Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-11, 22:10   #476
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Ja det der må være eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt meg slike truser, hihi

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:17   #477
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja det der må være eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt meg slike truser, hihi

He he! Billig livsforsikring da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:20   #478
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Wow du er slank i ansiktet for å være 106 kg!! Så stor forskjell! Du skulle sett meg på 105 kg.. SVÆR i ansiktet :|

jeg har alltid vært ei real pære, mesteparten av vekta mi ligger mellom midjen og knærne. på tenåringsbilder av meg ser jeg ganske normal ut på bilder hvor underkroppen ikke er med

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:56   #479
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Hahaha. Skikkelig underbuksediskusjon Jeg har sånne truser som er halveis string. Sånne som ser ut som de er hele forann, men så skrår de og nesten forsvinner inni "hakket". Men det er blonder over skinkene. Ikke tanntråd, liksom. Anyone som meina ka eg forstår? Jeg liker de. Sånne store truser liker jeg ikke, men tror det er mest på grunn av formen min. Jeg er veldig rund akkurat under navlen, men ved navlen er jeg veldig tynn (inni valken liksom. Så da blir de enten vide der eller stamme her eller der eller sagger i ræva. Me hates. Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:02   #480
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Jeg bruker sånne svære truser

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:33   #481
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hahaha. Skikkelig underbuksediskusjon Jeg har sånne truser som er halveis string. Sånne som ser ut som de er hele forann, men så skrår de og nesten forsvinner inni "hakket". Men det er blonder over skinkene. Ikke tanntråd, liksom. Anyone som meina ka eg forstår? Jeg liker de. Sånne store truser liker jeg ikke, men tror det er mest på grunn av formen min. Jeg er veldig rund akkurat under navlen, men ved navlen er jeg veldig tynn (inni valken liksom. Så da blir de enten vide der eller stamme her eller der eller sagger i ræva. Me hates. Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss

Sånn du tenker på?


__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:39   #482
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Sånn du tenker på?


Jepp, noe sånt Mine har kanskje blonder enda litt lenger ned på skinka

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 03:29   #483
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

I <3 Hips & Curves.
Men eg hatar at det ikkje skal gå an å få sendt det til meg på ein normal måte. Eg har ein perfekt bh (til min nyinnkjøpte fine kjole som eg ser fæl ut i utan undertøy) + strømper liggande i handlekorga som eg berre ha, men FedEx? I don't think so!

Jaja, eg har i det minste bevegd meg frå hovudsakleg granny pants til ... litt meire lågskjæring-men-iallfall-kun-hoftehøgde... String - never. Det er verken pent på meg, eller hygienisk.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 07:13   #484
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss


neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 11:48   #485
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 15:07   #486
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint

Du er faktisk den første jeg har hørt/sett si glufse! Trodde det var bare meg i hele verden omtrent som sa det.. Jeg får pepper av mine kollegaer hver gang jeg sier det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:21   #487
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du er faktisk den første jeg har hørt/sett si glufse! Trodde det var bare meg i hele verden omtrent som sa det.. Jeg får pepper av mine kollegaer hver gang jeg sier det.

Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:25   #488
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt

Gamla, er jo også brukt i nord Hu er jo ikke eldre enn meg da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:29   #489
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

skrufse sier søstern min.. ufint hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:31   #490
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

skrufse sier søstern min.. ufint hehe

Ja ja kjært barn har mange navn sa ho bæstemor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 00:44   #491
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Gamla, er jo også brukt i nord Hu er jo ikke eldre enn meg da

Jeg vente meg til kusa når jeg bodde i Tromsø

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 00:54   #492
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

jeg fikk en gullfisk i 20-årsgave som het kusa
og en kompis tattoverte Q<3 på hoften! (ja samme fyr)

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 04:15   #493
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Eg er litt sånn gamer girl, og ein guild på serveren eg spelar eq2 på heiter Kusa. Eg prøver å ikkje lese det med norske auge.
Blir det ikkje ofte kalt "dåsa" som ein sånn ikkje-veldig-vulgær-eufemisme? Pussige namn alt det der. Tru om det finst like mange norske uttrykk for damenes aller helligste som på engelsk.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 06:12   #494
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg vente meg til kusa når jeg bodde i Tromsø

Ha ha, ja ja (kjært barn har mange navn)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:39   #495
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 61
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

men lavkarbo regulerer så mye mer enn bare vekten... Etter jeg la om har jeg fått bedre leververdier, bedre jernverdier, mindre hudplager, ingen oppblåst mage/luftplager, ingen halsbrann.. OG gått ned masse.. Sover bedre.. Mer energi.. Livet er vel mer enn pasta og ris :P

Denne signerer jeg. Sånn har jeg det og. Aldri tilbake til "karbohydrat helvete".

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:48   #496
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 61
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

[quote=TrillTrall;995878]Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå? quote]

Jeg har TO ganger tatt av mer enn 30 kg på GR-kurs. Men brukte kortere tid på å legge de på meg igjen enn det jeg brukte for å ta de av. Og det kom ca 10 kg mer enn "topp vekta" begge gangene. Jeg har tilsammen i mitt liv før lavkarbo slanka av meg tilsammen 120 kg. For første gang i mitt liv er jeg "venn" med kroppen min - både psykisk og fysisk.

JEG HAR DET TOPP FOR TIDA.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 12:03   #497
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt

Musa? Godsakene pleier jeg å kalle den.

Nå lurer jeg på om jeg kjenner en av dere fra et annet forum, det er nemlig ikke noen andre jeg har hørt si glufsa heller...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 14:04   #498
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg
Lightbulb

Sv: Bildetråden 30+

Heisann
Ser det er diskusjon om undertøy her, og vil bare hinte om denne linken: http://www.simone-perele.com/en/#/catalogue

Jeg kjøpte meg et sett Simon Perele undertøy i høst, så godt å ha på og lekker passform. De har til mange størrelser og det beste at skulderstroppene blir bredere jo større bh man trenger. Det koster litt, men noe å ha som et mål f.eks.
Jeg sendte melding til min mann at han hadde kjøpt lekkert undertøy til meg til over kr. 1000,- og så takket jeg pent

Dere er så flinke og flotte alle sammen, er kjempeimponert etter å ha kikket på innleggene her mens jeg ventet på Lisbeths lavkarbobrød skulle steke ferdig.

Ha en super uke folkens.

__________________

Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:28   #499
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg vente meg til kusa når jeg bodde i Tromsø

Ha, ha - jeg hadde en liten bamse da jeg var lita som jeg forsøkte å kalle Kuse - men da måtte pappa forklare at han ikke syns det var så fint navn på en bamse...

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:33   #500
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Debussy, her.

Ha, ha - jeg hadde en liten bamse da jeg var lita som jeg forsøkte å kalle Kuse - men da måtte pappa forklare at han ikke syns det var så fint navn på en bamse...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no