Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Halsbetennelse og lite matlyst ... Hva er lavkarbomat?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-11-11, 21:07   #26
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Halsbetennelse og lite matlyst ... Hva er lavkarbomat?

Er det tatt prøver for mycoplasma lungebetennelse?

Vet det går nesten overalt for tiden. Man blir hanglete og småsyk med slapphet, småfeber og vond hoste aldri så lenge. Gubben og jeg hadde det for 11 år siden (vet det fordi vi kjøpte huset mens vi var syke) og så slapp og halvsyk med hoste og elendig form tror jeg jeg ikke har vært mange ganger i mitt liv!

Det krever en spes type antibiotika for akkurat denne typen lungebetennelse, så det kan være derfor du er tilnærmet frisk av andre ting mens dette henger igjen!

Gammel 26-11-11, 21:52   #27
lucifine
Seniormedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Vet legen har snakket om det kunne være det, har bare antatt at de testet for det? vet bare at alle prøvene mine kommer tilbake "fine" og gjør at jeg føler meg enda teitere og enda mer hyperkonderete.

Gammel 26-11-11, 23:09   #28
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

For all del, ikke føl deg hypokondrete!
Er ikke sikkert at du er testet! Har du fått sånn diger q- tips laaaaangt ned i nesa?
Hvis ikke, er det lite sannsynlig at det er teste!

Er det tatt røntgen av lungene dine feks? Gubben fikk lett stumme lungebetennelser før han fikk astma- medisiner som faktisk virket. Kun astmalegen som hadde vett på å sende han til røntgen. Samme lege som oppdaget mycoplasma- lungebetennelsen også, faktisk!

Gammel 26-11-11, 23:30   #29
lucifine
Seniormedlem

lucifine sin avatar

lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Tok en qtips ned i halsen? Er det godt nok elle rmå det være i nesen?

Tingen som plager meg mest, ja enda mer enn at jeg selv er syk, er at min treåring hoster helt maken til meg. Hun har vært forkjølet, hatt øyebetennelse og hatt en hoste som ikke gir seg i løpet av den siste mnd.. Litt ekkelt syntes jeg..

Tenk om det er sånn Mycoplasmadritt da?

Hva er symptomer en skal se etter?

Gammel 26-11-11, 23:51   #30
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Den i halsen var vel for å sjekke for streptokokker, tenker jeg!

Typisk om snuppa også har det, pleier ofte å ramme hele familien, denne mycoplasma- greia + at den varer leeeeeenge uten behandling!

Sist redigert av Kitt : 27-11-11 kl 00:22.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 00:18   #31
lucifine
Seniormedlem

lucifine sin avatar

Var redd du skulle si det ja..

Gammel 27-11-11, 00:25   #32
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Sorry!
Skal jeg slette innlegget?

Be om å få det sjekket, du! Ikke sikkert det er noen vits å behandle når det har gått såpass lang tid, men greit å finne ut av uansett!

Masse god bedring til både snupp og mamman sin!

Gammel 27-11-11, 00:37   #33
lucifine
Seniormedlem

lucifine sin avatar

Takk så masse! Det er utrolig greit å få litt råd, føler meg litt mindre teit nå som jeg skal ringe legen _enda en gang_. Herremin hva legen må tro om meg :knegg:

Heldigvis er hverken Snuppa eller jeg helt ødelagte men det er klart at hostingen påvirker nattesøvnen noe.. Får ringe legen og få time og ta henne med meg slik at de kan sjekke oss begge ordentlig. Jeg har astma bronkitt og pleier å være utsatt for allslags luftveissykdommer så dersom jeg har dette mycoplasma så hadde jeg ikke vært det minste overrassket. Snuppa får alltid det jeg får for en eller annen merkelig grunn.. Kanskje fordi hun har refluks? De sier at immunforsvaret ligger hovedsakelig i tarmene?

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere på dager med lite matlyst? Tufso86 Ketolysekuren 7 19-06-11 22:53
Halsbetennelse og ketolyse mika75 Lavkarbo generelt 7 30-01-09 10:41
Halsbetennelse Isis29 Spørsmål og svar 0 24-04-08 14:58
Halsbetennelse MHM Fysisk og mental helse 9 07-04-05 19:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.