Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Maistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-10, 12:07   #501
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Huff da, - men du skal se at det forsvinner raskt når du er tilbake i gammelt trav igjen. Håper du har kost deg skikkelig i ferien og har fått mange gode opplevelser å leve lenge på.

Gikk litt opp her og i helga, - men det er bare å bite tenna sammen og gape opp , - som tannlegen sa.......

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:34   #502
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Mailin: Det kommer til å renne av Håper ferien har vært god
Mammamiia: jeg har og gått opp litt i helga, 700 gram -

har malt og malt og malt i helga - 20 timer har jeg tilbrakt i malelukt, opp og ned av gardintrapp - har vært en vanvittig treningsøkt. Men jeg har spist riktig- frem til søndag ettermiddag, på middag hos mamma - fersk grønnsakssuppe - med masse rotgrønnsaker + eplekake til dessert - med is og krem + en håndfull lakrisbåter - men jeg syns på en måte jeg fortjente det - var så uhorvelig sliten at jeg hadde null motstandskraft, jeg bare ga etter - koste meg og nøt maten og selskapet. Så 0,7 opp, det kan jeg leve med Snart borte igjen ...

I dag har vært en helt vanlig dag, matmessig - spist masse deilig god, fet mat med grønnsaker til Livet er godt

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:35   #503
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Mailin: Det kommer til å renne av Håper ferien har vært god
Mammamiia: jeg har og gått opp litt i helga, 700 gram -

har malt og malt og malt i helga - 20 timer har jeg tilbrakt i malelukt, opp og ned av gardintrapp - har vært en vanvittig treningsøkt. Men jeg har spist riktig- frem til søndag ettermiddag, på middag hos mamma - fersk grønnsakssuppe - med masse rotgrønnsaker + eplekake til dessert - med is og krem + en håndfull lakrisbåter - men jeg syns på en måte jeg fortjente det - var så uhorvelig sliten at jeg hadde null motstandskraft, jeg bare ga etter - koste meg og nøt maten og selskapet. Så 0,7 opp, det kan jeg leve med Snart borte igjen ...

I dag har vært en helt vanlig dag, matmessig - spist masse deilig god, fet mat med grønnsaker til Livet er godt

Hehe siste dagen på ferien var jeg så oppsvulmet på hender og føtter at jeg kunne knapt gå. Så jeg visste det var veldig mye vann i kroppen. Fra i går til i dag har jeg gått ned svimlende 3 kg!! Selv om det antakelig bare er vann er jeg strålende fornøyd og regner med at de neste par dagene også går flott så jeg er tilbake til minstenotering på null komma svisj!
PS det skal være lov å sprekke en gang i blant, spesielt når man har stått på så hardt!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:17   #504
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så bra Mailin - mye vann ja 3 kg er fantastisk - vannet er på vei ut og motivasjonen får seg en liten kickstart igjen

Selv er jeg nå 300 gram unna minstenoteringen min, etter helgens lille utskeielse Godt fornøyd jeg da

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:22   #505
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Og her er det ny oppdatering av ticker. Svimlende 200 gram ned.

Vannet forsvinner fort vettu, Mailin, og kanskje det drar med seg noen ekstra kilo på veien ut og? Skal bli spennende å følge med.

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:28   #506
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Og her er det ny oppdatering av ticker. Svimlende 200 gram ned.

Vannet forsvinner fort vettu, Mailin, og kanskje det drar med seg noen ekstra kilo på veien ut og? Skal bli spennende å følge med.

Gratulerer!! Så deilig!
Jada, ingen uro her. Er sikker på at dette går veien altså!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 09:01   #507
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Og der var jeg tilbake på minstenotering Hurra hurra Det går smått, men det går Ha en fin dag, jenter

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 09:04   #508
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Og der var jeg tilbake på minstenotering Hurra hurra Det går smått, men det går Ha en fin dag, jenter

Å så bra!!!! Hurra for deg!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 10:47   #509
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Her ble det også oppdatering av ticker i dag. (71,1) Flott måte å starte helga på! Ha en flotters dag dere også.

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 10:58   #510
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Her ble det også oppdatering av ticker i dag. (71,1) Flott måte å starte helga på! Ha en flotters dag dere også.

så gøy! Gratulerer!
Jeg raser ned jeg også, men har litt igjen før jeg er tilbake til der jeg var. 4,3 kg siden mandags morgen hehe.... Bare 1 igjen!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 11:06   #511
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

så gøy! Gratulerer!
Jeg raser ned jeg også, men har litt igjen før jeg er tilbake til der jeg var. 4,3 kg siden mandags morgen hehe.... Bare 1 igjen!

Kjempebra! Og turen var helt sikkert verdt det, vil jeg tro. Snart er du "back on track"!!! FLINK er du!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 13:37   #512
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jeg står på stedet hvil Og det er greit - målte meg i dag, og jeg har tapt 16 cm rundt livet siden 31. mai - det er mye - det har forsvunnet en hel del cm fra andre steder på kroppen også - så jeg er happy, happy, happy Tenk - snart mindre enn en meter i midjen

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 08:49   #513
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Jeg står på stedet hvil Og det er greit - målte meg i dag, og jeg har tapt 16 cm rundt livet siden 31. mai - det er mye - det har forsvunnet en hel del cm fra andre steder på kroppen også - så jeg er happy, happy, happy Tenk - snart mindre enn en meter i midjen

Arrgh det gjør jeg også.

Lå så fint an forrige helg, men så gikk det opp og opp, og nå har jeg stoppet på over 2 kg over minstenoteringen min!
Gir ikke opp altså, men det er så frustrerende når man er flink og gjør alt riktig... Venter jo på mensen også, får nok den rett over helga så håper det er det som gjør det.... *krysser fingrene*

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 10:29   #514
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Og der måtte jeg oppdatere tickeren min igjen Jeg er syk, og har nesten ikke spist noe på tredager - maten smaker ingenting, så jeg spiser bare for å ikke dø av sult - så det har nok litt å si for at jeg kan oppdatere tickeren min for andre gang denne helgen - jeg stoppet på 75,8 i dag - det er 1,6 kg ned det

Har stått på stedet hvil i 14 dager, så det var fantastisk å gå på vekta nå - har ikke veid så lite som nå siden slutten av 90-tallet et sted

Ikke gi opp, Mailin - plutselig minsker det igjen

God helg jenter

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.

Sist redigert av Frøkengiraldriopp : 17-10-10 kl 10:26.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 08:31   #515
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så bra, grattis!!!

Har så smått begynt å minske på min vekt også nå, bare 1 kg under minstenoteringen min! Har fortsatt ikke fått mensen men skal liksom få den nå. Så da regner jeg med å oppdatere tickeren min neste helg woho!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:18   #516
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jeg har fått lungebetennelse og er nå sykmeldt - men blir jo overlykkelig når jeg går på vekta - 75,3 i dag...

for ordens skyld - jeg spiser altså -

I går spiste jeg:
frokost: et rugsprø med tinesmør, norvegia ost - fire skiver, et hardkokt egg og en halv pakke bacon.

Til middag spiste jeg kyllingvinger. I tillegg feiret jeg at jeg har fått tilbake smaken i munnen med litt jordbær og fløte + litt 86 % mørk sjokolade. Ok, det er ikke mye, og under normale omstendigheter ville jeg spist mer - et måltid til. Men jeg gleder meg likevel over nye tall på tickeren - og skal tåle at jeg kanskje går litt opp når jeg er frisk og spiserutinene mine normaliserer seg igjen. For det går den rette veien uansett

Veldig bra Mailin!!! Fortsett som du gjør, og neste helg gjør tickeren et hopp - mensen er jo en vannsamlingsperiode, for de fleste av oss

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 11:44   #517
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så flinke dere er! Og Frøkengiraldri opp: du tar meg snart igjen! Ikke mange kiloene som skiller oss nå.

Her er det stillstand, - jeg har vært på ferie igjen. Tåler visst ikke det.... enda jeg var kjempeflink hele ferien. Ikke EN utskeielse, bortsett fra at jeg smakte 1/4 teskje kake på barnebarnets bursdag. Stjal litt fra gubben si kake... hehe.

Men her er også mens i anmarsj, - tror jeg. Den er blitt voldsomt uregelmessig så jeg har ikke peiling på når den kommer. 6 uker mellom hver nå... Men tegna er der - vann i kroppen og super-ømme pupper. Så om noen dager er den vel her tenker jeg. Det er 1,4 kilo ned til minstenotering så det er ikke rare greiene å skryte av i veietråden for meg i dag. Men men.

Btw: Jeg har kjøpt meg nye KLÆR! Og det var gøy. Gikk ned fra 40 til 38 i bukser og fra 40/42 til 36/38 i topper! Jeg kjøpte bare litt da, - for jeg skal jo mer ned. Men moro var det. (Fikk NESTEN på meg 36 i bukser og......)
Men det som er så rart.....: før da jeg har slanka meg så har puppene blitt borte?? ("vrengte baklommer" som pappa kalte de) Men nå bruker jeg faktisk samme BH-størrelse som før jeg begynte på ketolyse. Jeg bare bruker innerste hempa istedet for den ytterste, - men koppen passer helt perfekt fortsatt...?? Ikke så lei meg for DET altså, - men lell da gitt.... Uvant!

Men nå skal jeg male trappegelender! Utsetter og utsetter, - for det er ikke de morsomste jeg vet.... Men det blir fint til slutt da!

Ha en flott tirsdag jenter!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 18:15   #518
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Mammamiia Jeg er snart på høyde vektmessig - selvom du går nedover du og, og jeg tviler på at jeg tar deg igjen Bortsett fra at jeg må forbi deg, for å nå målet mitt

Mitt første mål er 65 kg, det er da jeg kan få bukplastikk - men mitt ulitmate mål er 58 kg. Når jeg ser på BMI'en din, så blir jeg dødsimponert - det er ikke mye mer som skal av på deg før du ikke lenger er overvektig - 25,5 - wow !!!

Jeg er fortsatt over 31 og gleder meg villt til jeg kan si at jeg ikke er feit lenger, bare overvektig

Hvor høy er du? For vi er nok ganske ulike - jeg med mine 155 cm over bakken har pakket dette fettet godt sammen omtrent på midten - med da påfølgende forkle etter graviditet - hvilket jeg gleder meg til å få bort. Og at du nå nesten går inn i str 36???WOWOWOWOW - utrolig - selv er jeg fortsatt i str. 42 og gleder meg til å komme inn i 40!!! Du har gjort en kjempejobb og det er en ære å følge i dine fotspor - og BMI på 25?? Det skal jeg klare jeg og!!! Takk for motivasjonen!!!

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 18:29   #519
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Klart du klarer det! Du er jo på god vei. Raskt går det og. Bare se tilbake.. Ikke lenge siden vi begynte vettu! Og så forsvinner vel endel når du tar bukplastikken og, - gjør det ikke?

Jeg er nok endel lenger enn deg da ja, - jeg "rager" hele 1.67 over bakken. Og overvekta mi ligger jevnt fordelt overalt. Faktisk er det fingre og hender jeg ser det best på, - måtte ta inn lenka på klokka for en tid tilbake. Men det som skal vekk nå er det som sitter på mage/rygg, 4 svangerskap har nok satt sine spor her hos meg og.... (og mageflesket mitt er det som forsvinner til slutt, - kan det se ut som) Men... vi skal nå våre mål, that's for sure!

Jeg satte opprinnelig 60 som mål, - men fikk se bilder av meg da jeg veide 60, -og da var jeg for tynn, synes jeg. Jeg har veldig grov beinbygning, og så helt skrapa ut. Så da satte jeg målet opp til 65. Men hvem vet...? Kanskje dette gir mersmak?

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:33   #520
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Vi skal nå målet, det er det ingen tvil om Ny minstenotering i dag - denne lungebetennelsen har vært skikkelig bra for meg

74,7 idag - totalt 13,7 kg siden 31. mai og under 10 kg til målet er nådd De siste tre ukene har det forsvunnet 4,1 kg - hvis det fortsetter slik - er det ikke lenge til jeg har nådd det målet Men jeg må vel bare innfinne meg med at det nok tar liiiiitt lenger tid med de siste kiloene Og det er helt greit

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:42   #521
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Vi skal nå målet, det er det ingen tvil om Ny minstenotering i dag - denne lungebetennelsen har vært skikkelig bra for meg

74,7 idag - totalt 13,7 kg siden 31. mai og under 10 kg til målet er nådd De siste tre ukene har det forsvunnet 4,1 kg - hvis det fortsetter slik - er det ikke lenge til jeg har nådd det målet Men jeg må vel bare innfinne meg med at det nok tar liiiiitt lenger tid med de siste kiloene Og det er helt greit

Oioioi så flinke dere er! Jeg har nok aldri brukt hverken 36 eller 38 i bukser, er foreløpig på 44 men regner med å gå ned til 42 om ikke alllllltfor lenge... Har jo litt med høyden også å gjøre det der, jeg er 1,76 på sokkelesten... Ikke mange bukser som er lange nok da, ihvertfall ikke i små størrelser

Har stått helt på stedet hvil i noen dager nå, hverken opp eller ned. Trodde jeg skulle få mensen mandag, men den glimrer fortsatt med sitt fravær. Føler meg ikke oppblåst, har ikke vondt i magen, ikke ømme pupper, så det virker ikke som den nærmer seg heller. Hvis den fortsatt ikke har kommet i løpet av helgen må jeg nesten teste meg
Ellers skal jeg streve litt for å trene oftere. Har fått meg nye støvler, så nå er det bare å gå ut på tur!

Skal ha jentene på besøk på lørdags kveld, og skal diske opp med noe god mat. Laget et par lavkarbo-kaker i går (oreo og bounty-kake, nam!) og tenkte å lage en svinefilet eller noe til middag. Så blir det littegranne rødvin tenker jeg, og fyr i peisen. Koselig!

Ha en flott helg alle sammen!!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 11:37   #522
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hurra! Da ble det endelig tid for ny oppdatering av ticker! 70,5 viste den snille vekta i morges. *glad*

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 18:11   #523
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hurra Mammamiia Så bra, nå er det ikke lenge før du forlater dette ti-tallet - KJEMPEBRA!!!!
Mailin - håper lørdagen ble hyggelig med jentene Vektplatåer er jo helt vanlig, kroppen må jo omstille seg en smule innimellom Snart 11 kg, det er knall

Selv er jeg opp 300 gram og nøyaktig 75 kg de to siste dagene - men jeg har fått mensen i helgen, så det regner jeg med går seg til - jeg har ihvertfall ikke spist noe jeg ikke skulle Nå er jeg så gira og motivert, ser liksom målet - som et slags lys i tunnelenden der borte

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 07:40   #524
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Hurra Mammamiia Så bra, nå er det ikke lenge før du forlater dette ti-tallet - KJEMPEBRA!!!!
Mailin - håper lørdagen ble hyggelig med jentene Vektplatåer er jo helt vanlig, kroppen må jo omstille seg en smule innimellom Snart 11 kg, det er knall

Selv er jeg opp 300 gram og nøyaktig 75 kg de to siste dagene - men jeg har fått mensen i helgen, så det regner jeg med går seg til - jeg har ihvertfall ikke spist noe jeg ikke skulle Nå er jeg så gira og motivert, ser liksom målet - som et slags lys i tunnelenden der borte

Blir nok ikke lettere enn dette jeg nå, har fortsatt ikke fått mensen så jeg tok test i går. Den var positiv. Så tok jeg en til, den var også positiv!

Så da tror jeg at jeg må legge opplegget på hylla for en stund, ihvertfall ikke være så streng. Tror jeg må øke til 100-150 g om dagen ihvertfall

Hurra hurra hurra hurra!!!!!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 08:17   #525
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Wow, Mailin - så moro - må innrømme at jeg håper på det samme. At jeg snart kan si hurra, hurra, hurra - jeg skal gå opp i vekt Åh, så glad jeg ble på dine vegne GRATULERER MASSE MASSE

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Aprilstarternes veietråd! R0SA Ketolysekuren 307 02-11-10 15:49
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no