Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mye protein?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 22:04   #26
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvor mye protein?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

OJ! Er du så høy, også skal du helt ned til 70kg? Jeg er mager når jeg veier 70kg..men jeg har kanskje kraftigere benbygning enn deg? 75kg er iaf det beste jeg kan håpe på, vil være superfornøyd da!
Det som er bra med en lang kropp er at kiloene fordeler seg så jevnt, iaf på meg. Mange som mener de ikke ser at jeg bør gå ned 15-20 kg, mulig de bare er greie, men det er ikke sånn at jeg har kjempestor mage, eller rumpe osv...det legger seg overalt, fra topp til tå, så jeg ser proposjonal ut, bare "litt" for stor over det hele

Peppermyntete er kjempegodt, hadde en grønn te med mynte før, men jeg finner den ikke igjen i butikken...de andre jeg har prøvd smaker ikke nok mynte. Kanskje jeg må plante litt hos moren min, jeg bor i 6.etg uten balkong.

Disse gutta, de kommer og går...men kroppen, den består!

Jeg er 1,80... Skulle ønske jeg hadde blitt stoppet på 1,70...Jeg hater å være så høy, spesielt siden han som ikke vil ha meg lenger er en søt liten knert på 1,75... Han har sikkert komplekser pga. det også.... Vel, vel han om det...vi er da venner, så får håpe han tar til vettet senere....

Ja, kiloene fordeler seg jevnt hos oss fordi de har mye å fordele seg på...
Men det er ikke noe kjekkere å være feit som lang enn som liten.... Lita og rund høres mye finere ut enn stor og feit liksom.....

Har blitt enig med meg selv om at jeg høy og elegant og slik er det med den saken..... Nå er det bare oppstrammingen igjen og det er den som tar på og tar tid for meg som er såpass gammel. Huden har mistet sin elastisitet og kommer aldri til å bli bra igjen uten hjelp fra diverse skjønnhetssalonger rundt om... Vær glad du er så ung som du er og ikke har vært mer overvektig enn det du var........ Jeg har vært helt opp i 114 kg. på mitt verste.....Men det er mange år siden...Jeg var vel det en kunne kalle en ekte jo jo - slanker før jeg fant ut av karbomysteriet....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:27   #27
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Jeg var vel oppe i 105 da jeg var gravid, men det er 9 år siden nå
Kom meg ned igjen til 80 etter 1 1/2 år, men så fikk jeg ME og vekta gikk gradvis opp og opp...gått opp og ned fra 95 til 85 noen ganger, men nå er det slutt. Nå har jeg jo funnet en livsstil jeg kan leve med

Må si jeg vurderer mageplastikk når jeg har kommet dit jeg vil være, om det henger og slenger...magemusklene revna da jeg var gravid også, så jeg burde nok rette det opp om det skal se noenlunde ut...men først skal jeg ned i vekt, så får jeg se hvor ille det er.

Er egentlig glad jeg er så høy jeg da, og det er da nok av høye menn å få tak i Vi ER høye og elegante

Kjæresten min er 196 eller no, akkurat passe! Har aldri klart å være sammen med noen som er lavere enn meg, ville følt meg som en elefant da...

Har forresten gått ned en halv kg bare fra i går til i dag, spiste nok mye mer riktig i går med hjelp herfra og diett.no

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:33   #28
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg var vel oppe i 105 da jeg var gravid, men det er 9 år siden nå
Kom meg ned igjen til 80 etter 1 1/2 år, men så fikk jeg ME og vekta gikk gradvis opp og opp...gått opp og ned fra 95 til 85 noen ganger, men nå er det slutt. Nå har jeg jo funnet en livsstil jeg kan leve med

Må si jeg vurderer mageplastikk når jeg har kommet dit jeg vil være, om det henger og slenger...magemusklene revna da jeg var gravid også, så jeg burde nok rette det opp om det skal se noenlunde ut...men først skal jeg ned i vekt, så får jeg se hvor ille det er.

Er egentlig glad jeg er så høy jeg da, og det er da nok av høye menn å få tak i Vi ER høye og elegante

Kjæresten min er 196 eller no, akkurat passe! Har aldri klart å være sammen med noen som er lavere enn meg, ville følt meg som en elefant da...

Har forresten gått ned en halv kg bare fra i går til i dag, spiste nok mye mer riktig i går med hjelp herfra og diett.no

Er bare det at mange menn rundt 1,70 er så fordømt deilige...spesielt om de har muskler.... Slever..... tror jeg må gå og legge meg nå... Snakkes

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Argument for proteiner MHM Generell ernæringsdebatt 19 16-04-05 16:58
Protein Power Lifeplan Ulex Lavkarbobøker 4 04-01-05 18:20
Mat&trim Tidligere bruker Trening 5 07-09-04 00:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.