Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Pus på biltur

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-02-12, 19:26   #26
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pus på biltur

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja!

Har en sånn spray og når jeg sprayer på klatrestativet sleiker Nastja opp alt sammen. Phelix, på ti år, oppfører seg som om han er ti uker.
Også så deilige som de plutselig blir Skikkelig stilig!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:27   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hehe, ja. Det er ganske fascinerende! De blir bare de hippiene!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:28   #28
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:28   #29
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Så hippier er horny? Det er jo det catnip gjør med de, setter igang parringsrefleksen.

Gammel 08-02-12, 19:30   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så hippier er horny?

Yes! Make love, not war.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:49   #31
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Om de også mjauer frenetisk og gnukker seg oppetter ting forklarer det hvorfor jeg alltid har vært skeptisk til hippier!

Gammel 10-02-12, 09:44   #32
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Fiffi: I løpet av en 12timers tur MÅ hun lufte kattene litt..tror ikke de kan holdes neddopet så lenge, engang.

Jeg har litt erfaring med katter og mange timer i bil, og min konklusjon er at katter er forskjellige. Bast og Frøya kjørte vi hit med fra Vestlandet da de var bittesmå, og med unntak av litt oppkast helt i starten, så sov de HELE veien! Uten dop. De lå i et bur på fanget mitt. Vi stoppet halvveis og gikk med de i bånd, så de fikk spist og slappet av litt. Hele turen tok 6 timer.

En annen katt jeg hadde, tok jeg med på en tur som varte 8 timer. Jeg fikk sovemedisin, men den virket ikke før han hadde fått i seg litt mat. Så husk det - først medisin, så mat. Sånn er det jo med oss også, medisinen virker bedre om vi spiser litt mat samtidig.

Siden din tur er såpass lang, du har ikke mulighet til å stykke den opp over to dager da? Hvis ikke han bare sover og sover. Ellers ville jeg tatt med sovemedisin dersom du velger å ikke gi det, slik at du har det i bakhånd om pusen bare er urolig.
Mye svinger gjør puser dårlige, så prøv å unngå det, evt kjør sakte i svingene.
Og husk å sikre buret hvis du har det i setet og ikke på gulvet.

Og lykke til.

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 11:31   #33
hippona
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2012
hippona er på en erverdig vei

Takker for gode råd og tips.
Kattemynte er en hint kun hos den ene hunnkatten. Hannkatten kan ikke bry seg mindre. Soveteen min og noen valeriana sovetabletter er også veldig interessante...
Jeg tipper at turen vil ta opp i mot 12 timer. Vi skal flytte fra Rogaland til Oppland, og vil kjøre sørlandet pga vinterføret. Så mellom 10-12 timer kan det fort ta. Disse kattene har kun hatt bilturer på max 15 min. Ifølge dyrlegen var ikke beroligende noe problem, men måtte bare prøve de ut på forhånd. Har også hørt om noen som gir kattene litt kokt torsk før biltur. Da skal de bli veldig søvnige og rolige, men de kan også da bli bilsyke pga mat i magen. Jeg er ikke så godt kjent med katter, først i voksen alder jeg har hatt det. Men, jeg må bare finne ut av hvordan jeg skal gjøre det lettest mulig, for de må jo være med. Ikke tale om noe annet.

hippona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:07   #34
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Det er ingen mulighet å ha de hos noen noen dager så dere kan fly over etter dem? Evt fly dem over først? 40 min på fly vs 12t biltur....

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp til mat og snop på lang biltur! Fauna Spørsmål og svar 12 30-06-11 17:28
Vi skal på biltur.. Tips?? Dumsi Generell diskusjon 4 12-07-04 13:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.