Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Frukt/bær

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-02-12, 07:14   #26
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Frukt/bær

nei det gjør dem ikke. for dem heter ikke blodappelsiner lenger, det var aaaaltfor voldelig og ekkelt. røde appelsiner heter dem nå.... (gjorde hvertfall det her i byen ifjor.. fikk en del kommentarer rundt lunsjbordet på jobben får man si )

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 09:52   #27
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Vel, for meg vil de nok alltid hete blodappelsin Men det viktigste er at jeg kan unne meg en

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 11:05   #28
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av index, her.

I tillegg tar jeg i blant en skål yoghurt naturell med litt blåbær og en teskje Splenda.

La inn yoghurtmiksen min på diett.no, og kom ut med ca 23g karbo pr skål. Like mye som en banan det jo! Så nå er det slutt på yoghurten en stund, vekttapet har også vært mindre enn forventet den tiden jeg har spist yoghurt. Så da velger jeg å tro det er en sammenheng her, selv om jeg også har begyntt å trene i samme periode. Man burde egentlig ikke begynne med mer enn en ny ting om gangen, slik at man kan følge med på virkningene av det..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 12:26   #29
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av index, her.

La inn yoghurtmiksen min på diett.no, og kom ut med ca 23g karbo pr skål. Like mye som en banan det jo! Så nå er det slutt på yoghurten en stund, vekttapet har også vært mindre enn forventet den tiden jeg har spist yoghurt. Så da velger jeg å tro det er en sammenheng her, selv om jeg også har begyntt å trene i samme periode. Man burde egentlig ikke begynne med mer enn en ny ting om gangen, slik at man kan følge med på virkningene av det..

Legg inn maten du planlegger å spise før du spiser detDa har du kontrollen.

Gammel 02-02-12, 15:21   #30
siljesfremgang
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Er glad man kan nyte frukt og bær innimellom... Elsker krem med litt bær strødd over.

siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 08:15   #31
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jo jo. Det kan man jo også gjøre...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 08:41   #32
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Jeg skal bort i kveld, på "kosekveld" hos en kollega - og jeg skal ta med meg litt bær og vaniljekesam i en boks just in case hun fyrer opp med en fantastisk dessert

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:40   #33
Mints
Medlem

Mints sin avatar

Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det gjør jeg. Fungerer kjempefint

Jeg har den siste uken spist 100 g bringebær i smoothie nesten hver dag, og det har ikke hatt noe å si for vekten, jeg går fremdeles nedover. Men så er det jo bare 3 g karber i disse 100 grammene med bringebær da

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 10:58   #34
siljesfremgang
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Mints, her.

Det gjør jeg. Fungerer kjempefint

Jeg har den siste uken spist 100 g bringebær i smoothie nesten hver dag, og det har ikke hatt noe å si for vekten, jeg går fremdeles nedover. Men så er det jo bare 3 g karber i disse 100 grammene med bringebær da

Hva annet har du i den smoothien om jeg kan spørre??

siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 09:15   #35
Mints
Medlem

Mints sin avatar

Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Hva annet har du i den smoothien om jeg kan spørre??

100 g frosne bringebær
1 ss udo's choice
1 ss cocosa
1 dl kremfløte
1 egg

Smaker som snop

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk! Iset Lavkarbo generelt 94 17-09-10 23:36
Frukt? kamp Lavkarbo generelt 3 11-04-10 22:14
ja og nei frukt? leni Spørsmål og svar 4 23-05-07 11:39
Frukt Mita Ketolysekuren 1 19-04-07 21:36
Frukt? Lille Kalori Spørsmål og svar 1 23-05-06 23:12

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.