Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-11, 15:55   #5651
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det som er på burgere er som regel det som kalles processed cheese. Den som ligner mest i smak er faktisk tomatosten fra Kavli

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-02-11, 15:56   #5652
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det som er på burgere er som regel det som kalles processed cheese. Den som ligner mest i smak er faktisk tomatosten fra Kavli

For det er smeltesalt i burgerost.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-02-11, 16:01   #5653
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror jeg skal prøve tomatosten til kavli neste gang jeg har burger
Men burgerost skal jo i alle fall inneholde en del cheddar. Jeg kjøper ofte cheddar og har på burgeren, og det er absolutt meget godt!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 05-02-11, 16:02   #5654
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg syns smelta cheddar smaker brunost jeg... Og det passer liksom ikkepå burger.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-02-11, 16:07   #5655
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Et spm til fra meg...
Hvilken produsent har den kruskaklien med lavt karbo innhold? Var på Rema i dag og der hadde de bare Mølleren sin med 18 gr karber...
Er det Regal sin som det er mindre i mon tro??? Og hvem selger den ?

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Ang. karbinnhold i kruskakli så er det mange diskusjoner ang dette her inne. Synes å huske at noen hadde stilt spørsmål til produsenten og enden på visa var at den med minst karber i var feilmerket. Mulig jeg husker feil.

Regal sin kli var en periode merket med 9g kh per 100g på pakningen, men oppga 20g kh på nettsidene. Jeg sendte en mail og fikk dette til svar:

Sitat:

Det er dessverre sneket seg inn en trykkfeil på esken, det er næringsinnholdet på nettsiden som er riktig.
Emballasjen vil bli endret så fort muligheten er der.

Dvs at de fleste typer kli ligger på 18-22 g kh per 100 g. Det finnes desverre ikke noen med lavere innhold.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-02-11, 16:07   #5656
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan fjerner man stearin fra vinduet på enklest mulig måte?
(noen som har blåst ut stearinlysene litt vel hardt hehe)

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 05-02-11, 16:23   #5657
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Hvordan fjerner man stearin fra vinduet på enklest mulig måte?

Jeg brukte en skarp kniv og bare vippet det bort, så litt varmt vann med fettløsende vaskemiddel oppi.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-02-11, 16:29   #5658
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva heter den gode knall gule osten som er på burgerene til McDonalds? Og hvor fås denne kjøpt i pakke med skiver?

Tror det er cheddar, og de fleste velassorterte butikker har den. Om den finnes i skiver vet jeg ikke Den knall gul, og knallgod

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-02-11, 16:47   #5659
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Tror det er cheddar, og de fleste velassorterte butikker har den. Om den finnes i skiver vet jeg ikke Den knall gul, og knallgod

Du får både hvit og gul cheddar, skiver eller hel.

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 05-02-11, 16:50   #5660
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.



Du får både hvit og gul cheddar, skiver eller hel.

Ok, det viste jeg ikke, Har bare sett den gule

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-02-11, 18:02   #5661
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg
Arrow

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal på fest i kveld, og har kjøpt inn en diabetiker hvitvin, tørr, og sprite light, som de sa kunne blandes på polet.

Men er redd for å ødelegge ketolysekuren min ..... hvor lang tid tar det før man er på rett vei igjen etter en slik ødeleggelse?
Og hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke bare inn vanlig sprit som jeg pleier ? hm.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 05-02-11, 18:13   #5662
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke bare inn vanlig sprit som jeg pleier ? hm.

Nettopp, hvorfor i all verden gjør du ikke det. Masse sprit uten karber.

Du forbrenner alkohol før fett, så det tar deg noen dager å komme i gjenge igjen. Hvis du er i ketose så kan det bli billig fyll, ha det gøy

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 05-02-11, 18:44   #5663
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det er cheddar. Og nå som cheddar er blitt ganske så populært så har de aller fleste dagligvarebutikker tatt inn den osten. Noen må man skive selv, mens andre er ferdigskivet

Jeg så en bit Cheddar på REMA i dag - men jeg trodde ikke det var den fordi den var lysegul...ikke slik knall gul som osten på McDonalds er....

Smaker de sånoenlunde likt - den gule og den hvite cheddaren ??

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-02-11, 18:45   #5664
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Skal på fest i kveld, og har kjøpt inn en diabetiker hvitvin, tørr, og sprite light, som de sa kunne blandes på polet.

Men er redd for å ødelegge ketolysekuren min ..... hvor lang tid tar det før man er på rett vei igjen etter en slik ødeleggelse?
Og hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke bare inn vanlig sprit som jeg pleier ? hm.

Ignite har helt rett. Med mindre alkohol legger lista lavere for sprekking så vil ikke alkohol i seg selv gå utover vekttapet ditt, annet enn at fettforbrenninga stopper opp litt inntil alkoholen er forbrent (for en gjennomsnittlig person tar det veldig grovt regna 12-16 timer å forbrenne alkoholen fra en flaske vin).
Jeg på min side synes det var lurt av deg å kjøpe hvitvin, av den enkle grunnen at første fylla i ketose kan være temmelig ... plutselig .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-02-11, 19:11   #5665
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe jeg tenkte på det ja , at jeg kanskje ble veldig full, sånn plutselig .. Og det er vel kansje moro for de andre, men kanskje ikke for meg hehe. Og dessuten, når jeg har sprit med, så drikker alltid noen andre opp mesteparten


Hvorfor i alle dager må folk alltid ta litt av andres alkohol, og så er det ikke mer igjen til den som kjøpte drikka??

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 05-02-11, 19:15   #5666
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvorfor i alle dager må folk alltid ta litt av andres alkohol, og så er det ikke mer igjen til den som kjøpte drikka??

Sånn i utgangspunktet ser jeg ikke problemet, så lenge det ikke alltid er de samme som kjøper inn drikkevarer, da. Jeg er i stor grad en sosialistisk sjel .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-02-11, 19:18   #5667
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 62
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er forvirra.

Her er det mulighet for dagbok og blogg. Hvordan jeg evt. skal opprette en dagbok skjønner jeg ingen ting av, og blogg - trenger man begge? Eller er det samme? Hva bruker folk? (Ja, jeg har prøvd å finne ut av det vha FAQ, men der blir jeg bare enda mer forvirra...)

Hjælp!



.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-02-11, 19:22   #5668
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Jeg er forvirra.

Her er det mulighet for dagbok og blogg. Hvordan jeg evt. skal opprette en dagbok skjønner jeg ingen ting av, og blogg - trenger man begge? Eller er det samme? Hva bruker folk? (Ja, jeg har prøvd å finne ut av det vha FAQ, men der blir jeg bare enda mer forvirra...)

Hjælp!



.

Enkelt forklart er journalene (som har eksistert lenge før det fantes blogger her inne) akkurat som en vanlig tråd, bare at det er din personlige journal, men som folk kan kommentere i. Bloggene fungerer sånn at du kan lage kategorier, og et hvert nytt blogginnlegg blir unikt, og ikke en stadig lengre tråd, sånn som journalene.
Du må nesten bare finne ut selv hva som passer ditt behov.
Jeg for min del synes bloggene er veldig fine, ettersom man har en viss oversikt. Dessuten kan man privatisere dem i den forstand at kun de du har lagt til som venner her inne, har tilgang på bloggen din, dersom du ønsker det. Både journaler og blogger er ellers kun tilgjengelige for registrerte medlemmer, og kan ikke søkes opp på google o.l, som store deler av forumet ellers.
Håper dette ga litt klarhet .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-02-11, 19:27   #5669
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 62
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

1000takk. Blogg it is!


.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-02-11, 20:53   #5670
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 62
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer...

Begynner å få rar smak i munnen, har lest at det kan bety at jeg er i Ketose?????




.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-02-11, 21:00   #5671
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hehe jeg tenkte på det ja , at jeg kanskje ble veldig full, sånn plutselig .. Og det er vel kansje moro for de andre, men kanskje ikke for meg hehe. Og dessuten, når jeg har sprit med, så drikker alltid noen andre opp mesteparten


Hvorfor i alle dager må folk alltid ta litt av andres alkohol, og så er det ikke mer igjen til den som kjøpte drikka??


Høres litt merkelig ut. Jeg gir gjerne bort en dram eller to. Men hele flasken pleier ikke å forgå uten at jeg har deltatt sterkt selv Om folk snylter så mye så hadde jeg sagt i fra.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 05-02-11, 22:48   #5672
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg så en bit Cheddar på REMA i dag - men jeg trodde ikke det var den fordi den var lysegul...ikke slik knall gul som osten på McDonalds er....

Smaker de sånoenlunde likt - den gule og den hvite cheddaren ??

Den gule har en sterkere og mer fyldig smak. Jeg liker den best, har kun smakt den hvite en gang..

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 05-02-11, 23:22   #5673
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Jeg lurer...

Begynner å få rar smak i munnen, har lest at det kan bety at jeg er i Ketose?????




.

jeg fikk ekkel smak i munnen når jeg kom i ketose, så det virker som du er det ja

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6)
Gammel 05-02-11, 23:22   #5674
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Jeg lurer...

Begynner å få rar smak i munnen, har lest at det kan bety at jeg er i Ketose?????

Er nok ketoseånden som har kommet på plass!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-02-11, 16:12   #5675
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

For en god stund siden brukte noe som het Sweet'n'less for å erstatte en del av sukkeret i kaker. Men nå finner jeg det ikke igjen.
Hva har skjedd med denne?

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no