Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Ode to Jack Bauer

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-06, 14:25   #26
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Det var rasende festlig første gang, litt sånn "humre-morsomt" andre gang, og nå syns jeg det bare er kjedelig. Litt utdaterte morsomheter.

Men det finnes massevis av bra humorserier som fortsatt funker! Scrubs, Arrested Development, That 70-s show.. For ikke å nevne all den britiske humoren: Little britain, Red Dwarf, Men behaving Badly....
Fikk bare LITT lyst til å dra hjem og se på tv nå da!!

Forøvrig er jeg en svoren Lost-fan!

Friends og Seinfeld er jo de 2 beste, uten tvil morsomste komedieseriene som er laget og går i repriser hele tiden så man kan jo bli lei tilslutt når man "kan" halve serien utenatt. Men utadert og kjedelig er ord som ikke passer til disse komediene nei. Seinfeld og Friends er jo klassikere.

70's show er litt moro av og til og det er jo ikke nok kjedelig i lengden, den når ikke opp til kneskålene engang til mine 2 favoritter. Akkurat som de engelske seriene og andre amerikanske komedie serier. Engelsk humor er ofte spesiell, liker ikke det så godt. Her kommer ordet kjedelig til sin rett.

ELler er også "Cheers" en annen favoritt som jeg digger. Ja og kongen av queens da. Ikke glem ham nei. EN norsk er veldig bra også, det er "mot i brøstet".

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 14:30   #27
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av Karin

Æsja da, fotball for pokker. . .

Men "newfangled" betyr vel nærmest "nymotens".

Fotball er ihvertfall bedre enn dansband, fele og trekkspill-musikk og dans på låven. Ikke mye nymotens det nei.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 16:16   #28
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Ode to Jack Bauer

For tiden tilbringer vi tiden med 1-2 House MD episoder for kvelden. Jeg elsker han sarkastiske deprimerte legen.. men snart er vi tom for episoder og vi må finne en ny serie, ellers har vi vert gjennom Medium, lost, og en del andre serier. Jeg har ikke tolmodighet til å se en og en epsisode på norsk tv med disse serierne.. eneste det går på er Fustrerte Fruer..

ellers har jeg blitt god venn med DVD opptakeren siste ukene, jeg har endelig forstått meningen med den jeg har aldri vert en person som har tatt opp noe som helst.. men nå har jeg begynt å gjøre det.. Svigermor får ikke igjen DVD opptakeren på en stund nei ( vi fikk låne den av de fordi hun ikke klarer å omstille seg fra videospiller, eller rettere sagt hun vil ikke)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 00:28   #29
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av Iset



Jeg skjønner at jeg er "sjelden" her inne.

Forresten, jeg liker også T&S, de er jo helt knall.

Sjelden kanskje, men ikke alene. Er som deg Iset og liker å ha "alt for hånden", dvs laster ned når sesongen(e) er ferdig og ser i ett. 24s5 gikk unna på to døgn. Seks sesonger Sopranos har gått unna på litt under to uker, nå er det kun de seks siste episodene i sesong seks som kommer til høsten som gjenstår (James Gandolfinis prestasjon i den serien har jeg ikke ord for. Forresten: SUPERB)

Tilbake til Jack Bauer, meget bra med unntak av en ting: han HVISKER alt for mye.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 01:11   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av hede

Sjelden kanskje, men ikke alene. Er som deg Iset og liker å ha "alt for hånden", dvs laster ned når sesongen(e) er ferdig og ser i ett. 24s5 gikk unna på to døgn. Seks sesonger Sopranos har gått unna på litt under to uker, nå er det kun de seks siste episodene i sesong seks som kommer til høsten som gjenstår (James Gandolfinis prestasjon i den serien har jeg ikke ord for. Forresten: SUPERB)

Tilbake til Jack Bauer, meget bra med unntak av en ting: han HVISKER alt for mye.

hede

Hehe hadde jeg ikke hatt vesla så hadde jeg og sett hele sesonger på 1-2 døgn.
Veldig vanskelig å la være å sette på episode etter episode, men jeg og mannen ser som regel 2-3 episoder på kveldene.

Haha ja det med hviskingen og mumlingen irriterer grenseløst! Derfor foretrekker jeg alltid (uansett hva det er, filmer, serier osv) å ha TEKST på. Finner tekster på nettet som jeg laster ned til filmene/seriene. Liker best engelsk tekst da, syns norsk tekst ofte er så dårlig oversatt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 01:28   #31
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Fotball er ihvertfall bedre enn dansband, fele og trekkspill-musikk og dans på låven. Ikke mye nymotens det nei.

Hater danseband, fele og trekkspill og alt det der også jeg da. . . Så fotball kommer liksom i samme kategori!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 01:33   #32
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av Iset

Haha ja det med hviskingen og mumlingen irriterer grenseløst! Derfor foretrekker jeg alltid (uansett hva det er, filmer, serier osv) å ha TEKST på. Finner tekster på nettet som jeg laster ned til filmene/seriene. Liker best engelsk tekst da, syns norsk tekst ofte er så dårlig oversatt.

Skoleeksemplet på dårlig tekst på norsk er fra Star Wars - tror det var episode 2.

De sa: "You will become invincible."

Oversettelsen: "Da vil du bli usynlig."

I rest my case. . .

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ode To Whoosh Fairy Nille Livets lyse side 1 19-11-08 13:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no