Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Handler du i butikk?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-06-12, 17:55   #26
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Handler du i butikk?

Jeg jobber også i skranke, dog ikke i butikk, og kan skrive under på at det er mangt og meget som rører seg på "kundesiden"! De fleste er høflige og greie, det må jeg skynde meg å si, men det er noen jeg gjerne skulle skrubbet golvet med...

Jeg prøver å være blid og hyggelig når jeg er kunde på butikken også. Husker en gang jeg skulle ha pitabrød og absolutt alle pakkene var utgått på dato - jeg klarte ikke å dy meg da jeg kom til kassen, men spurte meget pent: "Har dere ingen pakker som ikke har gått ut på dato?" Jeg fikk en frossenpakke gratis da, den hadde gått ut en dag eller to tidligere så det spilte jo ingen rolle.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 17:57   #27
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Ikke vær så rettferdig da, Nellie

Nei, OK da. Det er bare til å behandle alle kundebehandlere som dritt, fordi at du har møtt på noen av de dårlige. Bryt dem ned, alle sammen!

Gammel 16-06-12, 13:08   #28
ElisaT
Medlem

ElisaT sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 54
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Jeg er byjente men bor nå på et tettsted. Jeg synes det er stor forskjell på hvordan både kundebehandling og hvordan kundene oppfører seg fra by til land.

Var og handlet med moren min i Oslo for litt siden, og hun blir rett og slett litt ufin når butikken feks er tom for noe, osv. Hun bor i Oslo, og når hun besøker meg merker jeg at framferden hennes er veldig annerledes enn her hvor jeg bor.

Når jeg går på butikken hjemme kjenner jeg jo stort sett alle, og da blir tonen en helt annen, det er koselig å handle. Selv i nærmeste småby kjenner jeg folk igjen og motsatt, og tonen er hyggelig.

Bare en liten refleksjon fra min side

Gammel 16-06-12, 14:02   #29
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Tror også det toner seg annerledes i byen fra butikk til butikk, f.eks. ligger det en Kiwi i Markveien hvor jeg selv har handla i sikkert ti år, og der er folka kjempekoselige, men så ligger også den butikken i et område hvor det bor mye folk, og jeg ser mange av de samme kundene. Der hilser personalet når man passerer dem i butikken, er hjelpsomme og høflige. Butikken hjemme på fjellbygda er jo en helt annen sak uansett, nesten. Det må det nesten bli i en butikk i en bygd med 400 innbyggere.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva handler dere i Sverige? Frk Cornelia Lavkarbo generelt 2 13-07-11 21:24
Hva handler egentlig helsereformen i USA om? mofe Generell diskusjon 0 18-10-09 08:05
Hvor handler du inn lavkarbomat? guro_no Generell diskusjon 5 30-04-08 11:17
Her handler du billigst terry Generell diskusjon 1 14-04-08 23:33
Hva handler du hvor? MHM Lavkarbo generelt 9 24-02-05 16:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.