Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-11, 12:52   #51
hannedt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 76
hannedt er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Jeg savner frukt veldig mye, den friske smaken og den friske, lette følelsen man får når man spiser frukt. Savner spesielt kiwi, mango og ananas. Savner lettheten som mange andre her nevner, å ikke måtte planlegge hele dagen og alle måltider, savner det å kunne plukke med seg noe fra butikken.

__________________


hannedt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 13:42   #52
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Jeg savner å være 'litt enklere i matveien' - å kunne ta alt som blir budt fram uten å tenke på hva det inneholder av sukker og mel i ulike varianter. Jeg savner rett og slett å være 'altetende' som jeg var før...
I det daglige når jeg kan bestemme selv, så savner jeg ingenting, da!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 16:47   #53
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av Nuvian, her.

Savner mest Opera mints, tyggis og meny boller+ fanta

Ikke noe som kan erstatte det dessvere

Kan du ikke drikke Fanta Zero. Jeg syns den er veldig god.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 16:50   #54
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

baguetter, rundstykker etc og nå til påske savner jeg veldig påskeegg med marispan fra Anton Berg

har ikke funnet noe å erstatte det med som smaker godt nok til å kalle det erstatning

Jeg lager min egen marsipan med sjokoladetrekk og det blir like godt som vanlig marsipan. Mine karbospisende venner syns min marsipan til og med er bedre.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 09:44   #55
Prell
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 53
Innlegg: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Jeg lager min egen marsipan med sjokoladetrekk og det blir like godt som vanlig marsipan. Mine karbospisende venner syns min marsipan til og med er bedre.

Hva bruker du istedet for melis?

__________________



Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 13:01   #56
hannedt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 76
hannedt er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Hva bruker du istedet for melis?

I de fleste oppskrifter på lavkarbomarsipan jeg har funnet så er det brukt sukrinmelis Skal prøve meg på marsipan selv i dag, men tenkte å bruke en blanding av sukrinmelis og splenda for å unngå den "kalde" smaken.

__________________


hannedt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 16:33   #57
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Hva bruker du istedet for melis?

Sukrinmelis.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:18   #58
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Jeg lager min egen marsipan med sjokoladetrekk og det blir like godt som vanlig marsipan. Mine karbospisende venner syns min marsipan til og med er bedre.

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Hva bruker du istedet for melis?

Opprinnelig lagt inn av hannedt, her.

I de fleste oppskrifter på lavkarbomarsipan jeg har funnet så er det brukt sukrinmelis Skal prøve meg på marsipan selv i dag, men tenkte å bruke en blanding av sukrinmelis og splenda for å unngå den "kalde" smaken.

Jeg ville anbefalt dere å lage hjemmelaget marsipan, rull i kuler. Dekk i sjokolade. Og ha sukrinmelis + tragant sammen og dekk så "sjokolademarsipanegget" med dette til slutt. Vil du har farger på det, bruk konditor

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:59   #59
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Som flere her inne: FRUKT!
Det skal innføres igjen når jeg når målet mitt. Om enn ikke ubegrenset.

Ellers så har jeg prøvd å lage en god del erstatninger, senest marsipan, men det funker ikke for meg. Smaker jo ikke noe godt, syns jeg, og blir ikke noe bra erstatning. Så her er det slutt på sånt.

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 09:15   #60
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Ingen verdens ting, så lenge jeg spiser lavkarbo. Men om det er en dag jeg spiser mye karbohydrater, 80-100 gram, da raser all verdens lyster over meg. Lyse rundstykker med nøkkelost, vafler med smør, rømme og rørte bringebær. Potetgull med sour cream and onion. Men egentlig....jeg føler ikke et savn på lavkarbo. Jeg bruker ikke søtning av noen verdens slag, så søtbehov har jeg ikke. Og med det borte, svinner også de andre behovene. Men de første 10 dagene uten søtning var ille. Etter det - ikke noe behov. Så for meg virker det som om det var søtbehovet som trigget andre behov også. Men brød, vafler, potetgull, hva er det, om ikke sukkermolekyler i lange baner

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 09:27   #61
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Sånn i det daglige savner jeg egentlig ingenting nå lengre bortsett fra at jeg av og til får kastet over meg en enorm lyst på ostepop/potetgull. Jeg venter bare på at lysta skal gå over, og erstatter det ikke med noe der og da. Men jeg spiser Öffer nå og da, spesielt de siste dagene for da har jeg vært så matlei at jeg har brukt det som et eget måltid (obs! Dette er ikke et eksempel til etterfølgelse )

Ellers kjenner jeg savn etter ferske bakevarer, hjemmelaget pizza etc. dersom jeg kjenner duften av det, men det er altså ikke noe jeg går rundt og savner eller har problemer med å stå over av den grunn. Lavkarboerstatningene syns jeg sjeldent er like godt som "ekte" vare, så da står jeg heller over (utenom enkelte sukkerfrie sjokolader som jeg spiser innimellom).

Haha, nå høres jeg ut som den helgenen. Det er jeg i hvert fall ikke

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:33   #62
pirilen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 12
pirilen er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Brunost!! Det er i grunnen alt.. :-)

__________________
Virket uoverkommelig, men dette er jo lett!! :-)

pirilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:25   #63
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av pirilen, her.

Brunost!! Det er i grunnen alt.. :-)

Å ja!! Brunost!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 14:34   #64
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Savner vel mest potetgull. Og brunost som dere skriver over! Varme vafler med masse smør og brunost. GUD! Savner også gjærbakst, sånn som berlineboller, skolebrød, grovt brød osv.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 14:37   #65
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av pirilen, her.

Brunost!! Det er i grunnen alt.. :-)

Chevre smaker ganske likt brunost, og kan med fordel brukes på vafler (lavkarbo), i saus o.l.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 14:58   #66
pirilen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 12
pirilen er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Varme vafler med masse smør og brunost. GUD! .

__________________
Virket uoverkommelig, men dette er jo lett!! :-)

pirilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 08:32   #67
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Savner frukt litt.. men prøver ikke å erstatte noen ting, det som er viktig å tenke er at jeg ikke skal være i ketose resten av livet, det blir noen mnd.. og jo flinkere jeg er å holde meg unna jo fortere når jeg målvekten min

Sist ketolysekur i 2007 begynte jeg med lavkarbosjokolade og godteri og da var det gjort ikke lenge etter sprakk jeg totalt..

Nå har jeg ikke tenkt å la meg friste av søtsaker lavkarbo eller ei...
For første gang på lenge er jeg ikke sugen på noe

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:59   #68
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av scubadoo, her.

Hva jeg savner: Lakris. Hva jeg erstatter den med: Uerstattelig.

Jeg spiste skjelden eller aldri kaker,is og andre søtsaker før jeg begynte på LC, my drug off choise var poteter,ris og loff, men en eller to ganger i måneden kunne kjøpe en stor pose Big Ben eller lakrisbåter og spise opp hele posen med en gang, hvorfor kan ikke lakris stå på listene over mat du kan og bør spise. Jeg har satt en dato, og på denne datoen skal det spises lakris, masse lakris, karbo og eventuell mageknip i etterkant er totalt likegyldig

Kanskje du kan prøve å lage noe a la disse? http://hjertemat.blogspot.com/2011/0...ishjerter.html

Opprinnelig lagt inn av Fluke83, her.

Jeg savner mest modern's hjemmelagde lørdagsmat, enten pizza, pølsehorn eller chili.

Chili KAN jeg vel egentlig spise, selvom det ikke er ketogent så kan jeg takle tomatbønnene (keto-usj!), tomatpureen (17 g. karbo!! ) og løken, om så bare fordi det er NAM..!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15293

Opprinnelig lagt inn av scubadoo, her.

prøvde å lage blomkålmos siden det hadde vært utrolig greit å ha til kjøttkaker og pølser

Har du prøvd sellerirotmos. Det er kjempegodt, syns jeg. Mye bedre enn blomkålmos.

Jeg har egentlig ikke savnet så mye. Pizza kanskje, men jeg tåler uansett ikke mel.. Og en dag jeg falt opp i en pose med potetgull oppdaget jeg at det var like godt som før (men savner det egentlig ikke). Ostepop derimot er ikke så godt som før. Heller ikke noe av det andre jeg savnet i begynnelsen. Egentlig tror jeg det eneste jeg virkelig savner er is og kanskje litt frukt.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:16   #69
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Is, ja. I år tror jeg sannelig at jeg skal investere i en ismaskin før jeg bukker under helt av misunnelse i isdisken. Var det som knekte meg i fjor sommer!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:20   #70
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Jeg har vært inne på Hennig Olsen og Diplomis sine sider og sett på næringsinnholdet i is. Det var ikke oppløftende. Men Hennig Olsen hadde generelt mindre karber enn Diplomis.. Men alt for mye

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:23   #71
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Lurer på om denne er bra nok? http://www.ellos.no/dv/20-Elektronik...NO_AFF_K_ELEC1

Sto ikke så mye om den da..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:33   #72
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Lurer på om denne er bra nok? http://www.ellos.no/dv/20-Elektronik...NO_AFF_K_ELEC1

Sto ikke så mye om den da..

Problemet mitt er egentlig fryserplass... har bare sånn fryser under kjøleskapet med skuffer, så jeg tror ikke at en sånn dings får plass noe sted inni der! Vet at det skal finnes alternative løsninger, men det er vanskelig å finne...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:42   #73
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Problemet mitt er egentlig fryserplass... har bare sånn fryser under kjøleskapet med skuffer, så jeg tror ikke at en sånn dings får plass noe sted inni der! Vet at det skal finnes alternative løsninger, men det er vanskelig å finne...

Jeg skal jo faktisk flytte nå snart. Kanskje jeg må sjekke ut frysemuligheter der før jeg kjøper meg en sånn da.. Jeg har hørt om sånne ismaskiner som står på benken og bruker is/gass/støm (?) og bare spyr ut is. Spørs om de er dyrere da.. *ønskeseg*

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:45   #74
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg skal jo faktisk flytte nå snart. Kanskje jeg må sjekke ut frysemuligheter der før jeg kjøper meg en sånn da.. Jeg har hørt om sånne ismaskiner som står på benken og bruker is/gass/støm (?) og bare spyr ut is. Spørs om de er dyrere da.. *ønskeseg*

Jaa, jeg tror jeg har funnet den jeg vil ha - men den koster en snau tusenlapp: den lager til og med to smaker på en gang! Men jeg har jo bursdag om et par-tre uker, mulig det dukker opp litt sånne utskeielses-penger i den anledning.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:46   #75
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

En sånn: http://www.netonnet.no/art/hjem_og_h...8/151298.3414/

Altfor dyr da. Men den ser veldig bra ut

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva savner dere mest å spise? Tiril77 Atkins kosthold 65 15-03-11 20:19
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? Titti Lavkarbo generelt 18 24-11-06 11:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no