Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg liker ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-11-11, 20:53   #26
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg liker ...

Jeg liker den elskede samboer'n min

Iforbindelse med et årsmøten i en lokal forrening kjøpte han blomster til de som gikk ut av av styret. Men han tok med en blomst ekstra, en nydelig orkide som ser ut som en krysning med en tulipan, og den var til meg

Gammel 02-11-11, 00:08   #27
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

...at kjæresten i morra kommer hjem fra HV-rep! (og så gjør det jo ingenting at han kommer hjem i uniform heller... )

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 17:10   #28
Malice
Medlem

Malice sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 56
Malice er ny på veien

At den toppen som har ligget innerst i skapet i minst 2 år fordi den har vært unehagelig trang...nå sitter løst!

Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 17:16   #29
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

At den toppen som har ligget innerst i skapet i minst 2 år fordi den har vært unehagelig trang...nå sitter løst!

så deilig!

Jeg liker å sitte med beina oppi sofaen med fyr i peisen og bikkjedyret i en haug på gulvet

Gammel 02-11-11, 17:58   #30
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Å spise fårikål! - Masse, og uten poteter!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 19:48   #31
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

...at kjæresten i morra kommer hjem fra HV-rep! (og så gjør det jo ingenting at han kommer hjem i uniform heller... )

Jeg liker at leddene mine har blitt mye bedre med lavkarbo!

Og at verdens beste mann masserer den vonde foten min hver kveld

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For de som liker det naturlig Dååris Generell diskusjon 0 16-08-10 12:39
Liker du bacon? Daniel Middag 21 25-09-09 13:18
Liker du fårikål? mofe Generell ernæringsdebatt 43 19-10-07 12:27
liker dere ost? se her: Iset Atkins kosthold 6 07-03-04 15:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.