 8 | 02-05-11 19:28 |
Skal til Kreta om 2 uker | Gressenka | Ketolysekuren | 11 | 17-09-10 10:07 |
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? | *pippi m gutt og jente* | Lavkarbo generelt | 7 | 31-05-09 12:26 |