Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

VG i dag!

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-01-06, 04:36   #26
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: VG i dag!

Opprinnelig lagt inn av janmesi

Nytt opplag: Nei, det er ikke nødvendig å kjøpe boken en gang til! Det er bare små språklige oppdateringer som vi ikke rakk i første runde.

Jan

"Spis deg ned i vekt" kommer att bestå som den är. Ändringar i framtiden kommer bara att vara av kosmetisk karaktär. Jag skrev boken för ungefär två år sedan och det finns egentligen ingenting som jag vill ändra. Det behöver man inte göra när man skriver på personliga erfarenheter.

Just nu är jag fullt upptagen med att svara på mail. När strömmen av mail minskar ska jag skriva färdigt en liten bok med frågor och svar kring min kosthållning. Den kommer på svenska om några månader. Därefter ska jag skriva färdigt en speciell bok för kvinnor. Den kommer på svenska våren 2007. Därefter planerar jag en kokbok och en bok om vad man gör efter att man gått ner i vikt.

Om intresset från norsk sida består så kommer säkert dessa böcker på norska också så småningom. Men allt detta ligger i framtiden.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 04:50   #27
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

"Spis deg ned i vekt" kommer att bestå som den är. Ändringar i framtiden kommer bara att vara av kosmetisk karaktär. Jag skrev boken för ungefär två år sedan och det finns egentligen ingenting som jag vill ändra. Det behöver man inte göra när man skriver på personliga erfarenheter.

Just nu är jag fullt upptagen med att svara på mail. När strömmen av mail minskar ska jag skriva färdigt en liten bok med frågor och svar kring min kosthållning. Den kommer på svenska om några månader. Därefter ska jag skriva färdigt en speciell bok för kvinnor. Den kommer på svenska våren 2007. Därefter planerar jag en kokbok och en bok om vad man gör efter att man gått ner i vikt.

Om intresset från norsk sida består så kommer säkert dessa böcker på norska också så småningom. Men allt detta ligger i framtiden.

Sten Sture

Hm.. bok for kvinner? Det kan bli spennende, siden den boken du har skrevet nå er basert på egne erfaringer.. Og du er da ingen kvinne?

Neida - men seriøst, hvorfor en bok for kvinner? Er det mere den emosjonelle delen av spising du da skal ta for deg, eller mener du at kvinner har en annen hormonell respons på mat enn menn?

Gammel 23-01-06, 09:01   #28
Albertine
Gjest

Boken for kvinner har jeg tenkt å skrive, så det så.

Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 17:39   #29
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Neida - men seriøst, hvorfor en bok for kvinner? Er det mere den emosjonelle delen av spising du da skal ta for deg, eller mener du at kvinner har en annen hormonell respons på mat enn menn?

Jaaaaaa, det er det ingen tvil om. Gleder meg til den boka !
Tror nok kanskje en del kvinner blir skuffet når de ikke går ned like mye like fort som Skaldeman selv. Jeg mener overfloden av hormoner vi kvinner har å slite med har en del av skylden i dette (og ikke bare den kvinnelige natur).

Gammel 23-01-06, 18:21   #30
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja, menn går nesten uten unntak mye raskere ned i vekt enn kvinner. Urettferdig, altså! Men jeg skjønner jo hvorfor det er slik fra naturens side.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
2. dag er ferdig... og kan dette være riktig? TheOnly Ketolysekuren 10 07-04-05 19:49
I dag "sprakk" jeg gitt! Nille Fysisk og mental helse 19 27-03-05 09:35
I dag, en spesiell dag! Ulex Livets lyse side 0 23-11-04 22:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.