Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 20:43   #676
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Skriv den igjen......

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:45   #677
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Skriv den igjen......

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:51   #678
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Vi har god tid!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:22   #679
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

outlook express 6. Sendt og sendt og sendt...fikk ikke sendt en annen e-post tidligere i julen -samme forklaring.Ingen smileys eller smilefjes nei.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:24   #680
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Finner ikke passordet heller, sendt inn forespørsel om nytt nå-men det var mannen som opprettet kontoen, så hvem som står ansvarlig på den husker vi ikke...håpløst...

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:10   #681
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hmmm. Har jeg ordlagt meg feil her tro? Jeg har ikke bare spist lavkarbo, har koset meg innimellom jeg altså, men i planlagte og begrensede mengder
dere er kjempeflinke som er tilbake på Ed. Jeg er så sulten og så vondt i hodet i kveld. Har spist litt speke skinke etter brownisen i kveld og er fortsatt sulten. Tror jeg snart finner senga. Håper hodet er bedre i morgen tidlig natta

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:16   #682
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er vel ketose teppet som er på vei sigende inn fra ketoseland...uff! Søvn er bra. Det er hardt å bli slank. Men den dagen jeg føler meg vel i o'neill bikini....skal jeg prise meg lykkelig over at jeg klarte å forsake velsmakende feil mat noen måneder av livet mitt....sukk!!!!!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 08:53   #683
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Dag 4, og fortsatt ingen hodepine!!!
Skal se strategien med å trappe ned karbene i romjula funket

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 09:00   #684
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så digg da! Det er dama si det!

Idag kom tante rød...ja ja...bedre det enn rett før veiedagen onsdag neste uke.
Da er sjokoladefrokostblandingen inntatt! Skikkelig godt å være motivert. Skal på salg idag å finne litt tøy til ungene, og kanskje en liten ting til meg....hi,hi!

Ha en strålende dag

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 10:52   #685
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra at planen funker, Gro nå har jeg vært på trening. Herlig å være i gang igjen hodet bedre i dag, var veldig stress på jobb på mandag også, kan være derfor det var så ille i går.

Lykke til på salg dag, Monica

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:15   #686
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

dere er så flinke alle sammen gitt! Blir helt imponert jeg.

huff å huff jeg gikk på en smell idag. litt misforståelser fra min side. så husleie og slikt har gått skeis. nei å nei får heldigvis hjelp fra mamma, og får låne penger der. men det blir nok ikke mye sjokoladebarer på meg fremover. fattig student ja. jeg får leve på egg og tunfisk og eh,,,agurk fremover.

Men jeg har lest en del her inne disse dager da. når jeg får økonomien på fote igjen (forhåpentligvis om 11 dager, studielånet kommer da) skal jeg bestille nye produkter. det er jo bare tull av meg å drive på slik jeg gjør når eurodiett har funker så bra som det har gjort! Så da blir det 10 dager med fase en, for å få en pangstart, og fase to frem til det nye legebesøket. jeg VIL klare dette nå. dette er tydligvis veldig bra for meg, så nå skal jeg slutte å tulle.

jeg får ikke begynt skikkelig før 20 januar eller noe slikt da vil jeg tro, men begynne igjen, det skal jeg! for til sommeren, da skal jeg på shopping i london med mamma

monica, en kilo er ikke mye nei, så det stresser jeg ikke med. det ser jo ut som denne måten å spise på funker for å holde vekten(kiloen skyldes nok julesnop og to pizzakvelder). Jeg tror jeg skal låne den boken ja. Fedon er aaalt for streng med vinen

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:12   #687
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til, vi heier på deg. ikke lett å starte ed uten produkter og kr. Men håper du klarer deg fint på lavkarbo. Fp sine egg er billige og bra lavkarbomat må si jeg er småsulten i dag også. Kanskje ekstra sulten pga treningen? Måtte ty til ca fem mandel her

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:34   #688
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Uff da Mille! Det er aldri kjekt med slike overaskelser! Godt å ha mamma da!
Skjønner at ED er dyrt! Men du kan gå ned i vekt uten ED, agurker hørtes jo veldig magert ut!!!!!! He,he,he
Neida, det ordner seg jo! Om noen dager til så er du igang igjen!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:37   #689
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

må si jeg er småsulten i dag også. Kanskje ekstra sulten pga treningen? Måtte ty til ca fem mandel her

Jeg spiser et ekstra måltid når jeg trener. Det er viktig å gi kroppen nok mat når du trener!!!!!!!
Var det gøy å trene da? hva trente du?

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:48   #690
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Spørs om jeg ikke må ty til det jeg også, Monica i dag trente indoor walking og så noe som het stor ball.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:51   #691
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hvor mange her er det som er på fase 1 igjen nå da? Her blir det mer fase 2 enn 1 ser jeg, men flyr på do i ett sett, så tror jeg blir kvitt litt vann uansett

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 19:50   #692
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg kjører fase 2 i nesten 2 uker nå! Så er jeg igang igjen i fase 3a.

Titti, det er ikke et spm. om du skal "ty" til litt ekstra mat når du trener, du MÅ spise en ekstra porsjon med ED eller slalat med litt proteiner i. Min lege sa det er farlig å trene hvis man ikke tar noe ekstra. Fase 2 er ikke store kalorimengden hver dag. Ellers så tærer du bort masse mineraler og viktige stoffer og så klarer du ikke det tempoet etter en stund. Ikke glem å salte maten godt når du trener også. Man mister mye når man svetter.
Jeg syntes trening er kjempe viktig (litt engasjert nå kjenner jeg...), men dog like viktig å vite litt om det i forhold til kroppen. Før når jeg var mye yngre........ kjørte jeg mye hardere på kropppen, men ble bare slapp og sur etter noen uker....bare en advarsel altså. Du går fortere ned om kroppen får det den trenger NÅR den trenger det. Våre instruktører sier alltid etter en time at vi må huske å spise og drikke godt!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:17   #693
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hvor mange her er det som er på fase 1 igjen nå da? Her blir det mer fase 2 enn 1 ser jeg, men flyr på do i ett sett, så tror jeg blir kvitt litt vann uansett

Du har nå oss som skal ha pangstart med fase 1 nå fra januar .

Monica: Er enig med deg om å spise ekstra om du trener hardt. Men i utgangspunktet så er det anbefalt fra ED å ikke trene hard trening før fase 3. Men kanskje man løser det ved å ta et ekstra måltid

Milla: Superkjedelig, når man kanskje i tillegg er supermotivert for å starte opp på nytt. Medfølende-

Grotingeling: Kanonbra jobbet! Så deilig å slippe hodepine.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:21   #694
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Da skal jeg huske rådet ditt,Monica i går spiste jeg litt spekemat og det hjalp for hodet. TAr litt soyanøtter ekstra til kvelds jeg da. Vondt i hodet i kveld også

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:26   #695
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Da skal jeg huske rådet ditt,Monica i går spiste jeg litt spekemat og det hjalp for hodet. TAr litt soyanøtter ekstra til kvelds jeg da. Vondt i hodet i kveld også

Kanskje det er ketosehodepine som holder på? God bedring, hvertfall!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:33   #696
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Popp!

Det er sant at de ikke anbefaler hard trening før fase 3....MEN....(dette sa legen min)hvis du er vant med trening skal man fortsette som før, men ta et ekstra måltid. Jeg har trent hardt ca.3 ganger i uken helt siden jeg startet opp. Det har jo gått veldig bra! Jeg har ikke mistet et gram muskler siden jeg begynte på ED i september! Det er jeg fornøyd med!
Ikke noe farlig å trene for de som ikke er vant heller. De kunne trene aerob trening- kondisjonstrening! Der kan man nesten ikke gjøre feil. Man gir det man har. Akkurat som vi anbefales å gå.......

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:38   #697
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Hei Popp!

Det er sant at de ikke anbefaler hard trening før fase 3....MEN....(dette sa legen min)hvis du er vant med trening skal man fortsette som før, men ta et ekstra måltid. Jeg har trent hardt ca.3 ganger i uken helt siden jeg startet opp. Det har jo gått veldig bra! Jeg har ikke mistet et gram muskler siden jeg begynte på ED i september! Det er jeg fornøyd med!
Ikke noe farlig å trene for de som ikke er vant heller. De kunne trene aerob trening- kondisjonstrening! Der kan man nesten ikke gjøre feil. Man gir det man har. Akkurat som vi anbefales å gå.......

Så flink du er til å trene, desverre var jeg en av de som ikke trente i det hele tatt før etter 8-9 mnd på ED. Men nå satser jeg på å trene 1-2 gr i uken (og da trener jeg 1-2 timer hver gang) Ganske stolt av meg selv ettersom jeg ikke prioriterte dette nok i 2010. Men veldig deilig å være igang...

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:50   #698
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Popp; så flott at du er i gang! Jeg ser på det som en helseforsikring å trene! Det gjør bare godt! Herlig å holde kroppen i vigør

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 23:54   #699
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

trening ja. ikke dårlig altså, flinke dere er!

snuser litt på yoga jeg da. og har snakket med kjæresten om å begynne på salsa. jeg tenker at to ganger i uken er nok. men spørs om salsa er noe å "regne med" i forholdt til treningsutbytte. gøy er det jo, spesielt når man får med seg han

ringte forresten til ED idag og bestilte produkter over nett. hun ble litt snurt, men nå er maten på vei og jeg jobber meg oppover. så da får jeg giro i posten, og pengene vet jeg jo at kommer. svigerstemor () spiser visst også lavkarbo lærte jeg idag.

god natt alle. er så herlig å ha dere her, motivasjonen er uvurderlig i slappe perioder. og imorgen bærer det hjem til bergen igjen.

Titti: he he he 5 mandler. dristig!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 00:00   #700
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er også i fase 1 igjenTrening har jeg holdt på med minst 3 ganger i uken siden 03-nå også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no