Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-11, 18:21   #6876
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

og takk til Photo, og Kitt :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 01-04-11, 22:19   #6877
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får oppgitt drikkevarer på diett.no? Jeg får bare velge gram som mengde, mens jeg ser andre har fått til dl osv.. Hvordan?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 01-04-11, 22:24   #6878
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fikk det til allikevel :P ble bare så frustert et lite øyeblikk der hehe

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 01-04-11, 23:59   #6879
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

men jeg har et annet spørsmål da..
Jeg finner det ikke ut selv etter å søkt og søkt og søkt på forumet, ett sted må svaret ligge, men det er søren meg godt gjemt.

Hvorfor kan vi trekke ifra sukkeralkohol? Hva er det?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-04-11, 14:05   #6880
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

men jeg har et annet spørsmål da..
Jeg finner det ikke ut selv etter å søkt og søkt og søkt på forumet, ett sted må svaret ligge, men det er søren meg godt gjemt.

Hvorfor kan vi trekke ifra sukkeralkohol? Hva er det?

Da har du nok ikke lett på de rette stedene, for dette er noe noen lurer på nesten hver dag!
Noen sukkeralkoholer er som fiber. De tas ikke opp i tarmen og gir dermed ikke blodsukkerstigning!

Men ikke la deg lure! Det gjelder ikke alle sukkeralkoholer og hvorvidt det gir blodsukkerstigning eller ikke, er også litt individuelt!

Pluss at fibereffekten også kommer frem i at svært mange reagerer med magesmerter og utallige svært kjappe turer til toan!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-04-11, 14:58   #6881
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på en ting.
For å få andres meninger på kostholdet mitt, og hva jeg får inn av fett, proteiner og karber hver dag, synes dere da jeg skal starte en tråd om dette, eller finnes det allerede steder hvor man kan legge dette inn? Legger jo inn i dagboken, men den er det ikke så mange som kikker i, så jeg tror sjansen til svar er bedre i en vanlig tråd kanskje?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 02-04-11, 15:39   #6882
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

For å få andres meninger på kostholdet mitt, og hva jeg får inn av fett, proteiner og karber hver dag,

Hvis du holder deg til formelen 5% karbo, 20% proteiner og 75% fett er det vel ikke så mye å mene om det? Så lenge mesteparten av karboene kommer fra grønnsaker og man er forsiktig med søtningsstoffer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-04-11, 17:03   #6883
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man drikke melk på ketolyse?
Jeg savner en god iskaffe, slik jeg laget den før dietten begynte. Svart kaffe, vaniljesirup og masse melk, gjerne lett eller ekstralett melk.
Dersom jeg kan drikke melk, så hadde jo denne vært herlig å lage med sukrin i stedenfor vaniljesirupen..
Men lettmelk inneholder vel sukker? Hvilken melk kan jeg evt drikke?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-04-11, 17:10   #6884
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kan man drikke melk på ketolyse?
Jeg savner en god iskaffe, slik jeg laget den før dietten begynte. Svart kaffe, vaniljesirup og masse melk, gjerne lett eller ekstralett melk.
Dersom jeg kan drikke melk, så hadde jo denne vært herlig å lage med sukrin i stedenfor vaniljesirupen..
Men lettmelk inneholder vel sukker? Hvilken melk kan jeg evt drikke?

Bruk kremfløte, evt. bland fløte med vann for å få det tynnere. Melk har generelt for mye karbo per dl for ketolyse. Evt. kan du kanskje bruke usøtet soyamelk om du tåler det og vil "spare" på karbo. Jeg foretrekker dog fløten selv.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~

Sist redigert av Kitsu : 02-04-11 kl 17:27.
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-04-11, 17:14   #6885
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kan man drikke melk på ketolyse?
Jeg savner en god iskaffe, slik jeg laget den før dietten begynte. Svart kaffe, vaniljesirup og masse melk, gjerne lett eller ekstralett melk.
Dersom jeg kan drikke melk, så hadde jo denne vært herlig å lage med sukrin i stedenfor vaniljesirupen..
Men lettmelk inneholder vel sukker? Hvilken melk kan jeg evt drikke?

Hvorfor ikke bare bruke kremfløte? Vi på ketogen kost skal alltid velge den feteste versjonen hvis vi kan. Og så kan du heller vanne den ut hvis du ikke vil ha den så tykk. Men vær obs på at det er noen som ikke kan spise meieriprodukter og likevel gå ned i vekt da. Eller så kan du også lage eggemelk. Det ligger en link til det hvis du ser tilbake noen innlegg i denne tråden. Jeg har laget "vaniljekaffe" til moren min med eggemelk, kaffe, sukrin og vanilje og hun syntes det var vel så godt som de sukkerfylte porsjonspakkene hun har kjøpt på butikken.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-04-11, 17:52   #6886
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Prøvde en eggemelk etter en oppskrift jeg den smaker jo bare smør og egg Oppskriften skulle smake kaffelatte, og jeg kjenner en bismak det den, men næh ikke noe kosedrikk dette nei..

Dette blandet jeg:
ca 50g smør smeltet
3dl kokt vann
4 ts sukrin
1 egg
litt vanlije essens
litt økologisk kakopulver
en stor dæsj sterk kaffe

Jeg prøvde først bare 2ts sukrin og bare vanilje, men prøvd å sukkre mer etterpå og senere også kako, men det ble ikke bedre altså =/ Kanskje jeg brukte for mye smør.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-04-11, 18:00   #6887
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Trur eg brukte mindre smør enn det ja, på eitt egg. Salta smør smakar meir, viss du brukte det. Prøv med usalta eventuelt, eller kokosfeitt?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-04-11, 18:06   #6888
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Gjorde et nytt forsøk på iskaffe og ikke kaffelatte nå..
Vannet ut kremføte slik det ble foreslått her nå.

Dette blandet jeg:
Utblandet kremfløte 2dl fløte/2dl vann (brukte bare 2,5 dl av den ferdige blandingen.
2ts sukrin
et par dråper vanilje
en stor dæsj sterk kaffe

Dette ble bare bittert og ekkelt, fløten blir for tykk for meg..
Jeg prøvde mer sukrin, men det er da ikke det samme som sukker så det ble ikke lik den iskaffen jeg er vandt til.

Så nei dette får jeg ikke til visst
Men guttungen min på 1,5 ble helt tullete etter disse to drikkene. Stikker av med koppen min før jeg får tatt ifra han og drikker og søler over hele stua og kjøkkenet! Bra det ble likt av noen, men jeg tror han er litt liten for kaffe enda hehe!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-04-11, 18:07   #6889
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Trur eg brukte mindre smør enn det ja, på eitt egg. Salta smør smakar meir, viss du brukte det. Prøv med usalta eventuelt, eller kokosfeitt?

Kanskje cocosa er bedre?
Tror du jeg kan bytte ut smøret med det? i såfall så kan jeg jo prøve det heller..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-04-11, 18:41   #6890
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg savner en god iskaffe

Når du sier en dæsj kaffe, vanlig eller espresso?
2/3 fløte blandes med 1/del vann. Røres godt.
Enkel eller dobbel espresso blandes med 2 sukketter og evt vaniljeessens. Hell kaffen over isbiter, og så melkeblandingen etterpå.

Hvis du er ny på ketolyse vil det være uvant at det er såpass fyldig, men når du venner deg til det vil du aldri gå tilbake!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-04-11, 19:02   #6891
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kanskje cocosa er bedre?
Tror du jeg kan bytte ut smøret med det? i såfall så kan jeg jo prøve det heller..

Det kan du, eg har laga med det eit par gongar. Det smeltar jo i det varme vatnet.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-04-11, 19:35   #6892
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker noen dråper natreen oppi, synes den smaker bedre enn sukrin - selv om sukrin vel er anbefalt å bruke.
Jeg lager min eggemelk slik: mengde smør og egg avhenger om det er til kos, eller for at eg skal holde meg mett en stund. Normalt med ett egg og 30 - 40 gram smør - øker hvis jeg skal holde meg mett . Bruker også gjerne mer vann, sånn at det blir halvannet krus av det hvis jeg bruker mye smør og egg.


ca 40 gram smør smeltes i en bolle i mikroen
ca 3 dl vann kokes opp - helles i bollen
1 - 2 egg has i bollen, og så begynner piskingen
tilsetter ca 8-10 dråper vaniljeesens hvis jeg vil ha vaniljesmak
og tja, noen dråper Natren kanskje 5-6 alt etter smak.
Pisker sammen igjen, og kansje en eller to ss fløte, men oftest uten.

Når jeg vil ha kaffesmak så tilsetter jeg bare kaffe, og smaker til. Bruker ikke mye kaffe, kansje et par spiseskjeer .

kakao - bruker 1 -2 ts.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 02-04-11, 21:04   #6893
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk for mange gode tips og råd, tar meg en ny runde på kjøkkenet i morgen tror jeg ser hva jeg får til.

Jeg bruker vanlig, men sterk kaffe.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 02-04-11, 21:09   #6894
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg bruker vanlig, men sterk kaffe.

Vanlig kaffe blir for vassent i slike kaffedrikker, og for rund i smaken. Invester i espresso pulver du får i posjonspakninger i vanlig butikk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-04-11, 21:38   #6895
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er sjømat okey?
reker med majones f.eks?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 02-04-11, 21:39   #6896
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Absolutt!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 02-04-11, 21:42   #6897
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Er sjømat okey?
reker med majones f.eks?

Enda bedre om du lager majonesen selv

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 02-04-11, 21:54   #6898
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker nescafe gull, drysser kanskje en ts i litt kokende vann, og heller oppi, synes det blir nok kaffesmak :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 02-04-11, 23:58   #6899
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er 3 natreen suketter for mye i et krus med te? ca 2 dl.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-04-11, 00:17   #6900
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Er 3 natreen suketter for mye i et krus med te? ca 2 dl.

Blir nok søtere enn hva jeg hadde klart å drikke, ja. Kan ikke smake mye av teen i seg selv med såpass med søtning i. Men det er vel opp til en hver hvor søtt en liker ting.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no