Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-11, 09:14   #551
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 48
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Togtråden!

Er det en treningsvogn på dette toget også eller må jeg belage meg på å sykle ved siden av toget fra den ene stasjonen til den neste?

Det er uansett så deilig vær her at jeg håper vinduene på toget kan åpnes...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 09:47   #552
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

her er det regnvær i dag, så lurer på om jeg skal ta en tur i svømmekupeen etterpå-der er det både boblebad, badstu og solarium men først skal jeg i frokostvogna og spise arme riddere med rømme og syltetøy

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 10:27   #553
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Tatt det rolig i frokostvogna idag... Skal stikke innom jobbvogna snart og ta min økt der idag... Lagt på meg 1 kg denne uka her, men det regner jeg med er tante R sin skyld som er på besøk. Andre uka på rad.
Skal være mye i vannvogna idag også.

Ha en fin dag.

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 10:36   #554
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Har vært en tur i legevogna jeg, skal videre i treningsvogna etter en liten lunsj. Føler meg litt matlei i dag, så håper ingen sniker seg innom med en høykarbovogn! Har en halv pannekake og salat i kjøleskapet fra lunsj i går, så det bør gå bra.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 11:04   #555
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Togtråden!

Tilbake i ketolysevogna etter en dag pause pga operasjon

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 13:32   #556
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Jeg klarte å motstå godtevognene i går, men høykarbovogna har servert god middag de siste dagene Jeg er flink til frokost og lunsj. Men er litt lei av å lese menyer og tenke hva som er godt med lavkarbo. Så i går ble det to hvetetortilla med alt tilbehør. Det pluss at jeg spiste en porsjon pommes frites dagen før gjør at jeg gruer litt for vekta. Må være litt nøyere det siste døgnet til jeg er hjemme.

I kveld skal jeg ut på besøk hos svigerfar og samboer. Det blir koselig, for de spiser også lavkarbo

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 14:17   #557
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Da var treningen overstått og jeg har satt "ny perrsonlig rekord". Det er alltid gøy å se når ting går framover. Tipper at vekttap vil hjelpe på klattreferdighetene etter hvert, 10-15kg ekstra er mye å drasse opp en klattrevegg, tviler på at så mange amatører ville gjort det.

Nå blir det ut i de solglimtene som er og lese til eksamen, før jeg tar en tur i lunsjvogna. Har blitt et par mellommåltider da.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 15:29   #558
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Da var treningen overstått og jeg har satt "ny perrsonlig rekord". Det er alltid gøy å se når ting går framover. Tipper at vekttap vil hjelpe på klattreferdighetene etter hvert, 10-15kg ekstra er mye å drasse opp en klattrevegg, tviler på at så mange amatører ville gjort det.

Nå blir det ut i de solglimtene som er og lese til eksamen, før jeg tar en tur i lunsjvogna. Har blitt et par mellommåltider da.

Så flott!! Regner med at du kommer til å se mye fremgang videre også

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 19:28   #559
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Er det en egen korpsvogn, eller er det et eget tog? Er høysesong i familien her med mann i et korps og jente i et annet. Marsjøvelse tirsdag og onsdag, hjemmeøvelse i dag... Slipper å være med hele veien jeg da, men en liten tur i toget har det blitt hver dag, og nå er instrumentet pakket ut, så det blir minkonsert hjemme. Koselig da, men perioder med mye å følge opp. Laget lavvkarbo rømmegrøt i dag, god, men litt seig i konsistensen. Får teste litt mer etterhvert, hadde ikke JBK, men soyamel, bakepro og fiberhusk, tok litt av hvert jeg... Lever vel litt etter prinsippet man tager vad man haver... Mannen fikk havregrøt, da han lever høykarbo og definitivt ikke trenger mer fett i hvertfall, ungene har ikke vondt av det.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 21:53   #560
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

'stillingskrig-med-samboer'-vogna kobles herved av !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 21:56   #561
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

'stillingskrig-med-samboer'-vogna kobles herved av !

Stille krig*
og takk! men det må du nok komme å si til han også.. han holder på enda og er råbarnslig. I dag har jeg hatt 3 barn føles det ut som. Blæh. jaja så får han bare sitte der å mugle da så gjør jeg heller som jeg vil jeg Ut på lunsj med venninne i morgen med barna våre, så da får jeg det hele litt på avstand.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 21:57   #562
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Riktig tenkt !

'stille krig' er pyyyyton !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:17   #563
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Kan noen hjelpe meg med å koble fra den hersens stress-vogna som henger fast i kontorvogna??
Evt. om noen kan fortelle meg hvordan jeg kommer meg ut av den - glad for all hjelp her
Har vært noen hektiske dager med aaaaaalt for mye møtevirksomhet denne uka, og jeg merker det på kroppen - det formelig sitrer i underhuden
Blitt alt for lite mat, ca nok vann men seriøst alt for lite søvn
Dette med søvn er delvis min egen feil, for jeg har hatt 24-timers blodtrykksmåling = lite søvn siden den målte hver halvtime hele natten.
Men blodtrykket er perfekt! så det var tross alt verdt det - og det viser jo også at jeg trenger medisinering
Nå skal jeg gå bort til kjøkkenvogna og slenge sammen noen småretter jeg kan ha til frokost og lunch i morgen, for jeg kommer nok ikke til å ha overskudd i morgen tidlig.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:18   #564
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Riktig tenkt !

'stille krig' er pyyyyton !

Så veldig også.. også vil han ikke si hva som er galt, bare gir meg stygge blikk og er hyggelig mot andre. Voksen baby.
Har dere slike menn også? eller er jeg bare uheldig med valget?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:21   #565
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg HAR hatt, Regret, - men jeg ville ikke mer !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:24   #566
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg HAR hatt, Regret, - men jeg ville ikke mer !

Huff tanken steifer meg oftere og oftere også.. er møkklei av holdningen så har lyst å bare sparke han ut, men med et felles barn og masse annet så er det ikke så lett. Han har jo gode dager også, men uheldigvis flest slike.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:09   #567
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Regret. Jeg har vært gjennom noen stillekriger. Men jeg må vel bøye meg i støvet og si at jeg er nok den verste til å opprettholde det hos oss. Vi har de heldigvis ikke så ofte. Men det er skikkelig pyton når det står på. Og særlig hvis det er så mye av det.

Så kanskje vi skal koble til noen avslapningsvogner, som utsondrer antistressbølger. Både for jobbstress og privat og følelsesmessig stress. Så kan vi fylle dem med det som skaper gode bølger.

Jeg hadde en opplevelse med det på mandag. Jeg satt i Alta og skulle spise på hotellets restaurant. Det var nesten ingen kunder der, så det var stille og rolig. Og på høytaleranlegget kom det ut instrumentalmusikk, med piano som soloinstrument. Det ga så gode vibber. Jeg kjente at ro og gode følelser kom inn over meg.

Hva har du som vi kan fylle vogna med?

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:17   #568
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Veeeldig bra initiativ, Hevingen ! Virkelig !

Jeg vil gjerne ha noen myke, dype sofaer der og deilig panfløytemusikk . . .

Og i noen kupéer skal det bare være stille, stille. . . til kontempalsjon over seg selv. Og andre uromomenter.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:18   #569
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Regret. Jeg har vært gjennom noen stillekriger. Men jeg må vel bøye meg i støvet og si at jeg er nok den verste til å opprettholde det hos oss. Vi har de heldigvis ikke så ofte. Men det er skikkelig pyton når det står på. Og særlig hvis det er så mye av det.

Så kanskje vi skal koble til noen avslapningsvogner, som utsondrer antistressbølger. Både for jobbstress og privat og følelsesmessig stress. Så kan vi fylle dem med det som skaper gode bølger.

Jeg hadde en opplevelse med det på mandag. Jeg satt i Alta og skulle spise på hotellets restaurant. Det var nesten ingen kunder der, så det var stille og rolig. Og på høytaleranlegget kom det ut instrumentalmusikk, med piano som soloinstrument. Det ga så gode vibber. Jeg kjente at ro og gode følelser kom inn over meg.

Hva har du som vi kan fylle vogna med?

Slike vogner er jeg med på ja!
Jeg ønsker vibber av behagelig musikk, og den gode følelsen av å oppnå noe kjempebra! Jeg vil fylle den med den type solskinn man kun ser om morgenen om sommeren, dugg på vinduet og ikke en bil å se utenfor, kaldt men behagelig og man kan sitte i fred og ro med bare en kopp te. Ingen forstyrrelser. Det må være den mest behagelige tiden jeg vet om. Kjempetidlig sommermorgen.
Jeg vil også fylle den med den gode følelsen kun sønnen min kan gi meg når han sier mamma og vil gi meg en klem med et så lurt et smil, når han smiler sånn så er ikke mammatårene langt unna og det finnes ingen følelse så god som den!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:19   #570
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Åh !

Jeg vet akkurat hva du snakker om !

til deg, kjære Regret !

deilig !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:20   #571
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Flotte tanker, Regret! Du fikk satt gode ord på fine ting!

Myke sofaer og panmusikk kunne også vært utrolig fantastisk nå. Men jeg skal nøye meg med god seng og stillhet nå.

Trekker meg tilbake i sovevognen.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:21   #572
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Regret, du er ikke alene. Jeg har også en slik dust i huset. Han er ikke far til mine barn og vi har bare vært samboere i 2 1/2 år. Jeg vurderer sterkt å droppe hele kællen, men han nekter å flytte.. En baby på snart 50 trenger jeg ikke i livet mitt. Har dere vært sammen lenge?

Der kom jeg meg på toget jeg også, gitt. Det sakket litt av borti svingen her.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:21   #573
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Nattaaa, Hevingen og Regret !

Natta

godt !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:22   #574
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Kan noen hjelpe meg med å koble fra den hersens stress-vogna som henger fast i kontorvogna??
Evt. om noen kan fortelle meg hvordan jeg kommer meg ut av den - glad for all hjelp her
Har vært noen hektiske dager med aaaaaalt for mye møtevirksomhet denne uka, og jeg merker det på kroppen - det formelig sitrer i underhuden
Blitt alt for lite mat, ca nok vann men seriøst alt for lite søvn
Dette med søvn er delvis min egen feil, for jeg har hatt 24-timers blodtrykksmåling = lite søvn siden den målte hver halvtime hele natten.
Men blodtrykket er perfekt! så det var tross alt verdt det - og det viser jo også at jeg trenger medisinering
Nå skal jeg gå bort til kjøkkenvogna og slenge sammen noen småretter jeg kan ha til frokost og lunch i morgen, for jeg kommer nok ikke til å ha overskudd i morgen tidlig.

Pusteøvelser er visstnok den beste kuren. (Ikke at det alltid er så effektivt for meg da...) Kan sikkert komme med noen tips om du ønsker.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:33   #575
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Regret, du er ikke alene. Jeg har også en slik dust i huset. Han er ikke far til mine barn og vi har bare vært samboere i 2 1/2 år. Jeg vurderer sterkt å droppe hele kællen, men han nekter å flytte.. En baby på snart 50 trenger jeg ikke i livet mitt. Har dere vært sammen lenge?

Der kom jeg meg på toget jeg også, gitt. Det sakket litt av borti svingen her.

Vi har vært sammen i 3 år nå i juli, barnet vårt er 19måneder så forholdet har i grunn bare dreid seg om barnet (som forsåvidt var planlagt,men så angret av han midt under graviditeten bah lang historie). Jeg er egentlig lei av sytet hans, men han også er en sånn som lite trolig kommer til å flytte ut, og dette er hjemmet mitt og ungens så jeg skal IKKE flytte. Dessuten vil jeg ikke at han skal ha noe ansvar for ungen om vi flytter ifra hverandre fordi jeg ikke stole på han om diverse ting, men moren hans står barnevernet nært og kan alle smutthull i slike regler og kommer til kommer til kjempe hardt for at jeg ikke får ungen alene. Derfor hindrer det meg i å prøve også.. ble mye inside info her nå, så håper ikke jeg deler ubehagelig mye med dere! I såfall, si ifra!
Moren hans er forresten besatt av gutten min, under graviditeten så oppførte hun seg sykelig sjalu og var omtrendt inbildt gravid selv, under fødselen så SKULLE hun være der og leke konge ved min side uten at jeg ville ha henne der og hun gjorde vondt verre. Når han var født fikk vi ikke fred fra henne og hun begynte å leke mor.. Hun stjal mye av æren min for min nyfødte og jeg er drittlei av henne også.. Hun er steril og har aldri født sine egne barn (min sambo er fosterbarnet hennes) så jeg ser at det dreier seg nok om det også, at hun virkelig vil oppleve det. Nå leker hun forstatt superhelt og er den som alltid har rett om hva MIN gutt skal ha på seg, hva som er best for han, hva han skal spise osv, så jeg har sluttet å si ja til at hun kommer på besøk. Ofte stikker jeg til min egen mor mens hun er på besøk hos oss for å unngå henne.. Hun har nok dikket så mye med samboeren min at han er evig baby! Han har i allefall ikke vokst opp enda. Skal legge til av vi alle har STERK sosial angst med panikk anfall og hele pakka med depresjoner osvosv, så vi er ikke 'vanlige' og kan forventes å fungere normalt, men det må da være måte på.. off, nå ble det mye syt her, men så godt det føles å dele!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no