Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-11, 21:45   #676
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jasså? hmm.. jeg greier ikke å følge lavkarbo noe mer, så jeg har falt litt tilbake til gamle vaner, og det innebærer lite mat til forskjellige tider av døgnet, ingen fast matrutine. Så da kan jo det være grunnen tenker jeg

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 23:37   #677
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har klart å opprettholde det jeg begynnte på iallefall, men har ikke økt jeg da...
Jeg får i meg 1 ss Udo's, 1 ss tran og 2-3 ss cocosa hver dag.
Aner ikke om det har noen som helst effekt jeg, men siden jeg før ikke har tatt stort kosttilskudd, så kan det ikke skade iallefall.
Det jeg vet at det har gjort med meg hittil er at det har minsket matlysten enda mer... trodde ikke det var mulig. Jeg spiser altså så vanvittig lite i forhold til hva jeg har vært vant til
Og istdenfor å spise masse smør, får jeg i meg sunne oljer istedenfor... det må jo være en god ting?

I dag var jeg bare ikke sulten. Spiste litt i går kveld i 23 tiden tror jeg, våknet i dag tidlig og fikk sønnen min på skolen, var ikke sulten. I tillegg hadde jeg god tid og var stuptrøtt, så jeg gikk og la meg igjen etterpå.
Reiste på uni i 12 tiden med bare 1 ss tran innabords, fortsatt ikke sulten og skulle hjem i 15.30 tiden fortsatt ikke sulten..., men da spiste jeg lunchpakken så jeg ikke skulle ta den med hjem igjen uåpnet - syntes det ble litt dumt

Har spist en gang til i kveld, og drukket ca 2 L vann + fått i meg udo'sen og litt kaffe med fløte og cocosa og er stappmett på mine inntatte drøye 1500 kcal.
Hadde noen sagt til meg at jeg ville være mett på den mengden kcal for 3 mnd siden hadde jeg ledd....

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:36   #678
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Og istdenfor å spise masse smør, får jeg i meg sunne oljer istedenfor... det må jo være en god ting?

Nja, nå er jo smør sunt og godt for de som tåler det, så du må ikke være redd for smør, altså! Margarin derimot...

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:41   #679
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Nja, nå er jo smør sunt og godt for de som tåler det, så du må ikke være redd for smør, altså! Margarin derimot...

Neida er ikke redd for det
Margarin har jeg ikke spist på sikkert 10 år, minst

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:49   #680
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Neida er ikke redd for det
Margarin har jeg ikke spist på sikkert 10 år, minst

Hehe, så bra. Hørtes bare ut som du var redd for smør siden du sa du hadde "byttet det ut med sunne oljer istedet", og da fikk jeg litt assosiasjoner til en som var hjernevasket av de norske kostholdsrådene

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 01:30   #681
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Hehe, så bra. Hørtes bare ut som du var redd for smør siden du sa du hadde "byttet det ut med sunne oljer istedet", og da fikk jeg litt assosiasjoner til en som var hjernevasket av de norske kostholdsrådene

Hehe tilgitt
Neida er ikke redd for smør.., men tenkte det kanskje ville være lurt å innta litt andre typer fettsyrer også...
Selv om jeg spiser fet fisk og bruker raps og olivenolje + at jeg spiser nøtter og frø, så er det greitt å fordele forholdene mellom de ulike fetttypene litt tenkte jeg. Jeg kommer IKKE til å slutte å spise smør... jeg ELSKER smør

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 09:58   #682
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg kastet meg i hemmelighet med på dette prosjektet 25.08. Jeg trappet opp litt for fort, og måtte gå ned igen (man blir ikke bare litt kvalm heller ), men jukseveiing i dag viste 1,3 kilo ned siden 27.08. Jeg har egentlig ikke veiing før på mandag, men dette ser jo lovende ut. Nå har jeg samtidig tatt kontroll over proteinene mine, så det kan jo også være en faktor, men uansett er jeg storfornøyd siden jeg har stått stille siden juni.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 10:17   #683
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Det blir litt mindre oljer på meg nå, ser ut til at jeg må følge med litt på calori inntaket og da prioriterer jeg mat. Men oljene brukes i dressinger, smoothie o.l. da.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:05   #684
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Håååper jeg får pakke i dag altså.
Jeg har tatt bare cocosa fra den dagen jeg kom over denne tråden her, og sånn hudmessig ser jeg allerede resultater. Som i totalt kviseutbrudd!!! Grrrr... Men jeg vet jo at det blir sånn en liten periode til og begynne med før det gir seg og blir bedre.
Vekta går også radig ned. 0,9 kg ved sist veiing, og 1,2 uka før det. Det er jo slett ikke feil!!
Bare 6 kilo igjen til matchvekt. JIPPI!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:21   #685
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Herlig å lese om resultatene deres! Er nå på tiende dagen etter shipping ... Åååeeeh, er så utålmodig! Har også bestilt kokosshampoo og -balsam, samt ringblomstsalve som jeg er spent på å prøve.
Har fortsatt å ta denne billige pure-kokosoljen, to ss om dagen, så jeg håper det går greit med en kjapp opptrapping når oljene endelig kommer!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:18   #686
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hrmm, venter på et nytt glass Udo's jeg også - håper inderlig det kommer på mandag, for jeg tror jeg går tom i morgen tidlig. Pakka ble sendt den 21.aug, så... krysser fingrene, ja!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 15:13   #687
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Følger med på dere, men er litt redd for for mye vegetabilsk fett med unntak av kokosfett. Og jeg tok udos mot betennelser MYE før, men... er litt i tenkeboksen.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 16:10   #688
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Så flott at det er mange her som har fått noe igjen for å spise Cososa og Udos.
Jeg hører ikke blandt dem. Jeg har nå spist 2-3 ss av hver siden juni -og merker ikke noe annet enn at lommeboka er blitt litt tynnere..
Er jeg den eneste som syntes at dette er bortkasta penger?

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:05   #689
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg drysser litt sukkerfri gelepulver oppå cocosaen, så går det glatt ned

Jeg skal ta de hver dag.. Når flaskene går tomt, så skal jeg ikke kjøpe ny før jeg merker faktisk forskjell

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:03   #690
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Vet jeg har en del å ta av altså...
Men livvidden har minket med to cm til. Altså blitt 95 (har hatt eggløsning) og vekten ned en kilo til

Jeg kjøper nok en UDOs til når denne går tom, men jeg greier ikke tenke annet en "død mann på flaske" hver gang jeg skal ta mine ss etter å ha lest det her inne lol....

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:10   #691
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Nyskjerrige samboeren min MÅTTE teste denne i dag når jeg uffet meg med klype på nesa og skullte den ned med kaffeblandingen min...
"synes ikke den smakte så ille jeg, smaker som nøtter!" fikk jeg til kommentar...
Gjett om det er forskjell på smaksløkene til folk.... han røyker da, det gjør ikke jeg, kan det være svaret på "mysteriet"?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:11   #692
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg røyker ikke, og er veldig kresen på mat til vanlig.. Men syntes de her går det greit med.. Ikke verdens beste, men ikke sånn at jeg brekker meg

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:11   #693
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Røykere har elendige smaksløker! bare så det er sagt.. De kan sleike opp kattedrit og fortsatt synes 'det smaker som nøtter'

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:13   #694
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Røykere har elendige smaksløker! bare så det er sagt.. De kan sleike opp kattedrit og fortsatt synes 'det smaker som nøtter'

Saklig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:25   #695
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Bonus, her.

Jeg røyker ikke, og er veldig kresen på mat til vanlig.. Men syntes de her går det greit med.. Ikke verdens beste, men ikke sånn at jeg brekker meg

Jeg har aldri røkt og synes ikke hverken udosen eller cocosaen er vanskelig å få ned..

Men, har ikke merket effekt på vekta. Men er spent på om jeg får like såre og sprukne hender til vinteren. Da ser jeg kanskje effekten??

Har også brukt Kamut hvetegress 2 ukes tid. I dag fikk jeg Chlorella og spirulina. Spent på og det også kan hjelpe på??

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:27   #696
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Nyskjerrige samboeren min MÅTTE teste denne i dag når jeg uffet meg med klype på nesa og skullte den ned med kaffeblandingen min...
"synes ikke den smakte så ille jeg, smaker som nøtter!" fikk jeg til kommentar...
Gjett om det er forskjell på smaksløkene til folk.... han røyker da, det gjør ikke jeg, kan det være svaret på "mysteriet"?

Kanskje han har sinkmangel? Det påvirker smakssansen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:30   #697
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Nyskjerrige samboeren min MÅTTE teste denne i dag når jeg uffet meg med klype på nesa og skullte den ned med kaffeblandingen min...
"synes ikke den smakte så ille jeg, smaker som nøtter!" fikk jeg til kommentar...
Gjett om det er forskjell på smaksløkene til folk.... han røyker da, det gjør ikke jeg, kan det være svaret på "mysteriet"?

Jeg tenker heller at folk liker forskjellige ting. Jeg liker udos og røyker ikke.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:12   #698
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av ketto, her.

Jeg har aldri røkt og synes ikke hverken udosen eller cocosaen er vanskelig å få ned..

Men, har ikke merket effekt på vekta. Men er spent på om jeg får like såre og sprukne hender til vinteren. Da ser jeg kanskje effekten??

Har også brukt Kamut hvetegress 2 ukes tid. I dag fikk jeg Chlorella og spirulina. Spent på og det også kan hjelpe på??

Det lurer jeg også litt på.. Jeg sliter med tørr hud om vinteren, mens jeg derimot har perfekt hud om sommeren.. Kanskje dette kan gjøre at jeg slipper krem og sånt

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 21:49   #699
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Nyskjerrige samboeren min MÅTTE teste denne i dag når jeg uffet meg med klype på nesa og skullte den ned med kaffeblandingen min...
"synes ikke den smakte så ille jeg, smaker som nøtter!" fikk jeg til kommentar...
Gjett om det er forskjell på smaksløkene til folk.... han røyker da, det gjør ikke jeg, kan det være svaret på "mysteriet"?

Jeg er ikke med på dette prosjektet, men tar Udo's nå, og jeg har også lurt på hvorfor så mange ikke takler smaken. Synes den smaker lite og helt ok - kjenner litt smak av linfrø/solsikkefrø. Har ikke røyket på mange år. Jeg har vel sinkmangel, da

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 21:51   #700
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Beurre, her.

Jeg er ikke med på dette prosjektet, men tar Udo's nå, og jeg har også lurt på hvorfor så mange ikke takler smaken. Synes den smaker lite og helt ok - kjenner litt smak av linfrø/solsikkefrø. Har ikke røyket på mange år. Jeg har vel sinkmangel, da

Jeg tar faktisk sink nå i håp om at det skal hjelpe en smule på hårvekst og stoffskifte. Våget meg på en sinktest og den antyder mangel, uten at jeg vet hvor pålitelig den er. Jeg synes ikke Udo's smaker kjempegodt, men ikke direkte vondt heller. Helg greit egentlig. Tenk om jeg virkelig har sink-mangel og den med ett smakker skikkelig fælt? Bummer.
Ellers synes jeg smakssansen min virker helt ok, og jeg har, tross at jeg røyker, luktesans som en blodhund. Å vanke gatelangs på en søndag med kebabrester rundt hvert gatehjørne er en delt glede ...
Og jeg aner ikke hvordan kattedrit smaker, for jeg har aldri prøvd.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no