Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 20:32   #5526
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Har enda et spm i dag...
Har en guttunge på 17 år som sliter med svettelukt. Han dusjer hver dag og bytter t-skjorte - men allikevel stinker han noe så forferdelig ...

Finnes det noen spesielle deodoranter som virker sterkere enn vanlig eller finnes det andre ting som kan hjelpe ham ?

Ja, det finnes flere alternativer. Hvis du spør på apoteket viser de deg sikkert flere muligheter med en gang - jeg vet i alle fall om aluminiumsklorid og Stopp 24.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 01-02-11, 21:02   #5527
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Finnes det noen spesielle deodoranter som virker sterkere enn vanlig eller finnes det andre ting som kan hjelpe ham ?

Cosmica roll-on ...fåes på apoteket Vært redningen for flere i samme situasjon

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 01-02-11, 21:02   #5528
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Hva er partystoppere, og skal man slutte å spise det etter en stund og evt hvorfor og hvorfor kalles de det - osv.

Fant ikke fram på 'søk'...

Partystoppere er matvarer som ikke bør hindre vektnedgang , men likevel gjør det!

Sånn som brøderstatninger. Mange går ikke ned om de spiser dem, selv om de så og si ikke inneholder karber, eller særlig mange kalorier for den del.
Eller tomater. Flere har sagt de må kutte ned på inntaket av tomater.....
For noen kan det være fløte eller andre meieriprodukter, eller cola zero/søtstoffer......

MEN, dette er ikke noe man trenger å tenke på de første 6 månedene eller sånn. Først når man har holdt på en stund og treffer på et platå manikke helt kommer over, kan man begynne å tenke på at det kan være ting som hindrer at akkurat DU ikke går ned i vekt av akkurat DEN matvaren!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 01-02-11, 21:45   #5529
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Min kjære, kloke, begavede og kunnskapsrike medforumister!

Sambo har kjøpt bil, igjen. Når den fikk stått noen dager i varm garasje gikk han nesten ned i knestående pga mugglukta fra bilen. Alt av trekk som kan fjernes er fjernet, men lukta sitter fortsatt i taktrekk, seter.....

Noen gode tips?? Kan det feks hjelpe og dusje bilen innvendig med eddikvann?

Mye bil med mye lukt

Har noen gitt denne løsningen ennå?

Kattesand!! Luktfjerner av rang. Og fukt. Kjøp to bokser, hell ut i bilen og lukk igjen. La stå et par dager med alle luker skalket. Børst ut og støvsug.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 01-02-11, 21:46   #5530
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk takk, Kitt, da skjønner jeg.

Jeg har sluttet helt med lettbrus/saft osv. Må jeg det? Savner colaen min, å leve på bare vann og te blir veldig kjedelig... Jeg har jo lest at aspertam hindrer vekttap og påvirker insulinet...

Jeg tygger nikotintyggis, og er usikker på hvor bra det er?

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 01-02-11, 21:51   #5531
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Det var ingen dårlig ide! Tror rett og slett jeg gjør det!

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6)
Gammel 01-02-11, 21:58   #5532
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

er det tilfelle at man kan "krympe" ned i sko str hvis man går mye ned i vekt. eks 38 til 37

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6)
Gammel 01-02-11, 22:01   #5533
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jepp - jeg har gått fra 39 til 38 i samme merke (Ecco)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 01-02-11, 22:16   #5534
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Jepp - jeg har gått fra 39 til 38 i samme merke (Ecco)

Uffda. Jeg bruker 34/35 NÅ...


.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 01-02-11, 22:18   #5535
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Gjelder jo ikke alle som går ned i vekt, og årsaken til endringen i sko størrelse var hos meg at jeg ble kvitt vannet jeg hadde i føttene.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 01-02-11, 22:31   #5536
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har også gått ned en skostørrelse....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 01-02-11, 22:32   #5537
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har alltid hatt tynne ankler og jeg har gått opp fra 40 til 41 i skostr

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 01-02-11, 22:34   #5538
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ja, det finnes flere alternativer. Hvis du spør på apoteket viser de deg sikkert flere muligheter med en gang - jeg vet i alle fall om aluminiumsklorid og Stopp 24.

Glimrende - da skal jeg spørre på apoteket i morgen! Takk for hjelpen!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 01-02-11, 22:55   #5539
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har alltid hatt tynne ankler og jeg har gått opp fra 40 til 41 i skostr

Jeg også!

Men Gubben har snakket noe om at de har endret på skostørrelsene her i nord for å prøve å få litt mer standardisering på størrelsene verden over! Skjedde da han jobbe ti sportsbutikk for 4-5 år siden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 01-02-11, 23:28   #5540
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dessuten er de størrelse 41, og større damestørrelser finnes det ikke i vanlige butikker ...

Nesten alle skobutikker har begynt å føre opp til 42 nå, skoringen har til og med en egen vegg i butikkene til det. Har faktisk sett helt opp til 44 i damesko på de litt dyrere butikkene.

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har en slik dings som dette - bare den er fra Dior. Men hvordan bruker jeg den ? Dama fra parfymeriet sa det var såååå enkelt og svusjet litt med børsten i lufta.....men når jeg prøver ser det ikke akkurat så bra ut. Hadde jo vært greit å få brukt den litt på mine mørke ringer når jeg først har betalt 350 spenn....

Jeg bare dytter på litt under øyet og gnir utover med fingeren, så tar jeg vanlig foundation (evt pudder) utenpå. Prøv deg fram!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-02-11, 23:33   #5541
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nesten alle skobutikker har begynt å føre opp til 42 nå, skoringen har til og med en egen vegg i butikkene til det. Har faktisk sett helt opp til 44 i damesko på de litt dyrere butikkene.

Når nå? Jeg har ikke sett en eneste en. Men jeg nekter å gå i skostørrelse 42, altså! Haha, herregud, jeg er 167 cm liksom .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-02-11, 00:03   #5542
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Når nå? Jeg har ikke sett en eneste en. Men jeg nekter å gå i skostørrelse 42, altså! Haha, herregud, jeg er 167 cm liksom .

Nei, det var mer at de fantes. Ei veninne bruker 42 (hun er 1,84), så hver gang jeg finner det rapporterer jeg til henne Har sett det på skoringen som nevnt, ecco, Dinsko, DNA og Økonomisko som jeg kommer på hvertfall. Ikke alle merker, men noen hvertfall.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-02-11, 00:28   #5543
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje vektoppgangen min di siste åra forklarer hvorfor jeg plutselig må ha større sko?? Har jeg aldri tenkt på!

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 02-02-11, 01:52   #5544
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Meget godt mogleg, Babycherry. Vekt legg seg over alt, ja, også på føtene. Eg gikk opp 2 skostr. pga svangerskap og fett, men no har føtene minska ein god del igjen. Mykje pga vatn, men ikkje kun det.

Ved svær overvekt er det ikkje berre klær som er vanskeleg å finne i butikkane, eg hugsar ein artikkel eg las i eit vekeblad for nokre år sidan, dama der hadde ikkje hatt normale sko på fleire år...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 02-02-11, 06:52   #5545
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

gikk opp nesten to størrelser etter at jeg fikk lymfeødem i begge beina... litt bedre nå da når jeg har fått skikkelige kompresjonsstrømper, men bruker fremdeles 41-42 i sko. kommer an på hvor de er lagd og, små italienske og asiatiske modeller kan jeg glemme. for ikke å snakke om støvletter, får så vidt på meg vinterstøvler og selv de gnager på legga. har breie føtter i tillegg, så når skoa er breie nok er de en halvmeter for lange...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 02-02-11, 08:01   #5546
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kan nok ikke skylde på overvekt på mine pailabber . De er og har alltid vært flate brede og magre, som manneføtter . Men at jeg med mine 167 cm bruker 41 i sko, kan muligens ha en arvelig sammenheng med min far på sine 182 cm og 47 i sko . Søstra mi pleier å si at vi ser ut som L-er i profil .
Men det er sjeldent noe problem, da jeg foretrekker litt mer maskulint skotøy, som f.eks converse og boots etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-02-11, 10:28   #5547
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

Kanskje vektoppgangen min di siste åra forklarer hvorfor jeg plutselig må ha større sko?? Har jeg aldri tenkt på!

Jeg slanka vekk ca 18 kg og ca en skostørrelse og til min store sorg passer ikke mine nydelige Louboutin-sko lengre Føttene bli altså større de også akkurat som hendene når man legger på seg

Skal rett forøvrig rett ut og kjøpe nye CL-sko når jeg er ferdigslanka

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-02-11, 10:31   #5548
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg bare dytter på litt under øyet og gnir utover med fingeren, så tar jeg vanlig foundation (evt pudder) utenpå. Prøv deg fram!

Foundation skal på først deretter bruker man "dekkstiften" der man føler behov for det. Og ja det er viktig og blende den ut med fingeren.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-02-11, 10:43   #5549
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Føtter blir også naturlig større etter som man blir eldre og bindevevet i kroppen blir dårligere.
Føttene blir flatere, bredere og bittelitt lengre fordi de ikke lengre holdes godt sammen, men "flyter litt utover"!
Dette fenomenet vil vel også bli forsterket om man er en del overvektig!

Og jeg er ikke like forfengelig lengre i en alder av 43 og vil heller ha behagelige sko enn å presse meg inn i str 39 for en hver pris!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-02-11, 10:46   #5550
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Behagelige sko er et must! Her går det i flate såler og etthundre prosent bakkekontakt. Den gangen noen ser meg vandre rundt i stiletter, er det fare for flyvende griser .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no