Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-09-11, 21:54   #701
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ikke vet jeg, det er vel bare at folk har ulik smak. Jeg syntes den smakte høgg, men ikke verre enn at jeg kunne tatt det bart (Flaska mi var gått ut på dato, og jeg visste ikke om den smakte høgg p.g.a. det eller fordi det bare gjør det så jeg turte ikke å ta det ). Mannen min fikk smake og han kastet nesten opp. Det kan hende at jeg har sinkmangel da, det har jeg ikke fått sjekket enda. Men folk har jo ulik toleransemengde og ulik smak uansett. Det blir som med chili. Noen takler store mengder, mens andre dukker i kaldtvannet bare de kjenner lukta

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:01   #702
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg oppdaga at det var en liten klunk igjen av Udo's-flaska mi. Hadde bare glemt det av da det ble tomt for kokosolje, og bare tok en liten slurk. Urk, altså. Den hadde nok blitt harsk. Jeg er veeeeeldig vár på harsk og muggen smak. Om noe bare har en antydning av muggsmak så kaster jeg det. Men så har jeg blitt matforgifta mer enn gjennomsnittet også, tror jeg.
Klart man får dårligere smaksløker av å røyke, men det er nok forskjellig grad av hvor stor skade man tar, og så har det vel litt å si hva en har i utgangspunktet også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:02   #703
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ikke vet jeg, det er vel bare at folk har ulik smak. Jeg syntes den smakte høgg, men ikke verre enn at jeg kunne tatt det bart (Flaska mi var gått ut på dato,

Om korken ble åpnet for første gang for lenge siden også er det ikke rart den ikke smaker godt. Den skal inntaes over en kort tidsperiode for å smake bra.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:07   #704
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om korken ble åpnet for første gang for lenge siden også er det ikke rart den ikke smaker godt. Den skal inntaes over en kort tidsperiode for å smake bra.

Neida, den var uåpnet og hadde stått i kjøleskapet hele tiden. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt den, og da jeg plutselig oppdaget den hadde den gått ut på dato for 3 måneder siden. Derfor smakte jeg på den for å kjenne etter om den var harsk. Sånn harskhet smaker jo nesten som dårlige nøtter, men linfrøsmaken som var så fremtredende i Udo'sen smaker jo også litt som dårlige nøtter. Så for sikkerhets skyld kvittet jeg meg med den, siden jeg aldri hadde smakt Udo's før og ikke visste om den skulle smake så stramt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 01:52   #705
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Huffda, ja, da er du ihvertfall på den sikre siden. Skal du kjøpe ny? Jeg fikk min flaske til postkontoret som jeg kan hente mandag, gleder meg til den gode smaken

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 06:52   #706
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Huffda, ja, da er du ihvertfall på den sikre siden. Skal du kjøpe ny? Jeg fikk min flaske til postkontoret som jeg kan hente mandag, gleder meg til den gode smaken

Nei, foreløpig ser det ut som om bare cocosa og tran gjør nytten for min del så da sparer jeg de pengene

Gammel 04-09-11, 09:21   #707
MissPivotal
Medlem

MissPivotal sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Jeg merker det på vekta Jeg gikk ned jevnt og trutt i starten, men så kom tre uker der vekta varierte på pluss minus 129. Nå er jeg nede i 127 *juble*

MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 20:57   #708
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Merkelig fenomen her. Jeg har "problemer" med leveringstiden til iherb så jeg gikk akkurat tom for cocosaen i den udosen endelig dukket opp. Jeg gikk da altså fra cocosa til udos. Cocsaen har ikke dukket opp enda. Har vært plaget med kvalme nå, selv med mindre startmengder, men har også fått tidenes drageånde. Og det er ikke vanlig ketoseånde. Har andre opplevd dette?

(Har forøvrig lært og har allerede bestilt en udos med en gang.)

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 21:03   #709
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

jeg tyvstarted med udos idag. en teskje i smoothien. kunne sikkert hatt mer, smakte ikke noe i den blandingen så får vi se hvordan det går, forhåpentligvis har ikke tollen snappet den andre pakka

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 13:46   #710
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Offisiell veiing og måling i dag:
Ned 2,4 kg fra det evinnelige platået jeg har holdt til på sia påske omtrent.
Rygg: -1 cm
Midje: - 3 cm
Hofter: - 3 cm

Jeg ligger på 20 ml Udos hver morgen nå. Har tatt ei pause fra kokosoljen, for den byr meg direkte imot nå om dagen. Ser ingen grunn til å trappe opp med så fin nedgang, så jeg holder meg på 20 ml ei stund.

Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:04   #711
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Åååaaaargh! Fortsatt ikke noe olje i posten ...!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 06-09-11, 14:05   #712
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Liker ikke postmannen min lenger i det hele tatt jeg!!

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:15   #713
amritam
Medlem

amritam sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Offisiell veiing og måling i dag:
Ned 2,4 kg fra det evinnelige platået jeg har holdt til på sia påske omtrent.
Rygg: -1 cm
Midje: - 3 cm
Hofter: - 3 cm

Jeg ligger på 20 ml Udos hver morgen nå. Har tatt ei pause fra kokosoljen, for den byr meg direkte imot nå om dagen. Ser ingen grunn til å trappe opp med så fin nedgang, så jeg holder meg på 20 ml ei stund.

Så flott! gratulerer!

Vi utfyller hverandre - du tar udos og jeg tar kokosolje Jaja, jeg tar forsåvidt ALA i kapselform. Litt tidlig for meg å konkludere med noe ennå.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:15   #714
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åååaaaargh! Fortsatt ikke noe olje i posten ...!

Ikke her heller.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:19   #715
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Hvor lenge har dere venta? Lurer for føler det er greit å forberede seg psykisk på at iherb pakkene ikke kommer innen rimelig tid om dagen

Gammel 06-09-11, 14:22   #716
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Varene mine ble sendt 25. august. Det er kanskje ikke sååå lenge og vente??

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:34   #717
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Synes egentlig ikke det, men skjønner man blir utålmodig Jeg bestilte 26. og 28. så får vente i spenning.

Gammel 06-09-11, 14:58   #718
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Pakka ble sendt den 21.aug

...og den pakka fikk jeg pakkelapp for i går, 5.september. Sånn muligens veiledende for dere som venter nå...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 15:02   #719
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Lurer på om posten er i Østfold er litt raskere enn borte hos dere jeg? Lapp på begge pakkene i posten i dag.

Gammel 06-09-11, 15:04   #720
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
ThereseA er ny på veien

Pakka mi blei sendt den 27 juli og jeg har fortsatt ikke noe lapp i posten

ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 15:05   #721
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

Pakka mi blei sendt den 27 juli og jeg har fortsatt ikke noe lapp i posten

Over en måned siden?

Gammel 06-09-11, 15:06   #722
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

ThereseA er ny på veien

Yepp... Er greit at det tar lengre tid med airmail, men fytti da

Gammel 06-09-11, 15:08   #723
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Da er den nok på villspor

Gammel 06-09-11, 15:10   #724
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

ThereseA er ny på veien

så visst feil... Var 27/8.. oopps... Bestiller så mye at jeg glemmer.. hehe

Gammel 06-09-11, 15:36   #725
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

24. august, så det er tretten dager siden. Har aldri opplevd at det har tatt lenger enn elleve dager, noen ganger bare åtte, så det rykker litt i utålmodighetsmuskelen, ja. Kanskje den er tatt av orkanen?

Siste rest, nytt forsøk:

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.