Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-09, 07:28   #51
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Tulla

du skriver at du er misfornøyd med magen, og ikke resten av kroppen. Det kan hende at du har svake magemuskler/core-muskulatur. Hvis du har født barn er det mange som sliter med å få tilbake den flate magen selv om de er slanke ellers, fordi bukmuskulaturen har endret seg. Noen sier også at det er hormonelt når en del kvinner legger på seg rundt magen (nederste del), men da kommer fettet gjerne på hoftene og baken også.

Du kan ikke punktslanke vekk fettet på magen, det må bort med vanlige metoder. Men du kan jo prøve god gammeldags trening for å stramme opp muskulaturen.

Hvis du sjekker ut øvelsen "planken" og ikke klarer å holde den 30-45 sekunder vil jeg si at magemusklene dine er for svake.

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 08:50   #52
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Noen sier også at det er hormonelt når en del kvinner legger på seg rundt magen (nederste del), men da kommer fettet gjerne på hoftene og baken også.

Jeg trodde det var hormonelt om man la på seg oppe på magen og ikke på baken? Det er jo normalt for jenter å legge på seg på hofte/baken og nedre del av mage.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 11:08   #53
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Hvis du sjekker ut øvelsen "planken" og ikke klarer å holde den 30-45 sekunder vil jeg si at magemusklene dine er for svake.

Hanne

Artig, jeg klarer å holde den i 25 sek, da tilter armene og beina mine

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 11:10   #54
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg trodde det var hormonelt om man la på seg oppe på magen og ikke på baken? Det er jo normalt for jenter å legge på seg på hofte/baken og nedre del av mage.

Her må jeg nok si meg enig med Carisma, med mindre du mener at dette er en normal hormonell greie, sånn det på en måte skal være. Om man ser på folk som har PCOS som fører til stor hormonell ubalanse (for mye testosteron bl.a), så legger de fleste på seg rundt midja og over ryggen og får den berømte epleformen
Å legge på seg på hofter, rumpe og nederste del av magen gjør majoriteten av kvinner.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 17:44   #55
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Hei

jeg uttrykte meg visst meget uklart: jeg mente at det var naturlig hormonelt for mange kvinner å legge på seg rundt hoftene/rumpa/magen og være slankere oventil. De fleste ungjenter er smale hele veien, men etterhvert får en del den berømmelige pærefasongen.

Mitt poeng var at man ikke kan slanke bort en naturlig fasong. Selv har jeg guttefasong (med unntak av puppene!) og er smalere over hoftene enn over skuldrene. Uansett hvor slank jeg blir vil jeg fremdeles ha de skuldrene...

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 20:50   #56
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Bry dere ikke om kritikken til enkelte som kommer med spydige hentydninger her inne på denne tråden. De går igjen stort sett på alle nye tråder , kritiserer andres innlegg , mat og mål . Stå på sammen dere klarer det . Jeg måtte bare svare når jeg så de var inne her på denne nye tråden også. Jeg har gitt opp , tror ikke de liker nye , de må elske å kritisere andres mål ikke la de ødelegge motivasjon deres. De holdt på å ødelegge min,men så bestemte jeg meg at jeg skulle vise de.

Hallo??? Er du konsekvent negativt innstilt???? Du liker jo ketolysesidene best og er jo bare innom her for å se på alt det gale vi skriver... Er DET en positiv holdning da??

Sitat:

Er på ketolyseforumet , der har de en mye bedre innsikt i ketolyse.
Må over på dette forumet for å lese innleggende en gang imellom, det er så mange rare meninger her inne som verken mening eller fornuft.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 22:09   #57
Pentax
Juniormedlem
 
Pentax sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 53
Innlegg: 17
Pentax er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg joiner dere også - har skeiet ut noe kraftig i det siste ( bruker mat som trøst og belønning), og etter å ha vært nede på 57-tallet (ikke vært siden ungdomsskolen), har jeg akkurat bikket 60. Er bare 160 cm høy, og trives ikke med det som har kommet på. Vet jeg ikke skal ned mye, men jeg trenger sårt folk "rundt" meg, så jeg må nok sjekke inn her igjen.

Pentax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 18:13   #58
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 43
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Takk for mange gode råd.
Jeg har gått ut av ketose og skal "slappe av" litt i noen uker. Jeg skal inn i ketose igjen 24. juni. Jeg gikk til legen og fikk anbefalt å slappe av litt. Tenker bare på mat, kerbohydrater og slanking om dagen. Jeg skal ikke skeie ut masse, men spise en frukt om dagen etter ett måltid.
By the way er jeg 156 høy, så 61,9 er ikke slankt på meg. Jeg skal ned til 56, da vil jeg være fornøyd. Har gått fra 75,5 til 61,9 over 1 år. Begynner å bli gal snart og så klar for å bli ferdig.
Henger meg på forumet om 12 dager, da er det ketose igjen på denne dama!

Ha en fin sommer!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 19:11   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Prøv heller å spise frukt FØR et måltid, gjerne med litt fett i. Da unngår du gjæring i magen, samt at fettet vil senke blodsukkerstigninga . Du sa du ikke ville tenke så mye på mat og slanking om dagen, men det er bare et tips

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:53   #60
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 43
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Prøv heller å spise frukt FØR et måltid, gjerne med litt fett i. Da unngår du gjæring i magen, samt at fettet vil senke blodsukkerstigninga . Du sa du ikke ville tenke så mye på mat og slanking om dagen, men det er bare et tips

Takk!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 23:24   #61
L@ro
Juniormedlem
 
L@ro sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 55
Innlegg: 21
L@ro er på en erverdig vei
Red face

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Jeg og vil være med. Jeg drar til thailand i slutten av juni og kunne tenkt å kvitte med meg flere kg. Kan ikke si at oddsen er så bra siden jeg har brukt 5 mnd på å gå ned 4 kg


Slenger meg også med... og er i samme kategori som Supha :P
Gjør vi noe feil?? Lager oppskriftene til Skaldeman etter punkt og prikke... men kiloene forsvinner ikke... begynner å bli lei.. etter måneder uten særlig vektnedgang.
Har noen en skikkelig mal på matinntaket i Skaldemans teorier..??
spis til jeg er mett.. har jeg gjort.. inntil nå. Men irriterer meg litt over at jeg alltid skal være unntaket som bekrefter regelen....
Skal man veie maten kanske?? Tips og enormet gode råd tas imot med dyp takknemlighet!!

L@ro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach... 10.01 - 11 Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 07:23   #62
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Da var uke 2 i juni ferdig og jeg gikk ned 900 gram forrige uke. Til sammen 2,3 kilo hittil i juni, så de fem kiloene kan bli en realitet...

Hittil på åtte uker har jeg gått ned 9,5 kilo så jeg er veldig fornøyd. Har gått ned fra 73,5 til 64 og trives veldig godt med det! Målet er 60-61 kilo og jeg tror jeg vil klare det!

Ha en fin uke!

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 16:15   #63
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg har stått på stedet hvil veldig lenge, så det blir nok ikke 5 kilo i juni med mindre det skjer et mirakel. Men det er helt greit det, altså – jeg skal være fornøyd med 2-3 kilo også, jeg.

Jeg tror jeg må følge med litt på kaloriene også, ikke bare karbene. Etter et par dager med mye salat og mindre fett enn tidligere ser det ut til at det løsner litt, så jeg prøver nå å ikke overstige 2000 kcal pr dag. Vi får se om det hjelper.

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 17:30   #64
boggi
Medlem
 
boggi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 69
boggi er på en erverdig vei

Re: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

oj da, har jo helt glemt å oppdatere her inne.
Vekt nå er vel ca 2 kilo ned - greier jeg 3 kilo på 12 dager da?
Yess, skal i alle fall gjøre mitt beste for å greie det
Lykke til alle sammen.

__________________



Min dagbok http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20028
boggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:09   #65
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Prøv heller å spise frukt FØR et måltid, gjerne med litt fett i. Da unngår du gjæring i magen, samt at fettet vil senke blodsukkerstigninga . Du sa du ikke ville tenke så mye på mat og slanking om dagen, men det er bare et tips


Skaldeman sier at det er lurt og spise et måltid med,mat fett FØR du spiser en frukt ,eller tar et glass vin ,eller noe annet søtt
for da senker fettet blodsukkerstigningen
sitter og leser det nå

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 22:30   #66
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Har Skaldeman noen kvalifikasjoner utenom at han gikk ned i vekt? Er bærre nysgjerrig.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 11:19   #67
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Vel. Fedon er lege og sier det motsatte . Jeg spiser uansett ikke frukt, så det er ikke noe jeg bekymrer meg for. Men jeg opplevde å få i meg en gin and tonic hvor tonicen var supersukra, og løp hjem og spiste smør og bacon! Jeg reagerer ganske kraftig på sukker, får sånn prikking i kroppen og blir ør i hodet, og det ga seg etter at jeg hadde spist, så ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 11:46   #68
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Har Skaldeman noen kvalifikasjoner utenom at han gikk ned i vekt? Er bærre nysgjerrig.


Tenker du på slike kvalifikasjoner som f.eks. professor i ernæring Christian Drevon har?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 11:54   #69
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Tenker du på slike kvalifikasjoner som f.eks. professor i ernæring Christian Drevon har?


-

Jeg tenker på kvalifikasjoner utover at han har gått ned i vekt.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 12:13   #70
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Jeg tenker på kvalifikasjoner utover at han har gått ned i vekt.

Han er vel opprinnelig journalist og derfor nysgjerrig av natur. Og så har han erfaring med egen kropp, og med helesevesenet... Han er så vidt jeg vet ikke titulert noe innen ernæring.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 12:39   #71
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Jeg tenker på kvalifikasjoner utover at han har gått ned i vekt.


Javel.

(Du har jo sagt det før, jeg spurte for å få en presisering av hvilken kategori kvalifikasjon du tenkte på.)


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 12:49   #72
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Akkurat ja. Min feil. Tenkte på kvalifikasjoner innen metabolisme, ikke journalisme eller om han er flink til å binde fluer.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 13:24   #73
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg vil nå mene at hvis man på egen hånd har klart å redusere overvekten med 65 kilo samtidig som man har forbedret helsen sin, så innehar man noen kvalifikasjoner det kan være verdt å lytte til.

Eller tenker du kun på titler ala det professor Drevon har?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 15:55   #74
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Jeg tenker på kvalifikasjoner. Slikt som gjør en person kvalifisert til å uttale seg i bokform om f.eks hvordan metabolismen virker hvis man spiser en frukt a) før et måltid, eller b) etter et måltid.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 19:15   #75
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 43
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Hei alle junislankere,

Hvordan gikk det med vekten i juni? Jeg er på stedet hvil og 62 kilo. Nå har jeg satt inn dødsstøtet og skal kvitte meg med de siste 5 kiloene. Regner med at jeg er ferdig i løpet av august. Legger inn 10 uker for å nå mine 5 kilo. Går sikkert ned litt mer i starten, men jeg vet hvor vanskelig og tregt det går nå på slutten.
Derfor lurer jeg på hvordan det gikk med dere til slutt!

Takker for svar!

GOD SOMMER

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins! Sugarpill Andre dietter 31 20-02-08 00:52
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11
Billig sydentur for en person i juni? mofe Generell diskusjon 33 23-05-07 09:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no