Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-04, 08:23   #501
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Neida, Nalana, her er det ingen som går trøtt

Det har vel bare vært litt travelt på andre områder kanskje. Fint vær har det vært og.

En annen ting; Takk for "sterk link". Du har rett, det er viktig å se livet i et annet perspektiv noen ganger. Jeg sier det igjen; jeg burde ikke klage over noen kilo for mye. Det blir litt "smålig" på en måte, men vi kan jo ikke gå rundt å tenke at ting kunne vært verre hele tiden. For de færreste får en sånn skjebne som din venn.

Takk for innlegget ditt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 12-08-04, 11:20   #502
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Takk til deg Anne.

Synes 1000-tråden er så underholdende, tror jeg har lest de 6 første sidene så langt.

Mener ikke at vi skal ha dårlig samvittighet for å ta våre egne problemer alvorlig, men det er godt å få satt ting i perspektiv av og til. Jeg har KRJs hjemmeside liggende i favorittene, og så går jeg inn og leser et dikt nå og da.

Vil presisere at jeg ikke kjenner ham personlig, har aldri truffet ham en gang. Har fått linken av en som jobber hos ham.

Ha en fin dag alle!


Sist redigert av nalana : 12-08-04 kl 11:21. Årsak: skrivefeil
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 13-08-04, 01:42   #503
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Hei igjen alle sammen!

Skriver litt og somler like mye...

Skal i begravelse i mrg. Det er jo idag det. ( legge deg nå mor)
Kvier meg litt liker ikke slike ting, men man bare må.
Eller's så er været bra, har hatt unga på stranden idag, og grillet. KOZZZZ.
Håper bare det forsetter.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer...
Gammel 13-08-04, 10:11   #504
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Er det noen som har hørt det fantastiske klokkespillet i Oslo Rådhus?

Mange forskjellige "melodier"/"toner". Kjempeflott!
Det spilles en hel melodi hver time, en "halv" melodi hver halvtime og noen toner hvert kvarter.....

Bystyret er helt sikkert stolt av det, men når du jobber 200 meter i luftlinje fra klokkene, da kan det av og til bli litt mye

Jeg har etterhvert lært meg til at lyden er der, og på en måte så kobles det ut og jeg hører det ikke. Bortsett fra når kunder ringer klokken "Hel" og det er komplett umulig å høre hva de sier. Da er det bare å la kundene få nyte godt av litt klokkespill til det gir seg.

De fleste synes det er flott å høre...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 13-08-04, 17:34   #505
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av
Talking

Fått meg signatur : )

Har ikke noe spesielt på hjertet, hadde bare lyst til å se den nye signaturen min. Tror den er skikkelig fin

Er en stund siden jeg var i Oslo, er klokkespillet ganske nytt Anne?

Det er sikkert flott for byen, men for de som må høre det hver dag, kan det sikkert bli litt sånn terror-light. Jeg er i hvert fall veldig ømfintlig for påtrengende lyder, så jeg føer litt med deg, selv om det ikke var meningen din å samle sympati, for meldingen din var jo ganske positiv egentlig

Gidder ikke telle, men nå må det da være femti ord her skulle jeg tro.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 15-08-04, 00:17   #506
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Det har blitt så liten trafikk på denne tråden nå?Er folk gått lei,eller fikk mange av dere nok av grilling hos Anne?Har ikke noe spesielt på hjertet,men kanskje noen andre legger inn et innlegg etter meg?Er jo et kjede seg tråd-og det er det visst bare jeg som gjør..En lørdagskveld/natt her jeg sitter alene...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 15-08-04, 23:06   #507
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nei, nei... Vi er da ikke lei?
Tipper det tar seg opp igjen når det nærmer seg julebordtider...
Nå skal jeg ligge meg og sove... Blir kastet ut av rommet til svigerinnen min, for hun skal på jobb....
Skjønner ikke at jeg må gå jeg... Jeg har da ikke noe i mot å sitte her og taste mens hun sover....
Foreløpig underholdes jeg av musikken fra tastingen og småkjekling og flørting mellom henne og kjæresten,- som forøvrig skal kjøre hejm nå snart... så da får jeg vel tusle meg ut så de får sagt hadet...

Natta allesammen!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 15-08-04, 23:12   #508
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

En fin opplevelse i dag.... :snill:

I dag har jeg vært i bursdags selskap til samboers søster. Hun hadde laget en nydelig pasta salat. Og jeg tenkte, - jaja, det var DEN maten (skulle søren meg ha spist før jeg kom som jeg pleier - men jeg kom rett fra jobb !)

Men så kom overraskelsen. Hun hadde laget en egen salat til meg, UTEN pasta oppi. Så jeg fikk skalldyr salat med deilig saus og en diger bolle med blandet salat (kjemisk fri for issalat). Helt for meg sjøl. Jeg ble helt rørt jeg. Det er andre gang noen har laget mat spesielt for meg i selskap (hvor det ikke finnes noen andre lavkarbere).

Første gang var det også henne - da hadde hun laget sukkerfri gele og vaniljekrem til meg.

Det er håp for resten av verden også....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-08-04, 13:08   #509
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Værrapport fra Oslo/Akershus

Nå er det ikke mellomrom mellom regndråpene her inne. Og det regner både oppover og nedover Alarmen på to biler gikk rett etterhverandre her ute..og det var regnet som utløste det.

I tillegg så ble det saluttert med kanoner fra Akershus festning kl 12 i dag.. Mette Marit fyller år. Hun kan da umulig ha vært snill i året som gikk, sånn som det regner på dagen hennes Stakkars HM!

Hvis det er sånn det er da.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 22-08-04, 23:27   #510
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Jeg tror jaggu vi får snø snart jeg! Det er jo dæven døtte meg iskaldt ute jo! Men likevel... det er liksom litt hyggelig også da... Nå er det mørkt på kvelden og jeg tenner masse stearinlys. Det er inne-å-jobbe-med-hobby-kvelder! Det er tid for å ta frem fonduen og racletten og be venner på mat! Snart skal jeg vasse i høstblader og presse noen som jeg skal bruke til min kortproduksjon. Forhåpentligvis blir det rognebær-år i år også, så kan jeg lage rognebærgele. Lurer på om det går an å lage lav-karbo-rognebærgele jeg? hmmm.. må forsøkes!

Snart kommer glassklare dager hvor luften er som knusktørre kliplater. Hvor himmelen er så mørkeblå at den ser ut som den aldri ender og hvor nattehimmelen viser seg i all sin stjerneprakt.
Det er jo litt sjarm i høsten også da.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 24-08-04, 09:43   #511
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det er vel på tide jeg skriver litt her igjen nå da, for jeg tror kanskje Carbokiller har noe på hjertet

I går var jeg veldig beslutningsdyktig

For det første så klarte jeg å melde meg inn på Spenst , og det satt langt inne.

I tillegg så klarte jeg å få kjøpt sydenbilletter i går. Vi har nemlig ferie fra helgen av. Vi hadde ikke klart å bestemme oss for hva vi ville i ferien, men nå har det blitt så fort kaldt og jeg føler ikke jeg har hatt så veldig mye sommer i år, så da ble det Mallorca. Vi reiser 31. aug. og blir borte en uke

Herlig.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 24-08-04, 10:04   #512
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

da ble det Mallorca. Vi reiser 31. aug. og blir borte en uke

Herlig.

Kjære vene lille deg - dere skal da ikke behøve å reise alene kan du skjønne! Jeg stiller gjerne opp for å vifte når det blir for varmt, hente vann for å leske strupen og åpne en og annen vinflaske. Bære kofferter kan jeg ikke tilby med den ryggen min, men noe kan vel denne samboeren din gjøre også??? For disse krevende tjenestene skal jeg ikke kreve stor betaling - kun reise og opphold.... Et enestående tilbud! .....kanskje ikke enestående bra - men enestående er det!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 24-08-04, 10:13   #513
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg stiller gjerne opp for å vifte når det blir for varmt, hente vann for å leske strupen og åpne en og annen vinflaske.

Åh du er vel en engel...jeg var litt bekymret for varmen skjønner du. Om vi klarer det mener jeg. Ikke tar du mye betalt heller.

Du skal få slippe å bære kofferter, det tar sambo. Han er kavaler, vet du. Vi har leid bil noen dager og han har påtatt seg oppgaven som sjåfør også. Og solkremsmører

Spise og drikke skal jeg klare selv, og bade og shoppe...
Gleder meg!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 26-08-04, 01:15   #514
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt



Hei har vært å kjøpt meg trådløst tastatur og mus i dag+ skikkelig kontorstol, så nå er jeg konge på hauen.
Til den stasjonære
Så jeg er så fornøyd asse......

Men må nok øve meg på å skrive litt fortere
Men det kommer, bare vent å se.
Forøvrig så har minsten vært syk i dag, Så nå er jeg trett.
Natta.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer...
Gammel 26-08-04, 09:28   #515
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hva skal man skrive på en dag som denne?

Værmelding?
Programoversikt?
Nyheter?
Sladder?
Noe naturvitenskaplig?
Reiseskildringer?

Eller skal man rett og slett bare la fingrene rase av gårde på tastaturet og håpe at det ikke tar så forferdelig lang tid før det er femti ord slik at man kan trykke på "send svar"?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 26-08-04, 13:35   #516
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg hadde en litt ekstra koselig telefonsamtale i går da

Sønnen min ringte, for datter'n sin (2 år). Hun ville snakke med bestemor. Ville bare si "takk". Hun fikk bok av meg forrige dagen. En Mollybok (for de som er insidere småbarnsforeldre) Det var en brett-ut-bok. 4 sider med huset til Molly. Tredimensjonalt. Så hun hadde lekt med den i hele går. "Natta Molly" på soverommet, Mollys spiser på kjølkkenet nam-nam, Molly og Pusen i stua-mjau..osv...omatt og omatt...

Samtalen avsluttet hun med "Jeg er glad i deg!" Riktignok på oppfordring fra en pappa; Kan du si..osv..men det var nå deilig okke som da. Nudelige ord fra ei lita tulle det.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 26-08-04, 13:46   #517
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå har jeg vært på Aetat,og der var det INGENTING ledig!Det er så frustrerende,og alt er så håpløst.I denne lille byen(2000 innbyggere) er det godt over 150 helt ledig,så mange står nok foran meg i køen om en jobb,og ikke minst mer kvalifiserte.Så nå har jeg meldt meg på skole,kveldsundervisning som barne og ungdomsarbeider,så nå tar jeg steget å flytter vekk for et år eller to.Så kommer jeg hjem med fagbrevet forhåpentligvis.Er jo et nederlag siden jeg ville på høgskole,men går det ikke så går det ikke.Taper nå hvertfall ikke noe på å gå litt mer skole selv om det er på videregående stadiet-ennå!Skummelt og flytte avsted til et nytt sted hvor en ikke kjenner en sjel og ikke har mulighet for noe avlastning..Men Carpe Diem-nå reiser jeg snart,skolen starter om to uker!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 26-08-04, 19:53   #518
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Klokken 17:50 i dag skrev Lise i tråden "Endelig". En stund etterpå reiste jeg for å hente min ste-sønn på treninga og for å kjøpe is til prinsesse Andrea. Vi tvi-holder nemlig på at det er sommer fortsatt, så hun får is.... Nå er klokken 19:50, det har med andre ord gått to timer siden Lise skrev noe - og det er neimen ingen andre som har skrevet så mye som et lite PIP!!

Hva DRIVER dere med i dag da folkens - som ikke har tid til å skrive innlegg som jeg kan lese i forumet? Hmpf!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 26-08-04, 20:31   #519
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Vært og vært, fru Fedonist....

Jeg har vært og trent selvfølgelig, hvor ellers
Var det deilig eller var det ikke deilig? Helt skjønt. Jeg er i toppform.... Vel, nesten da, skal bli bedre i hvertfall.
Åh, det er så deilig å være i gang. Du verden så langt inne det satt. Takk igjen kjære dere venner, som har dyttet og dyttet. Uten dere så hadde jeg helt klart ikke kommet igang nå.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 26-08-04, 20:45   #520
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg må vel delta litt i denne tråden igjen da... Vi begynner å få dårlig tid til å rekke julebordet skjønner dere...


Det blir ca 16 innlegg pr dag det.....

Men kjenner jeg oss rett, så blir det vel julebord likevel....


Jeg sitter og stapper innpå sjokolade og drikker farris, og lar meg røre til tårer av alt og ingenting...også her inne i denne tråden fikk ejg jammen en god grunn også....
Så koselig telefonsamtale Anne! Så gode ord....


__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 26-08-04, 20:50   #521
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei folkens !
I'm back !
Har vært i Stockholm siden mandag. Mye jobb, mye shopping-gåing etterpå og KUN LAV-KARBO SPISING !! Var veldig heldig med frokosten på hotellet. Eggerøre og bacon + 1 kokt egg + tomat, agurk og paprika + et bttelite stykke vannmelon hver dag. Lunch i kantinen på hovedkontoret. Wok med oksekjøtt og grønnsaker i grønn chilisaus + salat 2 dager. Cajun kylling saus (egentlig til pasta som jeg ikke forsynte meg av) med masse broccoli en dag og diger salat med en eller annen slags fisk i saus en dag. Drakk så mye vann jeg klarte på kontoret (1.5 liter). Middag første kvelden på hotellet var tapas. Bestilte lammekotelett UTEN potetsalaten, cajun kyllinglår og satay laks på spidd. - Fikk verdens minste lammekotelett 2x3 cm (!!!!) MED potetsalat som jeg ikke spiste. Et knøttlite kyllinglår som smakete ikkeno og 2 terninger med overkokt laks. *yuck* - Drakk en mugge vann og klaget ikke på måltidet til 120 kroner. Men jeg ga søren ikke driks heller ! Dagen etter var vi på TGIF (Thank God It's Friday) - hvor Atkins avtale ikke hadde nådd Scandinavia enda. Bestilte "smothered chicken" uten chips men med ekstra grønnsaker og fikk en gedigen salat ved siden av kyllingen. Kjempegodt var det ! I går spiste vi asiatisk buffet - alt lovlig (vel kanskje untatt den fritterte reka, og den var ikke god engang) - men noe salt. Måltidet (bortsett fra reka) smakte fortreffelig og jeg var god og mett !!

Hadde altså heller ikke denne gangen noe problem med å holde stilen matmessig - uten kommentarer fra reisefølge.

På mandag gikk jeg og la meg rett etter middag - dautrøtt. Tirsdag dro jentene meg med til byen - hvor vi vandra på kryss og tvers i timevis (fra 1600 til 20.30 med fratrekk for spisetid) Onsdag måtte de bare til byen igjen - vi så på et par tre hoteller vi selger og så var det shopping igjen. Vi vandra rundt fra 1500 til 20.30. (Inkl. hotellvisning - med fratrekk for spisetid).

I dag har jeg for det meste stått i kø på flyplasser og gått og gått siden klokka 1400. Med fratrekk for en times flytur og en 40 min flytur. Kom hjem klokka 2000 og har spist litt mens jeg har skrevet innlegget her. ( 1/2 avocado m/skagen salat, Kyllingvinger, broccoli med smør)

Er ganske trøtt, - (som dere sikkert merker på skriveleifene og de mer eller mindre usammenhengende setningene) men må komme ajour med innleggene her og kanskje skrive noen ord for jeg legger meg.

Skal på jobb i morra .....

Godt å være tilbake - har savnet dere !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 26-08-04, 20:59   #522
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nille har ikke blitt bestemor enda Ellers så hadde hun vel helt sikkert sagt det.

Jeg tror jeg så at hun såvidt var innom her en dag mens hun var ute å reiste, så da tenkte jeg.; Nå...har det skjedd, men nei. Nille ble borte fra nettet igjen og jeg måtte vente videre. Det er vel ikke synd på meg da, men tipper det er noen som går og venter nå.
Og savnet Nille har jeg eller jeg kan sikkert snakke for fler, å si vi gjort..

Godt å ha deg tilbake

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 26-08-04, 21:10   #523
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tusen takk Anne

Har ikke blitt bestemor enda. Holdt daglig kontakt med den vordende mor og sa hun fikk værsågod knipe igjen til jeg kom hjem, ellers ville de blir dårlig med barnevakt i årene fremover !! - Ringte i dag før jeg dro til flyplassen og sa hun kunne sette igang. Venter at det skjer noe i helga.

Sneik meg innom forumet her et par ganger fra PC på jobb, men ble ferska hver gang ! Fikk ikke lagt inn noe. Bare lest et par innlegg !

Er i gang igjen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 26-08-04, 21:42   #524
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg ville bare skryte av den nye flotte avataren min jeg!

Vi hadde fotosession ute idag for å få et skikkelig bursdagssol bilde til å ha opp på veggen i barnehagen. Tenker dette blir bra jeg... Har enda et par knallskudd da, men nå skal jeg printe ut å se hva som blir best...

Hvordan går det med denne tråden da? Begynnt å ta seg opp litt? Ikke så lenge igjen til julebordet nå!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 26-08-04, 21:57   #525
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Hverdagslige solskinnsgløtt og mirakler!

Hadde en flott opplevelse idag. Eller skal jeg kanskje si to. Jeg og gubben måtte på foreldremøte til 2.klassingen og fikk i siste liten en 15 åring som er datteren til en god venn av oss til å passe krapylene. Tror du ikke at mens vi hadde vært borte så hadde barnevakten ikke bare passet barna men også tatt den meterhøye oppvasken med inntørka sleiver og kjeler som sto der og ble til et berg som bare var mer og mer uoverkommelig da!!! Hun burde forgylles!! Snakk om å redde dagen for en sliten husmor da!!

Og for å riktig sette en flott ende på denne dagen så SOVNET MAIA ETTER BARE EN HALV TIME!!!!!!

Kryss i taket!!!!!


Og takk gode Gud for at jeg har evnen til å glede meg over små hverdagslige mirakler!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no