Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Herbalife og annet pulvertull

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-09, 13:01   #51
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Folk har gått til Sydpolen med pulver i sekken, så ja, det funker rellativt greit, men jeg tar gjerne egg og bacon istedenfor :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 16:58   #52
dude
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
dude er på en erverdig vei

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Man holder kjeft... Og så ler man når de mislykkes

Men alvorlig talt så syns jeg alle forsøk på å endre livsstil i positiv retning bør støttes. Jeg liker ikke pulverkurer/sultekurer, men de kan være en start for de som vil endre på dårlige vaner. Herbalife, Nutrilett, V-diet, osv, over en kort periode og etter anvisning er ikke helseskadelig, og kan være jævlig effektivt, men er ikke hele løsningen - det er tiden etter pulverkuren som er avgjørende. Og da informerer man selvfølgelig om at lavkarbo er den rette sti


lavkarbo er det samme som jojo-slanking. opp og ned opp og ned hele livet.. lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till!

ja til livsstilsendrig!

dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 17:01   #53
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Er ikke heeeelt sikker på om jeg forstår hva du vil fram til med innlegget ditt, Dude, men det er vel ikke de 2-3 kg opp og ned (som de fleste normale mennesker pendler på med tanke på vannsamling, syklus (for oss kvinnsa) etc), som klassifiserer som jojo-slanking, akkurat

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 17:03   #54
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av dude, her.

lavkarbo er det samme som jojo-slanking. opp og ned opp og ned hele livet.. lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till!

Hvis dette er din menig, hvorfor i all verden er du medlem da???

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 17:09   #55
dude
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
dude er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Ellers kan man jo si at kroppen tar opp næring fra mat mye bedre enn den tar det opp fra pulver.[/quote]

har hørt litt om den derre herbalife-shaken.. og hva er vanlig mat når det har kommet ned i magesekken? jo, bare suppe..det skal jo brytes ned uansett, og det meste av vanlig mat inneholder ikke like mye vitaminer og mineraler som det gjorde for bare 40-50 år siden.. må da være enklere å ta en sånn shake, som er rimeli nedbrutt fra før.. da er det jo bare for kroppen å ta til seg det den trenger av næringsstoffer ; )
Kroppen trenger også 114 næringsstoffer hver morgen,. tror ikke du får disse gjennom brødskiva di alstå.

by the way, hva er det som får deg til å tro at kroppen tar opp næringsstoffer fra "mat" bedre enn pulver

dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 17:12   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Brødskive? Hvilket forum tror du at du er på, egentlig?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:00   #57
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av dude, her.

lavkarbo er det samme som jojo-slanking. opp og ned opp og ned hele livet.. lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till!

ja til livsstilsendrig!

Alle slankekurer kan ende opp i jojoslanking. Se på Grete Roede-kursene er det florerer av gjengangere. Samme med andre kurs. Jeg kjenner også en haug med Herbalifere som har jojoslanket seg hele livet. Eller mener du at Herbalife er en større livsstilsendring enn lavkarbo? Og hvorfor mener du lavkarbo utmerker seg som jojoslanking i forhold til alt annet? Fantastisk. :knegg:

Dessuten ramlet jeg litt av lasset da du dro inn brødskiver, for det viser jo bare at du ikke har helt grep på hva du snakker om.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:49   #58
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av dude, her.

lavkarbo er det samme som jojo-slanking. Opp og ned opp og ned hele livet.. Lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till! :d

ja til livsstilsendrig!

hæ?

  Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 09:32   #59
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Hahaha!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 03:16   #60
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Energi har du, det skal du ha..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:11   #61
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av vikkie, her.

herbalife er ingen sultekur/diett

det er en sunnere livsstil som man skal gå på, det skal være endel av kostholdet ditt.
går på det selv og er utrolig fornøyd ned de restultatene jeg har. trener fitness og har en flott kropp

Hva innebærer å "trene fitness"?

Og får du betalt for å spamme, eller gjør du det på eget initiativ?

  Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:39   #62
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av vikkie, her.

frukten vi spiser

Og igjenn: Hvilke forum tror du vi er på ?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:41   #63
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av vikkie, her.

Herbalife er ingen diett! Herbalife skal du ikke slutte med, det skal du kombinere sammen med sunn kost! går på det selv, og føler meg helt fantastisk!

hva er "sunn kost" om jeg kan spørre?
er det også pulver?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:58   #64
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

er det også pulver?

Lurer på hva det egentlig er i dette pulveret jeg, makan til overaktiv spamming Tror jeg fant 19 innlegg skrevet i natt med lovprisninger om Herbalife....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:03   #65
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Lurer på hva det egentlig er i dette pulveret jeg, makan til overaktiv spamming Tror jeg fant 19 innlegg skrevet i natt med lovprisninger om Herbalife....

Ble helt matt jeg, og lurte på det samme Tror ikke det var baaare Herbalife h*n gikk på i natt, i alle fall! Og hele familien på Herbalife? Jeeez.. Håper ikke det da er snakk om barn. Tenk å vokse opp med/på sånt...

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:06   #66
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Ble helt matt jeg, og lurte på det samme Tror ikke det var baaare Herbalife h*n gikk på i natt, i alle fall! Og hele familien på Herbalife? Jeeez.. Håper ikke det da er snakk om barn. Tenk å vokse opp med/på sånt...

Var nok litt mye Møllers tran ja

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:08   #67
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Var nok litt mye Møllers tran ja

Veeeeeldig mye for mye Møllers, ja, tenker du har rett i det

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:29   #68
stinemoja
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herbalife og annet pulvertull

hei hei ))
ser mye negativt rundt herbalife , kjør på ,deres meninger er like viktige
Jeg har nettopp prøvd meg ut på herbalife , og jeg er fornøyd så langt .
shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise
har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel.
Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter .
bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her.
Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv.


Ha en kjempefin dag videre alle sammen ) morro med forum og da

  Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:34   #69
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Er Herbalife lavkarbo ?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:35   #70
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Stinemoja, du har rett på å ha din egen mening, men som du selv påpeker, dette er et LAVKARBO-forum! Da vil det nødvendigvis være lavkarbomat/livsstil som diskuteres og forfektes her, ikke sant? Så hvis vi gjør oss selv til latter så er vi i tilfelle i godt selskap

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:36   #71
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av stinemoja, her.

hei hei ))
ser mye negativt rundt herbalife , kjør på ,deres meninger er like viktige
Jeg har nettopp prøvd meg ut på herbalife , og jeg er fornøyd så langt .
shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise
har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel.
Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter .
bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her.
Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv.


Ha en kjempefin dag videre alle sammen ) morro med forum og da

Vi rakker ikke ned på noen ting, men dette er et forum for lavkarbo- MAT.
Eierne av forum har sagt klart i fra at det ikke skal anbefales/selges/spammes om pulverkurer etc som ikke inngår i et lavkarbo system.

Ser du ikke at dette vesenet Vikkie har søkt opp alle tråder om Herbalife og pushet dette selv i tråder som er mer enn 5 år gamle?
Det kalles spamming og er ikke lov på dette forumet!

At du med cøliaki blir anbefalt noe av legen din, er noe helt annet enn denne type ting!


OG de fleste av oss går ikke på noen lavkarbo- DIETT! For mange av oss er det snakk om en livsstilsendring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:37   #72
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Opprinnelig lagt inn av stinemoja, her.

hei hei ))
ser mye negativt rundt herbalife , kjør på ,deres meninger er like viktige
Jeg har nettopp prøvd meg ut på herbalife , og jeg er fornøyd så langt .
shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise
har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel.
Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter .
bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her.
Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv.


Ha en kjempefin dag videre alle sammen ) morro med forum og da

Hei
Da vil jeg bare spørre: hva er sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo… Du befinner deg nå på et lavkarboforum, dette er ikke et slankeforum, selv om vektap er en meget positiv effekt av lavkarbo.

Sitat:

Minner om at vi ikke ønsker anbefalinger av pulverkurer her på Lavkarbo. Vi er, som navnet sier, et lavkarboforum og vi anbefaler kun dietter basert på MAT. (Med unntak av Eurodiett som er foreskrevet av lege).

Om pulverdietter virker eller ikke kan diskuteres, men vi ønsker ikke slike diskusjoner her. Flott om det kan respekteres.

Admin.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:40   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Og Vikkie, jeg vet ikke helt hva du har prøvd på, men jeg tror budskapet ditt har kommet igjennom, loud and clear!
Herbalife er IKKE en lavkabordiett, dere må gjerne diskutere hvorvidt det er bra eller ikke, men VI HER PÅ FORUMET skal ikke ha noen anbefalninger!
Og sånn er det bare, dette er som sagt et lavkarboforum, for dere som absolutt må lovprise Herbalife og lignende, så gjør det på et annet forum som er ment for det!

Hilsen moderator Photobscura!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Herbalife ... Trenger noen argumenter Maz Generell diskusjon 19 14-03-11 19:40
Herbalife! Millsi Andre dietter 21 19-01-11 21:25
Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake? lillmerete Generell diskusjon 17 29-03-10 15:53
Hva annet er der? Babalotta Ketolysekuren 9 24-03-09 10:31
Herbalife? medas Dr Lindbergs 8 11-07-08 12:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no