Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Oppgitt over lavkarbohumor

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-10-11, 21:59   #26
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er ikke uvanlig at barn spiser smør rett fra pakken. De syns nok at det smaker godt. Helt til noen stirrer fascinert på dem og forklarer at det egentlig er ekkelt...

-

Vi gjorde alltid det som barn, begriper ikke hvorfor, men tror nok det hadde noe med behov å gjøre......min mor lot oss få drive på...fornuftig har hun alltid vært...

Smeltet smør er jo kjempegodt, syns jeg.....

Alle som driver ap med lavkarboen vår kommer en vakker dag til å komme etter...., det er jeg helt sikker på

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 22:00   #27
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er ikke uvanlig at barn spiser smør rett fra pakken. De syns nok at det smaker godt. Helt til noen stirrer fascinert på dem og forklarer at det egentlig er ekkelt...

Hm, det kan godt hende. Svigermor sa æsj til tran da eldstejenta fikk, men hun kommenterer ikke mat på den måten mer. Eldstejenta var for liten til at det hadde noe å si.

Foreløpig sier småkrokodillene æsj til "brun farris", tror det skyldes fargen. Vi kjøper aldri cola, men iblant farris, derfor navnet. De pekte og lo av en handlevogn med flere cola oppi en gang. Det har de ikke lært hjemme, og heller ikke av svigermor, for hun kjøper cola.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt oppgitt nå ... Nero Spørsmål og svar 9 12-11-10 22:22
Oppgitt og mister fokus quebec Ketolysekuren 9 20-06-08 23:47
Oppgitt og lei.. PotetGulla Spørsmål og svar 3 06-11-06 19:57
Oppgitt Katrine Nyheter / media 9 17-11-05 11:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.