Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Tørr hud i ansiktet ...Prøv og smøre med Cocosa, den trekker fort inn i huden. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tørr hud i ansiktet ...A- krem på brun krukke er super.Fåes på apotek og helsekost. Men det første jeg tenker på er at du mangler noen viktige små stoffer(mineraler/sporstoffer).Eller a-vitamin-mangel kanskje?http://www.vaselineintensivecare.no/...livsstil-huden Sist redigert av Yrla : 13-07-11 kl 02:18. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#28 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Tørr hud i ansiktet ...Jeg har slitt med flass i T-sonen i ansiktet og hodebunnen som følge av seboreisk eksem. Fungoral krem og sjampo hjelper en del. Ellers sliter jeg med oljete og feit hud samtig! Men aldri vært så fin som etter at begynte med lavkarbo. Nå har jeg desverre hatt en "sprekk" på tre dager hvor jeg gikk amokk og spiste smågodt, potetgull, sjoklade og pizza til magen stod ut som en ballong... Etter to datert kom det intens flass i hodebunnen og ansiktet. Nå har jeg kjøpt Udos og skal se om det hjelper. Også er det full skjerpings på karbene og snopet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men ønsker ikke vektnedgang. 64kg/178cm
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Store porer i ansiktet ... | Victory | Generell diskusjon | 28 | 10-09-10 13:58 |
Utslett i ansiktet på grunn av meieriprodukter? | Photobscura | Lavkarbo generelt | 0 | 10-04-10 11:33 |
Stikking i ansiktet og urinering om natta | silvia_ | Spørsmål og svar | 1 | 27-03-10 14:13 |
Klør i ansiktet og nyser om morran ... | mofe | Fysisk og mental helse | 5 | 24-11-09 15:52 |
Rød i ansiktet ved trening | Hege_ | Trening | 7 | 25-06-06 22:01 |