Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-08-12, 12:20   #701
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Jeg har tatt kroppen min tilbake; bestemte meg at det skal gå minst 3 timer og maks 4 t fra middag til jeg kan spise igjen. Og før jeg kan spise skal jeg ha drukket 1 liter vann. Sånne rigide regler setter jeg opp for meg selv, og det beste er at det fungerer. Litt enkel i hodet, men det har ikke noe å si så lenge det virker Nå har det gått tre timer, jeg er ikke sulten men kjenner at det begynner å knurre litt i magen. Og det er greit! Det er når det knurrer i hodet at varselklokkene kimer

Denne har funket godt på meg og, bare ikke nå... Gjør et nytt forsøk i dag! Men med baking, jenta fyller 10 i morgen... Ja, utfordringer. Tror (håper) formen snur nå, men har en utfordrende uke foran meg der mannen jobber kveld og ungene har aktivitet på hver sin kant av byen. Minste må hentes og følges, eldste må lære veien med buss...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 13:02   #702
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Da er jeg pålogget igjen. Dykking virker artig ja, men også litt skummelt... Hvor dykker du? Altså bare i NOrge, eller også i utlandet? Ser du mye fint?

Vekta i går viste 76,5, og det etter en uke med masse spise-for-mye. Irriterer meg litt da, for hvis jeg ikke har spist for mye så har vekta kaaaanskje vært lengre nede? Ja ja, spist er spist og vekt er vekt.

VSB: jeg ser av tickeren at du har igjen 1,8 kg - er det til ønsket målvekt eller til delmål? Har du 1,8kg til målvekt er det vel ikke uvanlig at ting tar ekstra lang tid? Synes det tar lang tid med 10 kg igjen til ønsket målvekt jeg

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 17:12   #703
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

VSB: jeg ser av tickeren at du har igjen 1,8 kg - er det til ønsket målvekt eller til delmål? Har du 1,8kg til målvekt er det vel ikke uvanlig at ting tar ekstra lang tid? Synes det tar lang tid med 10 kg igjen til ønsket målvekt jeg

70 er målvekt ja, så problemet er vel heller at jeg hopper opp så lett, nok pga emosjonell spising, så etter en uke med mye trøbbel er det +2kg til... Forhåpentlig noe vann, men det som kommer lett på, tar likevel tid å få av her... Tilbake på aprilnivå, men det skumleste er jo at vekta går feil vei.

Ser litt lysere på verden i dag og fikk en skikkelig joggetur, så håper jeg det virker inn på maten og!

Min journal
Gammel 12-08-12, 21:53   #704
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Da er jeg pålogget igjen. Dykking virker artig ja, men også litt skummelt... Hvor dykker du? Altså bare i NOrge, eller også i utlandet? Ser du mye fint?

Hvis du er glad i å svømme og bade klarer du antagelig å dykke Jeg dykker stort sett i Norge, men har også dykket i Australia (JA, fikk se hai ) og på Mauritius.

Det er mye enklere og mer behagelig å dykke i varmere strøk. Da slipper du alt utstyret og blyet, men det kan være like vakkert å dykke i Norge med masse fisk og undervannsliv. Anbefales på det varmeste

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 20:47   #705
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Er det kaldt å dykke i Norge sommerstid, eller sørger utstyret for å holde deg varm? Kunne tenkt meg å ta et dykkerkurs, men jeg liker ikke å fryse...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 21:35   #706
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Er det kaldt å dykke i Norge sommerstid, eller sørger utstyret for å holde deg varm? Kunne tenkt meg å ta et dykkerkurs, men jeg liker ikke å fryse...

Med tørrdrakt er det mer enn varmt nok om sommeren.... I sær før man kommer i vannet. Det er tungt utstyr (mye styrketrening).

Gammel 15-08-12, 13:43   #707
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Lunsj i dag, frityrstekt aubergine (fra i går) og roast biff. Lavkarbo selvfølgelig.

Min journal
Gammel 16-08-12, 22:48   #708
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Tjoho! Jeg er her, og lever i beste velgående! Har vært på jobb og ute i sola resten av dagen. Enn at det ble så fint vær da gitt. Nyter hver stråle og synes det er deilig at brunfargen fra Tyrkia friskes opp. Matmessig går det veldig bra; selv om jeg har spist litt knekkebrød av spelt de siste dagene. Har vært ute og gått en del og er spent på veiinga i morgen. Vet jo hva det var i dag, og i går, og dagen før der - osv

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Lunsj i dag, frityrstekt aubergine (fra i går) og roast biff. Lavkarbo selvfølgelig.

Frityrstekt aubergine høres lekkert ut; hvordan lager du det?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Hvis du er glad i å svømme og bade klarer du antagelig å dykke Jeg dykker stort sett i Norge, men har også dykket i Australia (JA, fikk se hai ) og på Mauritius.

Det er mye enklere og mer behagelig å dykke i varmere strøk. Da slipper du alt utstyret og blyet, men det kan være like vakkert å dykke i Norge med masse fisk og undervannsliv. Anbefales på det varmeste

Jeg kan tenke meg det var herlig å dykke i varmere strøk; her til lands er det var ikke like varmt. Jeg liker ikke å svømme og bade (annet enn i badekaret) så jeg tror jeg holder meg på land jeg....

Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 08:16   #709
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

OMG!! Vekta viste 75 blank i morges!! Jeg er 75 kg! Og har gått ned 10 kg siden nyttår. Jeg som har levd på lavkarbo i 2.5 år før det og gått ned bare to kg. Dette er stort altså! Jeg kjenner på klumpen i halsen - dette har jeg ønsket meg og jobbet for så mange år.

Neste mål er å holde meg under 75 og gå ned videre til 72. WOW. Det er jo mulig...

Og litt mer aktiv!

Gammel 17-08-12, 08:57   #710
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

OMG!! Vekta viste 75 blank i morges!! Jeg er 75 kg! Og har gått ned 10 kg siden nyttår. Jeg som har levd på lavkarbo i 2.5 år før det og gått ned bare to kg. Dette er stort altså! Jeg kjenner på klumpen i halsen - dette har jeg ønsket meg og jobbet for så mange år.

Neste mål er å holde meg under 75 og gå ned videre til 72. WOW. Det er jo mulig...

Da må du ha endret noe - og gjort det "riktig" for deg da. Grattis!

Gammel 17-08-12, 14:28   #711
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Å så bra!!! Er kjempeglad på dine vegne!

Hva tror du selv er grunnen til at det endelig løsnet?

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 12:43   #712
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Takk til dere... Det setter jeg stor pris på. Hvorfor det har løsnet... si det; jeg holder nå på med disse "levereglene" mine da vet du (måtte hente dem fram fra innlegg tidligere i tråden):

• ikke spise for mye og ikke for fort (henger sammen...) - greier det ganske bra vha en pepptalk/reminder en gang i blant
  • ikke småspise lavkarbomat - blitt mye bedre
  • ikke spise mat jeg ikke tåler (er allergiker) - må være og er kjempeflink!
  • drikke minimum 1 liter vann hver dag og ett glass iskaldt vann før alle måltid - følger ikke helt opp det siste, men drikker ca 2 liter om dag
UPS.... har glemt/ikke fulgt opp dette....
  • redusere stressfaktorer i hverdagen; nyte livet mer. Minne meg selv på å ta 10 min hver dag med mental timeout; slappe godt av, puste rolig med magen og tømme tankene (fort å glemme..) -
  • overbevise meg selv om at 30 minutter med frisk luft hver dag er bra og verdt å prioritere
  • få nok søvn (helst 8 t søvn/hvile hver natt)
Jeg er blitt flinkere til å stoppe å spise når jeg kjenner jeg begynner å bli mett, og venter med å spise til jeg er sulten. Jeg vet hvor mye mat jeg trenger og regulerer mengden i ett måltid ift hvor lang tid det er fram til neste (eks når jeg er på jobb og må spise til fastsatt tid), Jeg sørger for at magen er i gang (veldig viktig for meg!). Spiser mye grønnsaker (alle sorter paprika, blomkål, brokkoli, litt gulrot, sopp, squash mm - gjerne som råkost eller i salat). Spiser gjerne et salatmåltid pr dag. Jeg tar et par-tre glass rødvin i uka; velger å tro det hjelper. Jeg har redusert på fettinntaket (vet ikke om jeg kan kalle meg lavkarbo'er lengre) siden jeg ikke kan ha rømme/fløte. Jeg er raus med smør/olje når jeg steker, bruker smør/majones under pålegget men jeg erstatter ikke kh med fett. Jeg er ikke av dem som kan "pøse på" med fett (har prøvd...). Jeg stresser mindre med at vekta viser oppgang enkelte uker - jeg ser jo sammenhengen mellom det og at jeg har spist for mye, gått for lite, drukket for lite, spist feil osv. Og så til slutt; sikkert en viktig faktor: jeg går ca 1-2 mil i uka.

Det tror jeg var det. Det ser komplisert ut ser jeg, men for meg er det blitt en del av den daglige rutinen - altså en livsstil. Jeg har prøvd de fleste varianter innen lavkarbo de siste tre årene, uten å egentlig ha oppnådd særlig vektnedgang - noe som også var årsaken til at jeg startet denne tråden ved årsskiftet. Det er viktig å presiere at dette opplegget fungerer for meg og min kropp, min hverdag osv. og at alle må finne det som passer seg selv. Lavkarbo er jo ingen oppskrift/kur i den forstand, som alle kan følge likt og gå ned i vekt. Mine anbefalinger til de som ikke går ned er ganske enkelt: Lær kroppen din å kjenne, finn ut hva du tåler og hvordan du reagerer på det du ikke tåler og:hold deg til det du kan spise. Jeg er allergisk; kan ikke spise nøtter, epler, fisk osv osv; da blir jeg dårlig - sånn er det med mel og sukker (dvs kh) også. Kroppen min reagerer med å samle vann, jeg får vondt i magen og/eller magen "stopper opp". Ikke noe symptomer å snakke med legen om men gode nok for å sjekke ut hva jeg kan spise eller ikke.

PS: Tok en kjapp gjennomgang av klesskapet i morges - fikk ryddet unna noe småtterier som er blitt for stort. Dessverre også en kjole jeg er veldig glad i. Nå skal jeg stikke en tur til sentrum og se på ny treningsdress - det skulle være premien når jeg nådde 75 kg. Og så skal jeg finne meg en ny målbelønning for 72 kg. Tatata!

Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 18-08-12 kl 12:56.
Gammel 19-08-12, 12:38   #713
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Frityrstekt aubergine høres lekkert ut; hvordan lager du det?

)

Aller først gratulerer Tarato

Auberginen skar jeg i skiver og lot ligge med salt ca 30min for å trekke ut vann. Vendte den i ketolyse bakemiks, deretter egg og parmesan blandet og til slutt sesamfrø. Stekte i smult eller noe fra butikken, syntes cocosa ble råflott, men unngikk verstinger som planteolje.

Selv gikk vekta fortsatt feil vei, til tross for at jeg trodde jeg var flinkere... Må stramme hardt inn igjen. Mindre fett blir nesten PSMF dette... Men er jo det som funker dessverre. Er ikke akkurat så tynn føler jeg, selv om jeg ikke er overvektig...

Min journal
Gammel 19-08-12, 20:27   #714
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Aller først gratulerer Tarato

Auberginen skar jeg i skiver og lot ligge med salt ca 30min for å trekke ut vann. Vendte den i ketolyse bakemiks, deretter egg og parmesan blandet og til slutt sesamfrø. Stekte i smult eller noe fra butikken, syntes cocosa ble råflott, men unngikk verstinger som planteolje.

Selv gikk vekta fortsatt feil vei, til tross for at jeg trodde jeg var flinkere... Må stramme hardt inn igjen. Mindre fett blir nesten PSMF dette... Men er jo det som funker dessverre. Er ikke akkurat så tynn føler jeg, selv om jeg ikke er overvektig...

Takk VSB! Den frityrstekinga så yummi ut.... Teller på knappene om jeg skal prøve den eller ikke... må hvertfall notere den ned. Har forresten en bakemiksboks stående uåpnet. Husker ikke engang hva jeg skulle bruke den til...

Jeg har lest meg opp på PSMF, som jeg aldri har hørt om før. Det virket litt snodig på meg med alle disse proteinene. Kanskje greit som en kickstart? Mindre fett fungerer på meg da, sånn sett er jeg på noe av det opplegget som beskrives - men aldri om jeg hadde greid å spise så mye mat som beskrives. Men så trener jeg ikke så mye heller da

Og litt mer aktiv!

Gammel 19-08-12, 22:04   #715
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Ja, var jo i den retningen jeg gikk i våres, ikke så ekstremt da...

Uansett, kjenner at jeg er på vei i ketose. Hodepine og kvalm...

Og auberginen anbefales på det varmeste. Stjålet fra "kitchen boss" på TLC TV, men tilpasset lavkarbo. Amerikanerne er jo mel, brødsmuler, ost, frityr...

Min journal
Gammel 20-08-12, 19:53   #716
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Uansett, kjenner at jeg er på vei i ketose. Hodepine og kvalm...

Velkommen tilbake.... Det blir bedre når det går over

Og litt mer aktiv!

Gammel 22-08-12, 17:35   #717
Festina lente
Seniormedlem

Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Med tørrdrakt er det mer enn varmt nok om sommeren.... I sær før man kommer i vannet. Det er tungt utstyr (mye styrketrening).

Støttes! Jeg har ikke dykket så mye sommerstid før, og føler meg helt kokt når jeg endelig kan hoppe i sjøen! På vinterstid kan det nok bli litt kaldt, men med riktige klær og teknikk (ikke ta av det våte utstyret før du MÅ) går det vanligvis greit

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 17:36   #718
Festina lente
Seniormedlem

Jeg kan tenke meg det var herlig å dykke i varmere strøk; her til lands er det var ikke like varmt. Jeg liker ikke å svømme og bade (annet enn i badekaret) så jeg tror jeg holder meg på land jeg....

Badekaret er en deilig plass det også!

Gammel 22-08-12, 17:38   #719
Festina lente
Seniormedlem

Hurra, hurra, hurra for deg!!!

Gammel 22-08-12, 22:38   #720
Festina lente
Seniormedlem

Takk til dere... Det setter jeg stor pris på. Hvorfor det har løsnet... si det; jeg holder nå på med disse "levereglene" mine da vet du (måtte hente dem fram fra innlegg tidligere i tråden):
Note to self: lete frem mine egne regler lenger fremme....

UPS.... har glemt/ikke fulgt opp dette....

• redusere stressfaktorer i hverdagen; nyte livet mer. Minne meg selv på å ta 10 min hver dag med mental timeout; slappe godt av, puste rolig med magen og tømme tankene (fort å glemme..) -VIKTIG!
  • overbevise meg selv om at 30 minutter med frisk luft hver dag er bra og verdt å prioritere Jepp, jobber med den hver dag, men har et stykke igjen....
  • få nok søvn (helst 8 t søvn/hvile hver natt)Støttes!
Jeg tar et par-tre glass rødvin i uka; velger å tro det hjelper. Heeeelt enig! :-)
Jeg er ikke av dem som kan "pøse på" med fett (har prøvd...). Er redd for at det samme gjelder for meg, men gir det en sjanse til. Orker ikke tanken på å gå rundt sulten.....

Det tror jeg var det. Det ser komplisert ut ser jeg, men for meg er det blitt en del av den daglige rutinen - altså en livsstil. Det er jo nettopp det som er målet - kjempebra Tarato!!

Og så skal jeg finne meg en ny målbelønning for 72 kg. Tatata!

Vel fortjent! Du har bare vært sååååå flink - jeg er kjempeimponert og superhappy på dine vegne!

Gammel 23-08-12, 22:33   #721
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Tusen takk Festina! Så oppmuntrende og koselig å lese tilbakemeldingene fra deg også!
Veiedag i morgen; tror ikke på nedgang nei Har ikke trimmet i det hele tatt; bare tatt det med ro etter jobb hver dag. Men kl 15 i morgen er det å komme seg hjem fra jobb og da er det HELG! Gleeeder meg! Vi snakkes i morgen?

Og litt mer aktiv!

Gammel 24-08-12, 07:32   #722
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Lykke til med veiing Tarato

Her er vekta tilbake på normalen etter en uke med kaloritelling og mindre fett (selvfølgelig mindre kh). Slitsomt å måtte passe på alt... Holde meg strikt en uke til tenker jeg, før jeg prøver å finne en måte å stabilisere...

Min journal
Gammel 24-08-12, 10:03   #723
Festina lente
Seniormedlem

Minus 1,1 kg!

Mener selv det er vel fortjent etter 3 uker med god innsats, men turte ikke å håpe på det. Var på messe 5 dager i forrige uke, og da ble det i overkant mye alkohol... men jeg var kjempeflink med maten (synes jeg selv)

Var til behandling hos naprapat i går, og det virker som hun satte i gang noe. Jeg gikk masse på do i natt! Får håpe at det ikke bare er vann som er forsvunnet, men at vekttapet er reelt. Føler meg mye lettere i kroppen, men det er kanskje bare ønsketenkning? Uansett: Dette skal jeg nyte, så får jeg heller bekymre meg senere. Jeg fikk uansett en ekstra boost til å bli flinkere både med kosthold, vanndrikking og trim/øvelser. Så får vi satse på at jeg ikke ramler alt for langt ned i rosèvinglasset i kveld

Lykke til med deres veiinger og god helg!

Gammel 24-08-12, 10:33   #724
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Jeg har hatt et voldsomt vannslipp ved vektnedgang... Lurer på om ikke vann er et avfallsstoff under fettforbrenning? (Tror det, men gidder ikke sjekke om jeg husker riktig nå.) Samt at annet bundet vann også har vekt, seff. Kortisol binder vann (og fett) så om man får hentet igjen søvn, blitt frisk etc så får man også ofte et vannslipp.

Måtte finne ut av det:
http://wiki.chemprime.chemeddl.org/i...ats_and_Sugars

Jo, vann er avfallsstoff både for karbohydratforbrenning og for fettforbrenning - jeg finner ikke forskjellen, om den ene produserer mer vann enn den andre pr kalori (fett og fett er ikke det samme, ei heller er alle karbohydrater like. Antakelig bør man sammenlikne glukose og triglyserider, siden det er disse to variantene kroppen stort sett forbrenner, men... dette er dypere enn jeg kommer) .... AAAAAnyway - om man tisser mye uten å ha drukket mye/spist mye så kan det være et godt tegn.

Gammel 24-08-12, 10:46   #725
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Grattis VSB og Festina og hei til deg smgj! Jeg har også opplevd å renne mye på toalettet når vekta slipper fra seg noen gram. Mener å ha lest at for å forbrenne fett må kroppen ha mye vann også? Det henger kanskje sammen med det du skriver smgj?

Jeg er nå nede i 74,5 kg! En halv kilo ned uten å egentlig gjøre så veldig mye for det, særlig i forhold til trening. Jeg har passet på å drikke jevnt, ikke spise for mye/ofte og det fungerer. Har vært litt fysen på noe på ettermiddag/kveldstid, og tror det kan hjelpe med mer fett. Tenker å bruke litt mer smør/olje i kosten. Knekkebrød, grønnsaker, salat er fast på tallerken hver dag, så fyller jeg på med det jeg har. Er ikke så opptatt av hva jeg spiser, og det er jo veldig bra for en som har vært opptatt av at maten skal være god. Har kanskje gått fra å leve for å spise til å spise for å leve??

I kveld skal jeg bli "fin på vin", selv om bare ett glass er nok til å gjøre meg smellvakker . Taratata!

Og litt mer aktiv!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.