Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-08, 15:06   #651
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Ser du går på ketolyse, Elisabeth - hvordan synes du det går? Kjempeimponert over deg, 5kg på 2 uker? Jeg gleder meg til om 2 uker!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:11   #652
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ved hjelp av en såkalt Tanita- vekt har jeg funnet ut at jeg med min tunge/kraftige benbyggning skal ligge mellom 70 og 75 kg et sted. Så jeg la meg på midten og bestemte meg for 73kg da jeg laget tickeren min.
Enda et stykke dit, men jeg er da på vei!

Lykke til, dere akkurt passe høye damer!

Takker
Kanskje jeg skal spørre legen min om hvilken vekt som er ideel for meg neste gang - er jo Tanita-vekt de har der..
Iflg vektberegninga til EuroDiet på nettsidene deres, så skal jeg visst ligge på 71 kg Et stykke igjen, men har tatt ca 1/3

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:19   #653
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Takker
Kanskje jeg skal spørre legen min om hvilken vekt som er ideel for meg neste gang - er jo Tanita-vekt de har der..
Iflg vektberegninga til EuroDiet på nettsidene deres, så skal jeg visst ligge på 71 kg Et stykke igjen, men har tatt ca 1/3

Ut i fra tallene som kommer frem på Tanita- vekten, muskler, vann, benmasse, fett% etc, kan man regne ut hva man burde veie. Ganske grei er den også! Ikke noe høyden i cm minus 110 (for kvinner) der, nei!
Da hadde jeg skullet veid 57 kg!!!
Veide 62 da jeg var 16 år og kjempehot! Tror ikke 57 er passe for meg, nei! Vektens forslag om i overkant av 70kg er nok mye mer passe for meg!
SÅ DET SÅ!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:20   #654
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Ja, det der må jeg finne ut av neste gang..
Men skal ikke til legen før 11. desember, da...

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:31   #655
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

ÅÅhh, så lenge å vente, da!
Men da har du jo rukket å gå ned masse til det, så blir det enda morsommere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:44   #656
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Det gjør det jo
Men veier meg jo hjemme og da... Får bare ikke Tanita-tallene

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:47   #657
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg syns det er veldig spennende å følge med på fett% og vekt jeg, da!
Har gått ned 10 kg det siste året og mer enn 8 kg er fett og over en kg er vann!
Deilig å vite at det ikke bare er musklemasse som har forsvunnet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:39   #658
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 40
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Ser du går på ketolyse, Elisabeth - hvordan synes du det går? Kjempeimponert over deg, 5kg på 2 uker? Jeg gleder meg til om 2 uker!

det går virkelig myyyyyye betre enn eg hadde trodd! Eg synes faktisk at det er kjempe interessant og synes det er supert å vite hva eg får i meg. Trodde virkelig ikke det da eg begynte for 2 uker siden! Var ikke så veldig lett no i helgen når vi var på besøk hos mamma og de (som er SNOPEGRISER!) og de satt med snopeskål og koste seg, men det gikk no det og. Har vert å kjøpt litt gele uten karb o.l. så no kan vi kose oss på lørdagskveldene. Eg prøver med maten også å gjøre forskjell på helg og hverdag sånn at det blir til at vi koser oss.

Du må ha masse lykke til! Og håper vi kan følge hverandre.

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:54   #659
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Elizabeth, her.

det går virkelig myyyyyye betre enn eg hadde trodd! Eg synes faktisk at det er kjempe interessant og synes det er supert å vite hva eg får i meg. Trodde virkelig ikke det da eg begynte for 2 uker siden! Var ikke så veldig lett no i helgen når vi var på besøk hos mamma og de (som er SNOPEGRISER!) og de satt med snopeskål og koste seg, men det gikk no det og. Har vert å kjøpt litt gele uten karb o.l. så no kan vi kose oss på lørdagskveldene. Eg prøver med maten også å gjøre forskjell på helg og hverdag sånn at det blir til at vi koser oss.

Du må ha masse lykke til! Og håper vi kan følge hverandre.


Så flott at du klarte å holde den unna a, det gjelder å ha viljestyrke skjønner jeg. Men det som virker så deilig er at man kan spise omtrent hva man vil på denne kuren, eller hvert fall mat jeg er veldig glad i fra før, og at det er så mange lavkarbotilbud, som f.eks geleén så tror jeg skal klare meg bra i begynnelsen hvert fall.

Masse lykke til videre du også, jeg er så spent på om dette vil virke like bra på meg som på fler av dere andre her inne! Og så hadde det vært kjempemoro å kunne fulgt og backa opp hverandre underveis!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:54   #660
Maika
Juniormedlem
 
Maika sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 35
Maika er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så morro å *treffe* dere! Har sittet og lest masse og fått mye inspirasjon. Blir spennende å følge opp .

__________________


Maika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:03   #661
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 40
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Maika, her.

Så morro å *treffe* dere! Har sittet og lest masse og fått mye inspirasjon. Blir spennende å følge opp .

Takk det samme! Du kommer til å klare dette. Ser du komer fra utenfor Bergen.. Det gjør eg og!

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 17:19   #662
hani
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 4
hani er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!
Jeg begynte på ED nå på mandag. Føler det har godt greit nå de tre første dagene, men maten smaker jo ikke akkurat kjempegodt.. Skal ned 32kg, så håper virkelig at dette er kuren for meg.

Har dere noen gode råd til å få f.eks pannekakene til å smake bedre? Følte de var litt gummiaktige..

hani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 12:46   #663
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

lykke til så masse!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 20:14   #664
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

hei hei
jeg er 180 cm höy og veier 121kg, vet ikke ideal vekta mi, hvor kan man regne det ut?

men målet mitt er 90 kg

kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 20:45   #665
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Kiril:

Kan regne ut BMI, google det så kommer det opp flere steder å legge det inn. Tar ikke hensyn til muskler og slike ting, men kan være en indikator iallefall

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:27   #666
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

takker

kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:57   #667
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei allesammen.

Da var det min tur å presentere seg. Jeg har sittet hver eneste ettermiddag denne uka, og hele dagen i dag og lest på forumet. Det er en kjempeinspirasjon! Det er utrolig godt å vite at jeg ikke er alene om de utfordringene jeg har.

Jeg er 30 år, fra Oslo, singel og uten barn. Jeg har vært overvektig i ca 10 år. Jeg la på meg veldig mye og veldig raskt da jeg var 19-20 år gammel, også har det stort sett gått oppover siden den gang.

Jeg er litt usikker på hvor mange kg jeg skal ned, jeg vet rett og slett ikke hva idealvekten min er. Jeg vil tro at vi snakker om hvertfall 40-50. Kanskje mer. Jeg vet heller ikke om det er kiloene jeg skal fokusere på. Merker at jeg lettere lar meg motivere av klesstørrelser. Jeg bruker str. 54 i dag, og ønsker meg ned til str. 42/44. Det er en laang vei å gå, men herregud så godt det skal bli den dagen jeg kan slippe å gå i en spesialforretning eller spesialavdeling for å finne noe å ha på meg!

Jeg har lest mye om de forskjellige "filosofiene" her, og tror nok at jeg vil gå for atkins/ketolyse. Jeg startet et ketogent kosthold for en uke siden, og merker forandringer allerede. Bukselårene har begynt å bli bittelittegrann romsligere På lang sikt ønsker jeg meg over på en litt mer fedonsk livsstil.

Grunnen til at jeg har valgt lavkarbo-tilnærmelsen har å gjøre med flere ting. Men hovedårsaken er nok at jeg på en måte allerede har prøvd den ut med hell, selv om det den gangen var helt ubevisst. Jeg bodde halvannet år i mellom-amerika for en tid tilbake, og da jeg kom tilbake til Norge hadde jeg tatt av meg 20 kg til tross for at jeg åt som en hest mens jeg bodde der (mye god mat der ja). Da måtte jeg reflektere over hva som hadde skjedd. Jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg var innom et supermarked i løpet av den tiden jeg bodde der. Stort sett all maten kom fra det lokale markedet der folk solgte ferske grønnsaker, fersk fisk, kylling og kjøtt. Og to måltider om dagen bestod av egg og bønner. Brød var det umulig å få tak i.

Etter at jeg flyttet tilbake til Norge har alle kiloene (og litt til selvfølgelig) kommet tilbake. Når jeg tenker tilbake på kosten jeg hadde i den perioden jeg tok av meg er det helt tydelig at den var lavkarbo, så da går jeg for det igjen. Men systematisk og bevisst denne gangen. Og varig!

Jeg er kjempeglad for at jeg har funnet dette forumet. Jeg er sikker på at det vil komme perioder som er vanskelige, sprekker og nedturer, men nå har jeg funnet et sted som kan hjelpe meg med å holde motivasjonen oppe. Det virker som om det er en super gjeng som holder til her inne.

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:39   #668
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen hit!
Dette er et supert sted å være!
Her er det en masse hyggelige mennesker som står klare til å inspirere, råde og støtte, uansett hva man sliter med!

PS! Vi skal ha treff i Oslo 6. februar!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 11:06   #669
Moniq75
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1
Moniq75 er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!
Jeg skal ned ca 40 kg.. Jeg har slitt veldig lenge med å i det hele tatt begynne.. Var innom lavkarbo noen måneder, men skled ut og når det først var gjort så har det bare ballet på seg mer.. MEN nå skal jeg begynne igjen.. Veier 102,7 og skal ned til mellom 62-65 kg.. Får se når jeg kommer så langt.. Henter motivasjen ved å lese mange innlegg her.

Moniq75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 13:46   #670
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Elizabeth, her.

Eg er pittelita eg.. 159/160cm

*ler*.. Eg er 157 ( Om morgenen med tøfler på )

Opprinnelig lagt inn av Kitt

Ikke noe høyden i cm minus 110 (for kvinner) der, nei!
Da hadde jeg skullet veid 57 kg!!!

Høgde 157.. -110= 47 ??.. 47??!.. Oy.. *ler*.. BMI sier eg er "sunn" på 60..

Har 40+ å ta av.. Prøver ketolysedietten.. So far so good.. 3kg på 1,5 veke.. Sikkert ein del vann.. Men.. føles godt likevel.. heheh

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 18:13   #671
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Velkommen hit!
Dette er et supert sted å være!
Her er det en masse hyggelige mennesker som står klare til å inspirere, råde og støtte, uansett hva man sliter med!

PS! Vi skal ha treff i Oslo 6. februar!

Lykke til!

Tusen takk for hyggelig velkomst
Treff høres hyggelig ut! Det blir jeg gjerne med på!

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 19:03   #672
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Tusen takk for hyggelig velkomst
Treff høres hyggelig ut! Det blir jeg gjerne med på!

Du er hjertelig velkommen!
Meld deg på her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22346

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 11:55   #673
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

hei hei
jeg er 180 cm höy og veier 121kg, vet ikke ideal vekta mi, hvor kan man regne det ut?

men målet mitt er 90 kg

Da er vi like høye... og veier omtrent det samme Målet mitt er 99 i første omgang..og deretter 90 kg. Det er langt igjen sa kjerringa og såg seg tilbake...

Vi får støtte hverandre!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 11:56   #674
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

mitt förste mål er og 99 hehe komme ned på 2 siffre liksom hihi så få vi se etter det
men flink du som har gått ned nesten 10kg

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 12:01   #675
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

mitt förste mål er og 99 hehe komme ned på 2 siffre liksom hihi så få vi se etter det
men flink du som har gått ned nesten 10kg

Vel..begynte i mars, så fort går det ikke. Føler meg litt "mislykket" slik sett. Men 10 er jo 10 kg... en ettåring

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no