Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sinna katt her!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-10-10, 13:58   #51
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sinna katt her!

Halleluja for god-melding fra godeste Torkil! Er så frekk og re-poster meg selv, siden jeg har forsket på egen kropp og funnet ut at hjernen min absolutt og definitivt fungerer bedre på ketoner.

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Finn en seriøs IQ-test på nett...Ta testen med vanlig lavkarbomat innabords. Skriv ned poengsummen. Ta deretter et dypdykk i noe karboræl, pasta, brød, frukt, smågodt eller lignende svineri, (på eget ansvar for sprekking ). Vent en time/halvannen, avhengig av hvor fort blodsukkeret ditt raser i kjelleren. Ta deretter IQ-testen på nytt, og sammenlign.

Viktig: IKKE besvim av sjokket!

-Jeg går ned ca 20 poeng i IQ, jeg.......og blir så dum at jeg skulle hatt spesialundervisning og burde strengt tatt ikke klart å knytte skolissene selv engang. 20 poeng er MYE, altså. Det utgjør omtrent forskjellen mellom normal intelligens og psykisk utviklingshemmet...

Utfordrer flere til å tørre og prøve dette, hvis man føler seg trygg på at man tåler en bevisst sprekk. Det er altså helt vilt, man tror det ikke før man ser det sjøl, svart på hvitt.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 13:59   #52
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Begynner katta å bli blid nå????

Gammel 19-10-10, 14:02   #53
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Finn en seriøs IQ-test på nett, synes å huske at enten Harvard eller Yale har noen fine. Ta testen med vanlig lavkarbomat innabords. Skriv ned poengsummen. Ta deretter et dypdykk i noe karboræl, pasta, brød, frukt, smågodt eller lignende svineri, (på eget ansvar for sprekking ). Vent en time/halvannen, avhengig av hvor fort blodsukkeret ditt raser i kjelleren. Ta deretter IQ-testen på nytt, og sammenlign.

-Jeg går ned ca 20 poeng i IQ, jeg.......og blir så dum at jeg skulle hatt spesialundervisning og burde strengt tatt ikke klart å knytte skolissene selv engang. 20 poeng er MYE, altså. Det utgjør omtrent forskjellen mellom normal intelligens og psykisk utviklingshemmet...

Gammel 19-10-10, 14:39   #54
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Finn en seriøs IQ-test på nett, synes å huske at enten Harvard eller Yale har noen fine. Ta testen med vanlig lavkarbomat innabords. Skriv ned poengsummen. Ta deretter et dypdykk i noe karboræl, pasta, brød, frukt, smågodt eller lignende svineri, (på eget ansvar for sprekking ). Vent en time/halvannen, avhengig av hvor fort blodsukkeret ditt raser i kjelleren. Ta deretter IQ-testen på nytt, og sammenlign.

Heh..... gjorde en rask test online nå (sikkert ikke blant de beste der ute... 30 spørsmål med max 15 minutter å gjøre det på), og jeg er visstnok "begavet" på lavkarbo. Har ikke tenkt til å teste på høykarbo bare for å se.... men nå har ikke jeg størst tro på disse testene, siden de er sosialt og kulturelt betinget. Grenser jo nesten opp mot geni, noe jeg veit jeg ikke er, så da er det interessant å kunne si til skeptikere at om de hadde rett, så er jeg nok et geni ellers... og hvis jeg er så forbanna smart, så burde de kanskje ikke betvile mine valg

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:43   #55
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Heh..... gjorde en rask test online nå (sikkert ikke blant de beste der ute... 30 spørsmål med max 15 minutter å gjøre det på), og jeg er visstnok "begavet" på lavkarbo. Har ikke tenkt til å teste på høykarbo bare for å se.... men nå har ikke jeg størst tro på disse testene, siden de er sosialt og kulturelt betinget. Grenser jo nesten opp mot geni, noe jeg veit jeg ikke er, så da er det interessant å kunne si til skeptikere at om de hadde rett, så er jeg nok et geni ellers... og hvis jeg er så forbanna smart, så burde de kanskje ikke betvile mine valg

Få en link på en test da!!! jeg vil sjekke om jeg spiser for mange karber..

Gammel 19-10-10, 14:49   #56
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Den jeg brukte var denne:
http://www.intelligencetest.com/articles/article3.htm

Gå til "start test" på venstre side.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:30   #57
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Dette må jo være en ypperlig måte å spare penger på - ingen vits å kjøpe ketostix lenger!

Gammel 20-10-10, 16:56   #58
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Begynner katta å bli blid nå????

He, he! Katta har funnet ut at tråden hennes har blitt kuppa

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
HASTER - Katt med diabetes!? Cam Generell diskusjon 10 27-02-11 21:09
:D Hadde lyst på katt jeg ... Zincite Livets lyse side 17 12-03-08 13:45
Katt og ormekur.. Amica Generell diskusjon 11 01-05-05 01:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.