Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-12-10, 12:59   #576
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulere med gårdagen Titti

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 21-12-10 kl 18:06.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 18:09   #577
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Plan-framdrift;
ED-produkter bestilt for oppstart av fase 1, antar at pakken kommer i romjula.
Fase 3c innført i dag, så nedtrappingen av karber er i gang

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 18:47   #578
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk for det, jenter.

Nå har jeg akkurat hatt besøk av en venninne her og så plutselig hadde jeg tatt en liten snik av kaka igjen. Og jeg som hadde lavkarbokake i frysa t.o.m....jaja....det var en ilten snik altså, men det var ikke planlagt....
Får passe på skrive her hver gang jeg koser meg utenom, så kanskje jeg skjerper meg bedre neste gang.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 20:19   #579
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Grotingeling! Skal prøves ut i morgen

Jeg har klart å følge fase 3 i to dager nå og vekten er borte og det kjennes godt. Hver morgen pleier jeg å se ned på vekta og dermed veie meg, men nå enser jeg ikke tanken. Det ER mer avslappende!

Ellers Titti er jeg veldig enig med deg. Her inne må jeg skrive alt som skjer, men kun for min egen del. For at jeg skal ha kontroll og motivere meg til å ikke ha en lang periode med feil mat. Men når jeg har spist sukker er jeg ikke glad for for store mengder! Blir rett og slett ekkelt! Men da har vi jo forandret vårt forhold til karbo mat, og det er BRA!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 22:45   #580
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har jeg bestilt nye produkter! Skal bli digg med litt variasjon!!!! Natta, klare å legge meg tidlig idag til en forandring. Herlig at planen din grotingelig går i boks! Håper jeg har produktene i romjulen jeg også!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 22:46   #581
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Mente du meg, Titti?

JA,


har en på jobben som heter trixi - kanskje jeg tenkte på henne samtidig som jeg skrev innlegget

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 22:50   #582
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

OK - da har jeg avskrevet sukrin som søtningsmiddel, blir bare metallisk smak for min del uansett hvor lite jeg bruker.....
Konsistensen på kransekakestengene ble imidlertid bra, så det funker helt fint for de som ikke reagerer på sukrin på samme måte som jeg gjør.

Så julekake-/snop-lista ser dermed slik ut for meg i år:

Issjokolade, noen med kokos på toppen
100g sukkerfri 70% (eller mer) sjokolade
50g cocosa
Smelt sjokolade og kokosfett, hell i små aluminiumsformer/silikonformer
Avkjøles/oppbevares i kjøleskap
Når sjokoladen er halv-stivnet, strø kokos på toppen.

Vafler med pisket krem og rørte jordbær eller blåbær
6 egg
200g philadelphiaost naturell (ikke light!!)
6 ts fiberhusk
2 ts bakepulver
Kanel/kardemomme/vanilje - velg det du liker
evt. søtning etter smak (bruker noen dråper natreen)

Ta ut philadelphiaosten på en tallerken og rør den myk med en gaffel
Visp eggene til eggedosis (tilsett evt. søtning mot slutten av vispingen)
Rør inn philadelphiaosten, rør til det er minimalt med klumper
Tilsett fiberhusk, bakepulver og ønsket smakstilsetning.
La røren hvile i ca 15 minutter, stekes som vanlige vafler.
(Er gjerne litt "sprø" når de er nystekte, men mykner når de avkjøles)

Kokosmakroner
50 g smør
2 hele egg
3 eggehviter
Utskrap fra en 1 eller flere vaniljestenger etter smak (alt 1/2 - 1ts vanilje (2-3ts vaniljesukker)
200 gr usøtet, revet kokosmasse

Visp eggene stive sammen med vaniljefrøene, og smelt smøret.
Rør inn kokosmassen og det smeltede smøret.
Lag små kokosmakroner med 2 teskjeer på en plate dekket med bakepapir, og sett på midterste rille i stekeovnen, og stek dem på 175 grader i ca 10 minutter. Oppbevares i en tett boks.

Pepperkakemuffins
3 egg
2 ss smør - smeltes
3 ss fløte
3 ss sukrin (jeg byttet sukrin med splenda)
1/3 ts bakepulver
20-25 gram kokosmel
nellik
kanel
ingefær

Pisk eggene til eggedosis, tilsett søtning mot slutten.
Bland inn de øvrige ingrediensene, smak til mengden med krydder.
Hell i smurte muffinsformer, stek på 200 grader (jeg brukte varmluft) i ca. 15 min til de har en fin gylden farge

Vanlige muffins er nesten samme oppskrift:
3 egg
2 ss smør
3 ss fløte
3 ss sukrin
litt salt
litt vanlije eller noen dråper vanilje ekstrakt/essens
1/3 ts. bakepulver
20-25 gram kokosmel

Dette får holde


Lager du noen flere og sender ned til meg? Synd man ikke kan få kjøpt dette i butikken. :gidder-ikke-å-lage-noe-mer-enn-pepperkaker:

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 23:10   #583
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Lager du noen flere og sender ned til meg? Synd man ikke kan få kjøpt dette i butikken. :gidder-ikke-å-lage-noe-mer-enn-pepperkaker:

Tja - ilpakke da eller?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 23:30   #584
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

De har på noen helsekostbutikker, men det funker fint å male opp kokosmasse
Hvis du kjøper kokosmel, se etter denne typen - finnes i 500g og 1kg, og er den som har mest mel-lignende konsistens.

Oi, det var virkelig prisforskjell på kokosmassen billig-varianten fra vanlig butikk!! Skjønner det blir best resultat med mest mel-lignende konsistens, men tror jeg prøver først med billigvarianten Har akkurat handlet masse produkter på helsekosten og det var DYRT!
Var på klinikken forrige uke og fikk beskjed om å spise villris, bønner og linser hver dag til middag så nå har jeg fått villris i hus!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 23:30   #585
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Og gratulerer til Titti med overstått bursdag

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 23:33   #586
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Tja - ilpakke da eller?

Jeg kjøper gjerne julekaker på postordre

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 23:35   #587
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Lager du noen flere og sender ned til meg? Synd man ikke kan få kjøpt dette i butikken. :gidder-ikke-å-lage-noe-mer-enn-pepperkaker:

Om du ikke vil bake selv kan du nå kjøpe sunn sjokoladekake-mix her;

http://www.funksjonellmat.no/

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 09:27   #588
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Om du ikke vil bake selv kan du nå kjøpe sunn sjokoladekake-mix her;

http://www.funksjonellmat.no/

Takk for tips! Har noen av dere prøvd denne og synes den er god?

Gratulerer med dagen som var, Titti

Er snart på vei til kjøpesenteret igjen, håpet er at jeg får gjort unna de siste gavene og maten til 1. juledagsbrunsj'en.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:30   #589
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

TAkk dere.

Monica, jeg går ikke på vekta så mye jeg heller, men redd jeg blir litt for avslappet så jeg hopper på i morgen tidlig.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:31   #590
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

I dag klarte jeg å styre unna riskrem til dessert etter julelunsjen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:59   #591
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra Titti!!

Nå skal det bakes kokosmakroner.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:47   #592
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg stod imot påsmurt julebrød, loff+gløgg, vanlig sjokolade i går-spiste mandarin da, for Hetland sa jeg måtte karbe meg opp fra 21. om jeg skulle skeie ut i julenSkulle spise 2 både i dag og i går. MMMM godt! Tror det blir endel mandariner i julen-det har jeg savnet skikkelig i desember!
HAH-vet dere hva forresten-var så missfornøyd med jukseveiedagen på mandag(ville veies før oppkarbings start)at jeg veide meg i dag, på ordentligveiedag og da var det 76,6-bare 100 gr opp(ikke 700 gr som det var på mandag)Det var før de 3 gangene jeg har fått ut mye bakveien i dag- så jeg tenker vi sier jeg ikke har gått opp i det hele tatt Har trimmet i dag også, snart i dusjen og så på jobb.

Ha en fin bittelillejulaften!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 14:48   #593
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis Streber!

Du er jo snart på 75! Syntes du er flinkis jeg!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 23:06   #594
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Hallo alle bra damer!

Gratulerer med overstått titti! Og til nådd mål. Og bukseknapp-hendelsin din streber, kjekkt med sånn
Har ikke vært her så mye i det siste. Forrige helg og dagene før var jeg så umåtelig trøtt, var også da jeg bestemte meg for å ikke spise særlig med produkter fremover. Viste seg at jeg hadde hatt en virusinfeksjon, så da vet jeg det, og har en unnskylding også?

Føler ikke jeg har kommet meg helt ennå, men det kan jo også likegjerne være været. Jeg har spist fase 4 nå de siste ukene. Det har gått sånn ca. bra, untatt igår, da hadde noen laget hjemmelaget julekaker og tatt med på jobben. Spiste to stykker, og fikk svi for det. Magevondt og kvalme resten av dagen, såh. Da følte jeg meg smart. Men merker det er lett å miste fokus. Skal holde meg så godt jeg kan nå frem til neste år, og tar en runde med meg selv da. Akkuratt nå har jeg ikke tid. Og ikke lyst (er det lov å si?).

Har kjøpt meg ny rød kåpe på 50 % (grunnet de måtte få plass til vårvarene!) så jeg føler meg litt fjong også. Imorgen er det jobb, så innpakking av julegaver og så er det hjem til min mor og feire jul! Tror det blir en deilig jul i år, kjekt med lillesøster på 1,5 år.

God jul alle sammen! Kos dere masse (med GOD SAMVITTIGHET).

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 00:01   #595
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er lov å ikke ha lyst!!!!!!!!!!!! Alle har det sånn iblandt!

God ferie alle mann, blir vel ikke så mye skriblerier her inne fremover, men skal kikke innom! Blir litt avhengig

Klemmer....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 00:13   #596
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har ikke ferie annet enn en måned om sommeren-så jeg stikker "jaffal" innom i ny og ne, mellom selskaper og jobb

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 09:31   #597
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Takk for tips! Har noen av dere prøvd denne og synes den er god?

Gratulerer med dagen som var, Titti

Er snart på vei til kjøpesenteret igjen, håpet er at jeg får gjort unna de siste gavene og maten til 1. juledagsbrunsj'en.

Det er mandelmel i den, så da må jeg styre unna pga. allergi. Ellers hadde jeg gjerne prøvd den

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 09:31   #598
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ønsker alle sammen en riktig god jul

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 11:29   #599
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

God jul alle sammen.

Jeg stikker også innom.

Var på vekta i morges, en halv kg opp.
Tar en tur på vekta neste onsdag også!! Det blir litt press på meg, da må jeg innom her og rapportere.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 11:56   #600
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Tenkte å ha vanlig veiedag onsdag, men er desverre ikke så flink at jeg ikke kommer til å gå opp, må være forberedt på å gå opp endel, men gjennomfører veiedag tenkte jeg, selv om det blir garantert oppgang, Gløgg og smaking på julebakst i kveld-utskeielse nr 1-skummelt etter å ha vært fli nk men men


GOD JUL!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no