Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har det!!
joda du har rett i det, men det blir jo rivruskende galt å påstå at det er den eneste sannhet. Det er jo det som er problet at mange tror det bare er en sannhet om hvilket koshold som er best.
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har de
Jeg snakker om de som avfeier alle kostholdsråd og håner de som lever annerledes, og kommer med setningen "alt med måte", og avslutter der!
![]() |
![]() |
#28 |
Gjest
|
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har deNår jeg påpeker at jeg MÅ spise sånn for at kroppen min skal ha det bra er det faktisk ingen som motsier meg. Men prøver jeg å prakke mine synspunkt på andre og hevder at det er det eneste rette så møter jeg mye motstand. |
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Hvor: Nordland
Alder: 56
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har de
Det er jo deg prøver å få frem ,men blir avfeid med at det er unormalt , så blir jeg bare frustrert. Skal poengtere det bedre neste gang at jeg prater om min kropp, andre for gjøre som de vil.
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 53
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har deIset og begod: Da er vi enig! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja....
![]() |
![]() |
#31 |
Systemutvikler
Hvor: Bergen
Alder: 49
Sv: Jeg er så lei av å diskutere med folk som ikke har peiling men som TROR de har det!!
Problemet med "alt med måte" er at det som er måte for deg, er ikke nødvendigvis måte for meg. Så neste gang noe sier "alt med måte", så spør bare: Og hvor mye er det? Hvor mange liter brus i uka? Hvor mange poteter? Hvor mye ris? Hvor mange glass er måtehold for deg? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 53
![]() ![]() ![]() |
Godt poeng!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja....
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 45
Akkurat det jeg mener. "Alt med måte" blir for uklart, og mange bruker setningen som en unnskyldning for å slippe å se nærmere på sitt eget kosthold og/eller bruker den for å avfeie alt annet som tull.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |
Årstidsbunden viktminskning | ssskaldeman | Lavkarbo generelt | 11 | 04-12-06 19:30 |