Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-08, 12:56   #476
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg kjører på i samme stilen som førsteuka, med unntak av i dag. Da tok jeg nemlig 2 skiver ost på omeletten. Ost er den første "nye" matvaren som jeg skal teste. Håper ikke den utgjør noen forskjell, for jeg er veldig glad i ost.

Det eneste jeg var "avhengig" av var kaffe. Men siden jeg på dag 3 begynte med den koffeinfrie varianten har det gått helt fint.
Men, det må sies at jeg har forferdelig lyst på en skikkelig rotbløyte nå. Skjønner ikke hvor jeg henter styrken til å la være fra.

For min del har det vært overraskende enkelt, dette opplegget. Jeg blir sulten 5-6 timer etter jeg har spist og har aldri lyst på noe søtt eller digg. Det får ikke blitt bedre.

Har forresten gått ned 1,4 kg siden mandag (Ja, jeg vet jeg ikke skal veie meg hver dag, men gjør det likevel)

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:51   #477
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Med meg har det ikke gått særlig bra. Jeg har vært veldig flink med maten, ikke rørt meieriprodukter (- smør) på over ei uke, og ikke tomater på ei uke. Likevel har jeg ikke gått ned et gram. Jeg har også trent daglig med jogging og litt styrke.

En typisk dag har bestått av
Frokost: egg, bacon, litt grønt, kokoskaffe
Lunch: Salat med grønnsaker egg/kylling og olivenolje
Middag: Kjøtt+ grønnsaker+ fett
Kvelds: Kokoskaffe
Morsjon: 40 min jogg+ litt enkel styrke

Jeg har drukket to kopper pulverkaffe pr dag. Ellers ingen nøtter og minimalt med splenda, ingen sykkerfri brus e.l.

Fordeleing av mat har vært 75/80 % fett- 15/20% protein og ca 5 % karber (kanskje litt under 15 gr pr dag) og daglig kaloriinntak har ligget rundt 1500. Har tatt ketolysetablettene daglig, og drikker masse vann.

Bør jeg fortsette å holde meg unna meieriprodukter og tomat en stund til, eller kan jeg like godt gjeninnføre dette etter ukas resultat? (eller mangel på resultat!)

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:08   #478
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Bør jeg fortsette å holde meg unna meieriprodukter og tomat en stund til, eller kan jeg like godt gjeninnføre dette etter ukas resultat? (eller mangel på resultat!)

Hvis du ikke sliter med å gå på sånn hard diett så ville jeg prøvd en uke til hvis jeg var deg. For hvis du ikke klarer å gå ned noe med sånt opplegg er det vel ingen grunn til å tro at du skal gå ned noe mer med inntak av "tvilsomme" matvarer?

Jeg ser at du kun har ca 4 kg igjen til målet. Er det et delmål eller er du ferdig slanket da?
Hvis det er ferdig slanket, så kan det hende du må slite en god stund før du når målet. Alle her inne sier jo at de bruker laaang tid på de siste få kiloene. Kanskje målet også er urealistisk lavt?

Stå på!!!

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 17:35   #479
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Takk og takk!,- Ja jeg i mål dersom jeg går ned de siste 4-5 kg. Men de sitter godt.... Jeg holder godt ut en uke til og ser hva som skjer. Fortsettelse følger neste lørdag.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 16:48   #480
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Måler du deg, Sol? Om du trener masse, kan det være du bygger muskler istendenfor å gå ned i vekt. Og ser at du er innenfor normal BMI - så mulig kroppen din og du ikke er helt enige om hvordan den skal se ut... eller?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 16:58   #481
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Og ser at du er innenfor normal BMI - så mulig kroppen din og du ikke er helt enige om hvordan den skal se ut... eller?

Jada, jeg har vært innom den tanken mer enn en gang. Men jeg var nede på målvekt for 3-4 år siden og lå der og vippet litt opp og litt ned (mest opp,da) er par års tid. Likte kroppen min bedre da selv om jeg måtte være veldig streng for å klare å holde meg der. Men da spiste jeg lite fett. Hadde håpet at jeg kunne komme dit ned en gang til og holde meg der ved å spise lavkarbo.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 17:36   #482
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Er typisk at de kosmetiske kiloene tar lengre tid. Men kan godt være det går!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 18:45   #483
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja, jeg er i alle fall villig til å prøve en stund til med dette "rense-opplegget", så får vi se. Uansett blir det lavkarbo, om enn litt mer moderat, på meg for framtiden. Masse god og nok mat å velge mellom uten å gå opp i vekt. Det er jo noe det også, da.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383

Sist redigert av Sol : 09-03-08 kl 19:24.
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:03   #484
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Induksjon er jo gull for kroppen uansett, ja

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:26   #485
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg drikker jo litt kaffe og litt vin i helgen, så jeg er vel ikke helt rett-troende. Men jeg spiser jo ikke ost, fløte, rømme o.l, og heller ikke nøtter eller tomater. Kan ikke mer Atkins enn det jeg har lest her inne, men prøver å holde meg unna kjente stoppere.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:34   #486
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hoi! Ost kan du spise drøye 100g av pr dag i induksjon. Litt rømme eller fløte også. Kaffen ville jeg prøvd å kutte ut om det virkelig skranter, men for meg selv virker det som om den ene morgenkoppen faktisk booster forbrenningen. Drikker jeg mer, trigger det matsuget.
Det står mye bra Atkinsstoff her inne, særlig under "induksjon", men det står at du er på ketolyse?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:54   #487
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja, jeg begynte i hvertfall der. Men jeg tenkte at siden jeg ikke går ned i vekt, så kunne jeg prøve å kutte produkter som har vist seg å stoppe mange andre. Det ser ut for meg som Ketolyse og Atkins i store trekk har flere likheter enn ulikheter. Når det gjelder kaffe så drikker jeg maks to kopper for å få i meg cocosa, men jeg kan jo sikkert kutte det ut også for en periode.....

Jeg har liksom laget min egen utgave av et rense-opplegg ut i fra de erfaringene jeg har lest om her inne.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 09:01   #488
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Oppsummering etter uke 2: Ned 1,5 kg. Etter begge ukene er det til sammen 4,5 kg.

Jeg innførte ost i menyen på torsdag, og har spist mellom 35-70 gram av den sorten pr dag. Så langt så ser det ut som vektnedgangen har stoppet opp (0,1 kg fra torsdag til mandag). Men bare for å være sikker på at det ikke er tilfeldig, skal jeg spise ost t.o.m. onsdag. Har det ikke gått ned noe særlig til torsdag, så vet jeg at ost ikke er for meg.

De siste 3 dagene har jeg også følt meg mer oppblåst enn normalt. Siden det eneste nye er osten, så tyder også det på at den bør kuttes ut.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 12:29   #489
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Interessant! Jeg har nå kuttet kaffe i tillegg til det andre, og porsjonene jeg spiser er redusert en del. Så hvis jeg får noen effekt nå, så må jeg nok bruke litt tid på å finne ut hva som virker hvordan.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 13:42   #490
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Bra jobba, Homer! !!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:50   #491
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

I dag har jeg syndet, men uten at jeg egentlig ville det. Var bedt på påskelunch i en skoleklasse (en av fire gjester, så det var ikke lett å "gjemme" seg bort, akkurat), og der serverte de påsmurte brødskiver/rundstykker. Måtte jo spise litt, -to små skiver. Hadde håpet at det var litt mer koldtbord-aktig, men dengang ei... Håper ikke det ødelegger alt nå som jeg har vært så utrolig striks på matinntaket.Veiedag i morgen, så da får vi se...

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:15   #492
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Lett å havne i sånne feller, men jeg har virkelig sluttet å byr meg om hva andre mener om kostholdet mitt eller å prøve å være høflig overfor andres servering. Det er hardt, men jeg for min del kunne ikke har begynt å spise alt jeg ble servert bare for å være "snill". Jeg har dessuten vært vegetarianer i årevis, så jeg har god øving i å takke nei, ikke alltid like velkomment i en familie med rensdriftssamer og jegere ...

Et triks kan jo være å rett og slett si at man er mett, man spiste rett før man dro, og klarer ikke å få ned en bit til. Man kan også si at man ikke tåler mel, for mange er det også sant, og det virker som om man skaper en slags intoleranse ved å holde seg unna stivelsesholdige matvarer over tid.

Stå på videre!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:15   #493
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Takk for tips. Jeg er ellers ganske sær på hva jeg spiser og takker ja til. Men jeg hadde fått skriftlig invitasjon til denne lunchen, og jeg har så utrolig vondt for å "skuffe" barn. De hadde jo laget denne lunchen bl.a. for meg.

Men, men,- velger å tro at dette går greit likevel. Er nå på god vei inn på den smale sti igjen. Tenkte kanskje jeg skulle sjekke stixsen i kveld for å se hva den sier. Hvis den snakker sant, da...

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 18:13   #494
toto
Seniormedlem
 
toto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 648
toto har en fantastisk aura rundt segtoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ser at det er to tråder ang renseuke eller nilling så jeg kan jo skrive litt i denne og da...
Etter 5 uker med ketolyse ned 0.4 kg ikke noe å skryte av akkurat. Så no har jeg i 3 dager prøvd meg på nilling eller rensing.
Kuttet ut ost og fokusert på grønnsaker ikke fett... Spist meierismør og en skje fløte i kålrabistappe.. Og har gått ned 700 gram siden tirsdag
Vet ikke om det er ost eller grønnsaker men noe er det.... Håper bare det varer og ikke er en tilfeldighet...

__________________


toto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 19:31   #495
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Da har jeg spist litt ost hver dag siden forrige torsdag og resultatet ble dessverre ikke bra: opp 0,3 kg.
Jeg har i tillegg vært litt slakkere med andelen fett i maten (ca 75%). Målet mitt er å ligge på 80%. Så jeg kan kanskje ikke skylde helt og holdent på osten, men jeg kutter den ut et stykke framover uansett.

Etter å ha studert tallene mine disse ukene ser det ut til at vektnedgangen stopper opp hvis jeg får i meg mer enn 20 energiprosent protein. Dermed blir det full konsing på å holde meg under det framover.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:51   #496
toto
Seniormedlem
 
toto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 648
toto har en fantastisk aura rundt segtoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg er veldig glad i ost jeg.. Så håper det ikke er den som har stoppet meg. Men skal holde meg vekk fra ost en stund til.
Det kan være det at jeg spiser masse grønnsaker som gjør at jeg går ned no. Spiser ingen måltid uten at grønnsakene er hoved ingrediens..
Det har jeg ikke gjort før, da har jeg kunnet hatt en hel dag uten grønnsaker..

__________________


toto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Fedon Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:14   #497
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Nå har jeg renset meg i 2 uker, og idag var det faktistisk en liten nedgang! Minus 0,7 kg!! Jeg har jo stått bom fast lenge, så jeg syns dette er veldig posistiv. Tror jeg fortsetter i samme duren en stund til for å se om den positive utviklingen fortsetter.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:46   #498
toto
Seniormedlem
 
toto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 648
toto har en fantastisk aura rundt segtoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Så flott, hurra for deg
Går rette veien med oss no...

__________________


toto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Fedon Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:55   #499
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja, det får vi tro! Stixsen hadde forresten godt utslag i går kveld, så de to brødskivene så ikke ut til å gjøre altfor stor skade

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 19:39   #500
toto
Seniormedlem
 
toto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 648
toto har en fantastisk aura rundt segtoto har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Tenker det har gått bra..

Husk tenk positivt..

__________________


toto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no