Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-12-06, 00:38   #601
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

okay!!Det skal jeg jommen gjøre...søker og søker, og mange av sidene er danske!!...Grr....Bare tollen koster jo en del...Og da føler jeg at jeg ikke kan bestille 2 ting liksom...Og bestiller jeg mer, blir det fort myye penger!!..
Tror jeg skal en liten runde i byen på mandag, før terapien...Litt tidlig, når det er lite folkPrøve å kose meg litt...og ta meg good tid..sist stressa jeg, med feber og snørrete nese..
Kunne ikke bøye meg i fare for at det skulle "renne over"....Æsj...

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 00:39   #602
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

hehe..ja det sier man nog Lemen haha..iblant så må jag bare le avmig selv..er så dålig på att stave..kanskje jag er analfapet eller va det nu heter
jag ønsker mig PC!!! VILL HA!!! VILL HA!!!
nå ska jag lage mig en kopp the..

NÅ er vi over 600!! gott jobba jenter!!! (som itter her på en lørdagkveld)

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]

Sist redigert av Fridolina : 03-12-06 kl 00:41. Årsak: hade bare 48 ord..
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 00:42   #603
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Hehe... Jeg bruker ikke å slå av vekkerklokka i helgene jeg, den står på til vanlig tid, for jeg våkner absolutt aldri av den viss jeg ikke skal på jobb. Viss jeg skal opp til et visst klokkeslett på en fridag da må jeg alliere meg med noen som kan ringe å vekke meg.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 00:46   #604
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Jag steller klokka på ca 1200 jag..men står aldrig opp innen 1400..jag er ett sove dyr..Har alltid vart det!! elsker å sove...

natta til Aline og Trolljenta!! Takk for dere va med oss i lørdagsnatten..
sov gott å drøm søtt.. jag ska nog ikke gå å legge mig på noen timer..Er ikke trøtt i hele tatt..

[/IMG]
Gammel 03-12-06, 00:46   #605
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Ja, sant...Huff..Skal prøve å komme meg opp i 9 tida jeg..det er liksom akkurat passe føler jeg...8 er tidlig...og 10:30 tida blir for seint...
Er så deilig, når du føler du har noen timer i døgnet, og du får gjort en del, OG slappa litt av på kvelden..En sånn dag vil jeg ha i morra...Men jeg synes det er vanskelig å stå opp når Erlend har fri og sover lenge..Lettere når han står opp tidlig, og jeg kan ligge en time til før jeg står opp

Gammel 03-12-06, 00:51   #606
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Innerst inne så er jeg nok et sovedyr jeg også. Men, nå har jeg begynt å gi meg selv dårlig samvittighet for å sove lenger enn til 11 på lørdager, og 12 på søndager. Det er ikke alltid jeg greier å gjennomføre det da, men jeg blir stadig flinkere...

Og jeg kommer meg stadig ikke i seng....

Gammel 03-12-06, 00:53   #607
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg får også utrolig dårlig samvittighet om jeg sover lenge...Utrolig og...Spesielt fordi jeg har vært sykemeldt så lenge, og kan sove lenge hver dag om jeg vil..nesten...Jobber jo noen dager...
Men i morra SKAL jeg opp klokka 9...uansett...Bedre det, så blir jeg trøtt til kvelden..Jeg er absolutt IKKE trøtt nå....Har jo snudd døgnet helt....Skal stå opp morra, sette meg ned og skrive julekort, lage kremmerhus..trenger egentlig engle glansbilder eller engle bilder til det men...Kan jo lage ferdig kremmerhusene med snor og alt, og lime på bilder seinere...

Gammel 03-12-06, 00:55   #608
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Ja gå å legge sig er ikke noe gøj!!!
Kjæresten min blir helt gal på mig!! klokka min kan ringe i 20 min,på høyt alarm lyd innen jag våkner..så trykker jag, så den ringer 10 min etter igjen..så kan jag holde på i 3 timer.. Jag klarer ikke å våkne så pass mye, att jag faktiskt tenker -må stå opp..

[/IMG]
Gammel 03-12-06, 00:58   #609
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hehe...akkurat som meg!!!trykker på den knappen om og om igjen....Derfor jeg må BESTEMME Meg for å stå opp..og om jeg først kommer meg opp, går det greit..
Får drikke mye vann før jeg legger meg, så jeg er tissetrengt tidlig i morra...hehe..Da MÅ jeg jo stå opp...Men er så deilig å legge seg inn til kjæresten igjen da, under en varm dyne...Nei, uff..i morra SKAL jeg opp klokka 9!!
Og jeg skal ikke sette meg her med en gang..jeg skal spise frokost og gjøre litt nytte for meg!!

Gammel 03-12-06, 01:03   #610
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Tingen er den att jag ikke våkner nok,til att hjernen ska behynne å tenke -att jag faktiskt borde stå opp..
Kjæresten min våkner alltid flere timer tidligere en mig..
Når jag står opp lager jag thè, tar en røyk (uush) og setter mig framfor datorn..leser nyheter på VG,nettavisen, aftonbladet OG expressen..kollar mailen og ser litt her inne..om det er noe nytt som skjedd..

[/IMG]
Gammel 03-12-06, 01:06   #611
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg sitter her altfor mye....Når jeg først setter meg ned, blir jeg sittende liksom...Finner alltid noe å se på eller se etter....
I morra skal jeg begynne dagen med noe annet...skal sette på en julecd som jeg har brent, tenne litt lys i stua, legge fram hobbytingene mine, og lage forskjellige saker...Det skal jeg!!Og jeg skal begynne tidlig..gleder meg allerede!!Og hvis jeg kommer inn her, håper jeg noen jager meg ut igjen!!

Gammel 03-12-06, 01:11   #612
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

ÅÅÅ..men det er ju så koseligt når du er her inne jo

Du kan vell ikke glemme oss en hel dag vell? jaja, jag er ju ikke våken så tidligt alikavell.. Imorgen kommer min søster hjem til mig..vi ska bestille almenakker på fotolabo på oss ,til julegave til mamma og farmor og farfar..
det blir sikker fint! sen ska vi dra til töcksfors og handle litt.. Elsker søstra min,mest i hele verlden!! Hun er helt underbar syster!!Hun er alltid der for mig!!

[/IMG]
Gammel 03-12-06, 01:15   #613
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg kommer helt sikkert inn i morra og, bare ikke med èn gang jeg står opp
Om jeg får gjort unna ting og tang tidlig på dagen, kan jeg sitte her med god samvittighet på kvelden....hihi..Var ikke det lurt?...Så vi snakkes vi..Nå tror jeg at jeg må logge av..prøve å legge meg, om jeg skal ha sjans til å stå opp kl 9 i morra...Men vi snakkes!!!...God natt!!
Og vi er godt over 600 nå!!Jippi!

Gammel 03-12-06, 01:21   #614
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Vem ska jag snakke med nå då? Kanskje borde gå å legge mig jag også? innen min fulla kjæreste kommer hjem..Har igentligen lust att støvsuge og vaske huset..men då blir nog ikke nabon glad Åsså har jag nakksperr etter å har suttit her hele kvelden! men vi klarte ca 85 inlegg ikveld trur jag
så flinka...

God natt hyper,å sov gott

[/IMG]
Gammel 03-12-06, 06:43   #615
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

kom jo godt og vel over 600 dere, mens jeg lå og sov søtt i senga mi.. men det var gdt å sove, og jeg må inrømme at jeg slumra, så nå har jeg det egentlig litt småtravelt... men jeg har bil, og det er billig parkering på søndager (betaler kun etter kl ett) og da kan jeg til og med kjøre på jobb noe så deilig

Gammel 03-12-06, 07:52   #616
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

For en kjempejobb dere har gjort! Med en sånn innsatsvilje er det vel ikke noe problem å nå tusen innlegg innen utgangen av måneden vel .
I går gjorde jeg noe jeg aldri før har gjort i desember - plantet ute... Kjøpte meg to digre sypresser og satte i krukker på trappa; måtte ta vekk en gammel tuja som hadde sett sine beste dager (den gravde jeg ned i hagen - ikke mye tele i jorda nei), i dag skal jeg sette lys i de så det kan se litt koselig ut når jeg kommer og går . Og så skal jeg bake en ikke-lavkarbo fruktkake med masse whisky i ... litt vanskelig å la være å smake, men man kan jo lukte i allfall!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 09:53   #617
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Ja, dere har vært kjempeflinke! Jeg var hjemme og satt foran PC-en jeg også, men det var problemer med nettet (igjen! ), så jeg kom bare inn her lenge nok til å se at dere skrev ...

Skal ta meg en matbit og rusle i seng igjen etterpå, jeg er fortsatt syk og har vondt i magen, så jeg tenkte at jeg skulle fylle opp varmeflaska og legge meg og høre på avslappende hypnose-cd av Paul McKenna

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:35   #618
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Hehe... kom godt i veg i går kveld/ natt ja. Nå har jeg fått sovet ut og har akkurat stått opp.

Var synd at du hadde problemer med nettet Frøy, vet hvor grusomt irriterende det kan være. Også må du ha fortsatt god bedring.

Også har jeg noen ord for lite til å fylle kriteriene i denne tråden.

Gammel 03-12-06, 12:05   #619
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg er på jobb, men sniker innom og leser tusentråde, og for å se om det er noe jeg kan bidra med. jeg har en NM-tittel i netttrøbbel, så jeg skjønner godt frustrasjonen din frøy. jeg har tre timer igjen av vakta mi, og så skal jeg til mamma'n min og spise middag... og i kveld skal jeg prøve pølsa mum snakker om... 50 ord nå?

Gammel 03-12-06, 13:23   #620
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

nå har jeg å sambo ryddet masse ( før frokost )
nå spiser jeg også skal jeg på jobb 4 timer. blir greit. jobber 4 timer, men for betalt for 8 timer

montro hvor mange ord jeg mangler nå, ikke mange hvertfall.10 ord igjen. syv ord igjen. også var det kun 4 ord igjen.

og der var jeg ferdig. dere var flinke inatt.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:36   #621
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Jeg har laget meg min første smoothie til frokost i dag jeg. Var veldig godt ja! Men, tror jeg må få meg en blender eller en ny stavmikser til neste gang jeg skal lage. Har bare en dårlig stavmikser som jeg fikk gratis hos Ellos for et par år siden. Og den taklet ikke helt å knuse de frosne bringebærene. Den ble veldig varm, luktet litt brent og smoothien ble ikke helt smooth akkurat. Bringebærklumper var godt det.

Gammel 03-12-06, 14:13   #622
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Er litt stolt over innsatsen gitt..Og ikke fullt så stolt, av å sitte foran skjermen på en lørdagskveld..Menmen..Sånn er det..
Har vært litt mer produktiv i dagKom meg opp klokka 9!!....Ikke dårlig!
Og jeg har fiksa litt ting og tang...Legger ut noen bilder i journalen min...
50 ord nå tro?Ja, det satser jeg på...

Gammel 03-12-06, 14:18   #623
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Ja vi var flinke igår!!
Jag sto opp kl 1300 idag..har drukkit litt thè og spist crisp'n light med makrell i tomatsaus på.
Kjæresten min er fyllesyk og ligger å sover fortsatt Jag håpeer han ikke er alltfor dålig..Vi ska ju dra på handle tur til sverige i dag..

hihi..det er filmen karlsson på taket ,på tv2! jag elsker Astrid Lindgrens filmer.. Syns brøderne løvehjerte er best..eller bröderna Lejonhjärta som den heter på svenska

[/IMG]
Gammel 03-12-06, 14:42   #624
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Har hatt en travel dag i dag, var oppe tidlig, ute og gikk med hund, kom hjem og spiste frokost, stekte goro for min mamma (nix lowcarb ), pyntet mine nye sypresser med lys, bakte prinsessebrød, tovet vinvesker i vaskemaskinen (og de gikk veldig mye sammen, så jeg strevde virkelig med å få vinflasker i dem...), har satt kalkun i ovnen, så her dufter det deilig .. gleder meg til deilig middag. Og så skal jeg lage en lavkarbodessert med gresskar til dessert!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:46   #625
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jøss, du er virkelig effektiv!!
Du...de tova vinveskene..Selger du de?..Og om du strikker de og så tover?...
Kan man hekle de også , før man tover de?..
Og har du en oppskrift på de tro?..Hehe..masse spørsmål her, men jeg synes de er så utrolig fine...
Og jeg "trenger" stadig nye prosjekter..Gjerne flere på èn gang...hihi

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.