Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;) |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokMå bare føye til at jeg veier meg ganske sjeldent fordi vi ikke har vekt hjemme. (Et veldig bevisst valg) Dermed blir det enten på Sports Club (Jeg har ikke rent ned dørene der i det siste pga eksamenslesing) eller hos legen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokEksaaaaaaamen... *snorker* |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Møkkalei!Av å lese til eksamen! Det verste er at jeg har på følelsen at det ikke kommer til å gå så bra i morgen heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokLykke til med eksamen
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Har operert bort galleblæra!Endelig hjemme etter å ha vært ei laaaang uke på sykehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokGratulerer med operasjon ! Et nytt liv uten smerter er noe å se frem til. Fikk du utlevert steinene dine ? Det var det første jeg spurte om da jeg våkna av narkosen. HVOR ER STEINENE MINE. Og de hadde kasta dem
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Diaré og atter diaréJeg er så sliten og lei av å ha vondt i magen nå, og på toppen av alt har jeg konstant diaré. Det virker som om magen min ikke tar i mot noe som helst enten det er fett eller magert. Argh! Jaja, bare to dager siden operasjon, det bedrer seg vel i løpet av noen dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Paprikas slankedagbokStakkars Paprika. Ikke greitt med løs mage nei. Men kroppen trenger vel å omstille seg litt etter å ha fått fjernet en del ! Jeg mener å huske at jeg begynte veldig forsiktig. Med toast med smør og bløtkokte egg. Kokte grønnsaker (ikke kål). Spiste en del kylling. Så gikk jeg over til fiberrik, salatgrønnsaker, litt og litt mer fett etterhvert som jeg oppdaget magen ville ha det. Fikk magesmerter og begynte fra square one. Det viste seg at toasten var synderen. Ikke mere toast på meg nei. Så gikk det seg til. Det eneste jeg får vondt av nå er stivelseholdige matvarer; ris, pasta, potet og mel.
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokFordøyelsen er på vei til å bli på nett igjen! Har ikke hatt diaré siden forgårs, og det er helt fantastisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokHurra. hurra. hurra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokEn ting jeg har lært i sommer, som sikkert kommer til å hjelpe meg til å holde vekten, er at jeg reagerer på stivelse. Jeg gjetter at dette er et resultat av at jeg har fjernet galleblæren. De få gangene jeg har skeiet skikkelig ut, og spist både litt godis og annen karbo, har jeg fått skikkelig problemer med magen dagen etter. Litt diaré og ikke minst veldig vondt. Litt kjipt selvsagt, men det fører jo til at jeg "tvinges" til å være forsiktig med karbo, og det fører nødvendigvis til at jeg lettere holder vekten. Juhu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Jeg er fortsatt fornøydog i godt humør. Akkurat nå er ting bare bra, og det skal jeg nyte så lenge det varer. Så deilig at jeg ikke bekymrer meg for vekt en stakket stund |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Sv: Paprikas slankedagbokGratulerer så mye med oppnådd mål |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbok
Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
Medlem siden: May 2005
![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokGratulerer med nådd hovedmål. Så flink du har vært! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo)
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Jeg er livredd for å gå opp igjen!Nå som jeg har nådd målet mitt, kjenner jeg at jeg blir utrolig stressa ved tanken på å gå opp igjen. Jeg aner ikke hvor mange karber det er ok å ligge på om dagen når jeg ikke slanker meg. Dessuten er det mye lettere å ty til "bare litt" snacks her og der fordi jeg "har jo sluttet å slanke meg." Dritt. Dette er ca en dagsmeny: |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
![]() Har vært på trening= Deilig! Tror virkelig treningen kan hjelpe på den føkkings PMS - en. Jeg trente ikke hardt, bare akkurat nok til at jeg orker å trene en dag til i nær fremtid |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Bukplastikk på onsdag!I morgen tar jeg toget til Oslo, og onsdag morgen skal jeg være klar til dette etterlengtede inngrepet. Gleder meg veldig, men gruer meg nesten like mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bukplastikk på onsdag!
Lykke til imorgen
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Paprikas slankedagbokTusen takk for lykkeønskninger! I dag har jeg altså operert, og foreløpig er formen upåklagelig. Jeg fikk utrolig god behandling på klinikken, og har fått med meg masse smertestillende. Jeg har jo selvsagt litt holdning som en del av dem jeg jobber med på alderspsyk, men annet er ikke å vente. Jeg har to dren som sørger for at såret blir drenert, og posene som hører til, bærer jeg av alle ting rundt i en Meny - pose. Skal det være en liten slurk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Trist og leiAlt har gått veldig bra med tanke på mageplastikken. Jeg er storfornøyd allerede, det endelige resultatet vil ikke være helt klart før uti november. Spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Beas slankedagbok | Bea | Åpne dagbøker | 81 | 16-11-07 01:30 |