Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig og lettvint mannelunch?To tynne lavkarbobrødskiver med en diger karbonade + majones mellom?
![]() |
![]() |
#27 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 38
![]() |
Sv: Billig og lettvint mannelunch?Jeg hadde nesten samme problemet her med min samboer. Jeg ymtet bare frempå om han ikke begynte å bli litt lei av å kun spise brødskiver.. Nå gjør vi følgende: Ca. annen hver kveld lager vi en stor bolle med salat av kinakål, babyspinat, isbergsalat, paprika, raspa gulrot, agurk, mais og kikerter. På morgenen har jeg en halv boks tunfisk i min salatboks og han har en hel boks tunfisk og et helt egg i sin boks. Det blir da nok mat til hans 9, 12 og 14 pause |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men prøver å ha fordelingen 5-20-75
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig og lettvint mannelunch?
Hm... det var ganske lurt! kansje jeg skal foreslå noe sånnt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lettvint utrekning | jente20 | Spørsmål og svar | 5 | 12-07-11 13:51 |
Lettvint lunsj | Agnetak | Lunsj | 1 | 22-02-11 22:35 |
Billig, lettvint lunsj | Merete A | Lunsj | 15 | 09-12-08 11:02 |
Lettvint bearnaisesaus | Iset | Annen mat | 15 | 01-10-06 00:13 |
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! | mofe | Generell diskusjon | 13 | 03-07-05 21:31 |