Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?
Ikke noe å beklager det Scilla vennen
![]() |
![]() |
#27 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Takk - flott å få ny viten |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 54
![]() |
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?Da blir det Farris i stedet for lett-brus i helga! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse
![]() |
![]() |
#29 |
Gudinne
Jeg spiser litt Läkerol jeg... og har kjøpt meg en Cavalier-sjokolade jeg tenkte jeg skulle nyte saaakte igjennom helga... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 54
![]() |
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?Tror faktisk ikke Lindberg er så streng på sukkerfrie pastiller, men det begrenser seg jo selv hvor mye sukkerfrie pastiller man klarer. Magen gjør fort opprør om det blir for mye...... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?Åhhh ikke si at Brisen også er ulovelig.. ? Vannet her er ikke no godt. Så derfor har jeg tatt planken på Bris. Æsj.. pekefinger til alt en prøver seg på.. Ja,ja.. jeg sier heller bris enn brus.. eller 3 liter funsaft.. Eller hva Nille?
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#32 |
Gudinne
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?Har du tenkt på en eller annen form for rensing av vannet, Fjonken? Det finnes jo Vivatap - små poser man legger i vannet. Og så selvsagt filtre på krana, men det blir jo en større investering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?Vi har filter på vannkrana og vannet er hygienisk og rent.. men smaker piss. Må være noe med grunnforholdene i den drikkevannskilden den kommer fra. De innfødte synes vannet er herlig.. men jeg som er innflytter synes det smaker forferdelig. Mine foreldre har sagt det samme når de har vært på besøk..
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gudinne
Drikkevannet i Drammen...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Seniormedlem
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?Storbyjente jeg serru.. Har vokst opp med eksos i håret og asfalt mellom tærne..Så da er nok smaksløkene også vridd i den retningen.. Man er hva man spiser/drikker vettu..
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Du bor jo på landet da - og der har de kuer og hester og sauer og sånn har jeg hørt. Og de tisser og driter jo ganske mye. Og så regner det mye der du bor og da blir tisset og driten skylt godt ned i jorda. Og så dyrker bøndene og de gjødsler med masse rart. Også bor du ikke langt fra flyplassen og der er det flybensin og flydoer og alt mulig rart som kan slippes......
![]() |
![]() |
#37 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
#38 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?jeg synes vannet i min krane smaker godt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Årstidsbunden viktminskning | ssskaldeman | Lavkarbo generelt | 11 | 04-12-06 19:30 |
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) | Caxa | Åpne dagbøker | 257 | 31-08-06 14:00 |
Et bedre forhold | Marianne | Fysisk og mental helse | 4 | 21-02-06 02:15 |